Tinio Skrevet 4. februar 2011 #461 Del Skrevet 4. februar 2011 Så flink jente hun er, begynner å bli stor! 8 måneder! Er hun fortsatt syk eller? Det er rart det der når de er syk, enten så sover de ikke i det hele tatt, eller så slår de virkelig til. Her var det først noen netter uten noe som helst søvn, før de neste natt plutselig fant ut at de skulle sove 18.30-8.45, non-stop! For en drømmenatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #462 Del Skrevet 4. februar 2011 Hun sov dårlig de to første nettene. Var nødt til å gi hun paracet, hun hadde feber, og tydelig vondt. Sov litt når hun hadde fått det, men ellers sov hun ikke nesten, og smågråt i søvne. De to neste dagene sov hun bare lenge (da hadde hun ikke like mye feber), nå sover hun normalt Er nesten frisk nå, bare tett i nesa tidlig på dagen, og hoster litt, så vi holder oss fortsatt inne Må skryte litt da, hun har klart å sovne selv mange flere ganger, gjerne på under fem minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #463 Del Skrevet 4. februar 2011 8 måneder ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #464 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er ikke så lett å spise brødskrive selv når man bare er 8 måneder, men fikk det nå til, og spiste nesten en hel brødskive selv Første gang hun har spist så mye brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. februar 2011 #465 Del Skrevet 4. februar 2011 ohhhh 8 måneder store jenta di da! Når prøvde dere første gang å gi brødskive??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #466 Del Skrevet 4. februar 2011 Ordentlig først i dag Hun har fått skalk før, og bare bittesmå biter et par ganger før. Er litt redd hun skal sette det i halsen, litt hønemor ja, men en gang måtte hun jo begynne med det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. februar 2011 #467 Del Skrevet 4. februar 2011 Ordentlig først i dag Hun har fått skalk før, og bare bittesmå biter et par ganger før. Er litt redd hun skal sette det i halsen, litt hønemor ja, men en gang måtte hun jo begynne med det og hehe jeg spurte fordi jeg synes selv det er litt skummelt, blir ikke å gi henne det med det første heller......men lurer på hva "normalen" er................hvordan brød gir du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #468 Del Skrevet 4. februar 2011 Etter hva jeg har lest på nettet begynner folk med det et sted mellom 6-8 måneder Helsesøster sa det var greit å begynne med det ved 7 måneders alder. Hun liker det ihvertfall veldig godt og koste seg masse når hun fikk spise selv Gir halvgrovt brød a'la kneipp, er det jeg har lest er best å starte med Jeg brukte litt leverpostei på. Nå spiser hun jo både fruktmos, grøt og middag, så var på tide å begynne med det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. februar 2011 #469 Del Skrevet 5. februar 2011 oi, da ligger vi langt bak i grunn.........går ikke så lett å gi henne fast føde, siste dagene har hun ikke hatt lyst på noe.........og må vel begynne med grøt før hun begynner med brød..... men vekta er jo bra her så må heller ikke stresse med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #470 Del Skrevet 5. februar 2011 Men dere har jo nettopp begynt Vi har jo holdt på siden hun var 4 måneder. Hun har null problemer med magen (har aldri hatt problemer med det), og jeg tenker at det er lurt at hun lærer seg å like diverse ting Hadde hun fått velge selv hadde det vel bare vært fruktmos og melk hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. februar 2011 #471 Del Skrevet 5. februar 2011 Men dere har jo nettopp begynt Vi har jo holdt på siden hun var 4 måneder. Hun har null problemer med magen (har aldri hatt problemer med det), og jeg tenker at det er lurt at hun lærer seg å like diverse ting Hadde hun fått velge selv hadde det vel bare vært fruktmos og melk hele dagen ja sant, hehe hadde Bumba fått velge hadde hun fått drikke pupp til 1 års alder sikkert skikkelig puppeguri når hun vil ha pupp før og etter mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. februar 2011 #472 Del Skrevet 7. februar 2011 Brød ja... har lurt på det selv, når jeg skal starte med det... er litt skummelt, enig med deg der, men man må vel bare hoppe ut i det. Vente til litt nærmere 7 mnd tenker jeg Her ble det spist en halv banan alene i dag.. men fy som hun ser ut etterpå. Delte opp bananen og la den i sånn nett med skrukort på, sånn at de ikke får store biter i seg. Litt vanskelig forklart, men man får kjøpt den på apoteket og barnebutikker. En babyfeeder ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #473 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå har jeg skaffet meg 30 day shred. Får se om jeg klarer å være noe flink da Føler meg faktisk litt motivert nå! Utrolig lenge siden vi har gått trilletur. Har lenge vært kaldere enn -10 her, og nå som det har vært "varmt" har M vært syk i snart to uker Vil ikke gå ut med henne før hun er frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2011 #474 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har også en kommende date med Jillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #475 Del Skrevet 9. februar 2011 Å fy... SLITEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. februar 2011 #476 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå har jeg skaffet meg 30 day shred. Får se om jeg klarer å være noe flink da Føler meg faktisk litt motivert nå! Utrolig lenge siden vi har gått trilletur. Har lenge vært kaldere enn -10 her, og nå som det har vært "varmt" har M vært syk i snart to uker Vil ikke gå ut med henne før hun er frisk igjen. uffda, men kan man ikke gå ut med de når de er forskjøla?? gud så kaldt det er hos deg da i forhold til her.........snødde det her om dagen hos dere......eller? for her pøsregna det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #477 Del Skrevet 9. februar 2011 uffda, men kan man ikke gå ut med de når de er forskjøla?? gud så kaldt det er hos deg da i forhold til her.........snødde det her om dagen hos dere......eller? for her pøsregna det! Litt kan man vel gå ut, men har ikke lyst til å ha henne ute i f.eks. en time på trilletur i minusgrader når hun hoster og snørrer. Snødde hos oss, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&co Skrevet 13. februar 2011 #478 Del Skrevet 13. februar 2011 Oi nå har jeg scrollet meg igjennom hele dagboken din og må si at det har vært skikkelig spennende å følge med på utviklingen. Ble jo nesten litt babysyk selv Men jeg er skikkelig nysgjerrig på navn og utseende av lille prinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #479 Del Skrevet 14. februar 2011 Hehe, noen som syns min dagbok var spennende? Jeg som er så dårlig på å skrive her? Åååh, trøtt! I dag våknet M kl 03.00, jeg prøvde å få hun til å sove igjen, men siden hun er syk så begynte hun å hoste, og da våknet hun helt.. Så da var det bare å stå opp da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. februar 2011 #480 Del Skrevet 14. februar 2011 Håper du hadde en fin morsdag Kjedelig når de små vil opp så tidlig! Har blitt kl 4 noen morgener her God bedring til snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå