Devilina Skrevet 17. juni 2010 #241 Del Skrevet 17. juni 2010 hmmmm... er det dette som kan kalles litt sånn amme-tåke også? Lurer på om det er der det kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #242 Del Skrevet 23. juni 2010 Awwww så skjønn lille jenta er, og grattis med nydelig navn.......og så mye hår hun har da :rødme: Hvordan går nu dagene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei igjen Ting begynner å gå litt bedre nå, men amminga kommer tydeligvis aldri helt ordentlig i gang. Produserer ikke nok til at hun blir mett, så ammer og gir MME etterpå. Hun vil helst ligge inntil meg hele tiden, så har ikke fått skrevet så mye her akkurat (blir litt slitsomt å skrive med en hånd ), men nå har jeg kjøpt bæreslynge, så da blir det litt enklere å få gjort ting får jeg håpe. Nå har jeg jo nesten ikke fått spist eller gått på do eller noe når jeg har vært alene hjemme. Hun er veldig flink og sover mye om nettene, men hun vil ikke sove i egen seng, så hun sover mellom oss. Har også funnet ut at hun sover mye lenger av gangen hvis hun sover helt inntil meg. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. juni 2010 #244 Del Skrevet 29. juni 2010 Skikkelig mammajente hun da :rødme: Så bra du kjøpte slynge....det er jo en fordel å kunne gjøre andre ting også.....jeg har tenkt på bæretøy siden jeg blir en del alene, og da får man liksom brukt doen eller hva uten at barnet skriker kanskje Får du pumpet deg noe etter hun du har ammet eller? for å få opp produksjonen mener jeg? ellers er det ingeting gærnt med å gi mme etterpå så lenge snuppa blir mett Fått mye besøk regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #245 Del Skrevet 1. juli 2010 Skikkelig mammajente hun da :rødme: Så bra du kjøpte slynge....det er jo en fordel å kunne gjøre andre ting også.....jeg har tenkt på bæretøy siden jeg blir en del alene, og da får man liksom brukt doen eller hva uten at barnet skriker kanskje Får du pumpet deg noe etter hun du har ammet eller? for å få opp produksjonen mener jeg? ellers er det ingeting gærnt med å gi mme etterpå så lenge snuppa blir mett Fått mye besøk regner jeg med? Får vel kanskje svare i min egen dagbok også da Er deilig å ha denne slynga altså, men merker det blir litt tungt for den ene skuldra. Lurer på å kjøpe meg en Mei Tai eller Manduca etterhvert også. Har Babybjørn, men har lest så mye negativt om de, så har ikke testet den. Pumper innimellom, men så mye som hu henger ved puppen må jeg innrømme at det ikke er så ofte jeg orker lenger Både amme og å gi MME tar mye tid. Bruker vanligvis ca 1,5 time fra vi starter amming til hu er mett.. Og når hun da skal ha mat om maks 1,5 time til, ja, da sier det seg selv at det ikke er så mye tid til å gjøre andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #246 Del Skrevet 1. juli 2010 oi såpass ja....disse små skal jo ha mat døgnet rundt jo... Men sånn slynge har jeg hørt kan bli slitsomt lenge om gangen.....men har du tittet på Moby wrap? elastisk bæretøy og den koster ikke så inmari mye, de sier det går også an å amme med den på... Babybjörn belaster skuldrene endel har jeg hørt, mens den er ikke helt korrekt til baby heller.....men en mei tai eller manduca er veldig bra for både bærer og baby ut på tur. hvis du ville fått noen råd, så er tettinntil bærerforumet supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juli 2010 #247 Del Skrevet 11. juli 2010 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juli 2010 #248 Del Skrevet 13. juli 2010 Har du fått innvistert i et nytt bære redskap enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 14. juli 2010 Bestilt Manduca nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juli 2010 #250 Del Skrevet 14. juli 2010 Gi rapport om hvordan den er, lurer på å skaffe en sånn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #251 Del Skrevet 14. juli 2010 Det skal jeg gjøre Snuppa har nettopp sovnet i armene mine, får se om jeg får flyttet henne ned i vognbagen så jeg kan få spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. juli 2010 #252 Del Skrevet 14. juli 2010 Hun jenta di er bare såååå nydelig....skikkelig smileglad :rødme: Kan jeg spørre.....fikk mannen din overnatte på B3??var dere lenge der etter fødselen eller?? Manduca drev jeg å tenke på også her om dagen, si ifra når du har fått testet den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Takk Han fikk overnatte ja, men det kostet 200 eller 250 kr natta for seng. Vi var der i 4 netter (inkl den jeg fødte, så de kalte det egentlig 3 netter), men skulle vært én mindre, men måtte bli én natt ekstra fordi hun hadde gått ned over 10 prosent. Endret 15. juli 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. juli 2010 #254 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvor bestilte du forresten? Driver å sammenligner priser her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 15. juli 2010 Bestilte på Lotusbarn. Var litt rimeligere andre steder, men har bestilt derfra før, og det var så rask levering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. juli 2010 #256 Del Skrevet 15. juli 2010 Da skal jeg inn å titte der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. august 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 4. august 2010 Lenge siden jeg har vært her nå. I dag er jenta vår blitt to måneder Alt er egentlig helt bra her, hun sover nesten hele natta, vil bare ha mat innimellom, og sovner deretter med en gang igjen. Gråter lite, og når hun gjør det er hun vanligvis lett å trøste Og hun smiler såå mye, tror hun forsøker å le innimellom også, kommer noen hikst :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 4. august 2010 #258 Del Skrevet 4. august 2010 Måtte innom og ta en titt i dagboka di. Så herlig å lese at ting går så bra og så deilig at hun nesten sover hele natta gjennom. Min gutt har sovet sammenhengende i 5 timer i natt og jeg håper det fortsetter i den retningen. Jeg blir alltid veldig optimist når jeg leser om babyer som er litt eldre, som sover hele natta. Satser på at lillegutt følger etter snart. Det er så koselig når de smiler og er blide. Moro at hun nesten ler. Barnelatter er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. august 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 9. august 2010 Måtte innom og ta en titt i dagboka di. Så herlig å lese at ting går så bra og så deilig at hun nesten sover hele natta gjennom. Min gutt har sovet sammenhengende i 5 timer i natt og jeg håper det fortsetter i den retningen. Jeg blir alltid veldig optimist når jeg leser om babyer som er litt eldre, som sover hele natta. Satser på at lillegutt følger etter snart. Det er så koselig når de smiler og er blide. Moro at hun nesten ler. Barnelatter er herlig! Hei hei Natt til i går sov hun fra 22 til 07, uten å ville ha mat Så spiste hun, og vi sov fra 08 til 11! Digg! Hun er så skjønn når hun smiler, begynt å ta hodet litt ned, titte opp på meg og smile, så det ser ut som om hun er litt sjenert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. august 2010 #260 Del Skrevet 9. august 2010 For en DRØM!!!! Sånn bebis vil jeg ha og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå