Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte Carena Easy :) Koster rundt tusenlappen, og M likte den veldig godt, spesielt bøyla hu kunne holde i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig fornøyd i dag forresten, fått et etterlengtet lønnspålegg :) Snart er jo permisjonen min over!

M ligger på gulvet her og pusler fra hverandre puslematta, hu har nemlig funnet ut at det går an :fnise: Og mens jeg skriver så beveger hun seg bort til tv-benken og åpner den ene skuffen.. Nå skvatt hun av at hun lukket den (det smalt litt) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for lønnspålegg :hoppe: aldri dumt det!

Jøss perm nesten over, blir det da pappa som er hjemme med M??

hehe så søt og stor da som kommer seg bort og pussler :fnise: er nå du må begynne passe på ordnlig så hun ikke drar en lednig og obs der datt golvlampa over henne :( (skjedde meg når jeg var yngre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, følger alltid med på hva hun gjør, hun får ikke dra i ledninger, nei, jeg fjerner henne når jeg ser at det er planen! Skal få oss lekegrind snart håper jeg, syns bare det er så dyrt, så prøver å finne en fin brukt en i nærheten.

Ja, han skal begynne med en dag i uka fra 14 mars. Ble "anbefalt" av jobben å ikke ta mer hvis han skulle få forlenget kontrakt :roll: Skal ta litt mer til sommeren da, så inntil videre får ikke jeg et sosialt liv da jeg må jobbe masse kvelder og helger hjemmefra :roll:

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem som oss du da.. kjære måtte også BARE ta en dag i uken. Ellers hadde han ikke noe mere jobb :rolleyes: så de mener at det er bedre å være underbemannet hver mandag i nesten et helt år.. enn å ha en fyr i full jobb fra september av. Jobben til kjære mente jo også på at han kunne jo ta pappapermisjonen sin i ferien hans...

LEdninger er en favoritt ting her og... jeg blir GAL til tider.... for de er søren meg over alt og! og så må jeg se til å kjøpe sånne greier til å putte inn i stikkontaktene.. hun peller der og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, følger alltid med på hva hun gjør, hun får ikke dra i ledninger, nei, jeg fjerner henne når jeg ser at det er planen! Skal få oss lekegrind snart håper jeg, syns bare det er så dyrt, så prøver å finne en fin brukt en i nærheten.

Ja, han skal begynne med en dag i uka fra 14 mars. Ble "anbefalt" av jobben å ikke ta mer hvis han skulle få forlenget kontrakt :roll: Skal ta litt mer til sommeren da, så inntil videre får ikke jeg et sosialt liv da jeg må jobbe masse kvelder og helger hjemmefra :roll:

vet om mange som bruker sånne reisesenger som lekegrind, den vi kjøpte her koster vel 400kr.

ellers kan ikke mannen bygge en?? :fnise:

vettu blir så provosert ved det der altså! de kan vil ikke lovlig gjøre sånt mot han da???? Og tenk, hvis du blir gravid igjen så mister han jo HELE permisjonen!!!

skikkelig urettferdig...........jeg må enda se om jeg får til å ta studiekompetanse.......for da blir jeg hjemme 1 år til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma fant en fin trelekegrind i tre på et loppemarket, 100kr. Så er man ute etter noe billig er det håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner min hadde sikkert bygd et sånn hus ute i hagen hvis Bumba var gammel nok.......og om jeg ønsket lekegrind hadde han sikkert gjort det.............men har i grunn ingen plass å sette en lekegrind, blir bare i veien synes jeg.

Hva bruker man lekegrind for :klo: når man må noe og de leker alene eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lekegrinn er kjekt å ha for alle lekene som flyter litt her og der og når de begynner å krabbe/gå. For må man snu seg litt bort... gå på do eller lage mat, så kan det være veldig greit å sette de oppi der vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker HVIS jeg ser behov så bruker jeg reisesenga vi har, da kan jeg sette henne oppi.

Men her tar jeg henne med meg på do og sånn foreløpig da.........

blir du med onsdag på minitreff Linelia??? vet ikke om dere vil komme hit eller om Devilina vil ha oss hjem til seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med vettu :Nikke:

Vi har fått oss lekegrind nå :biggrin: Fikk låne en :) Veldig kjekt.

M har begynt å krabbe nå, sette seg opp selv og reise seg! Alt sånn ca på en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ja, Catwoman, det var ikke langt unna ;)

I dag er det så flott vær! 14 grader i sola nå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...