Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HVa med å prøve sånne kjerring råd som bringebærkapsler eller bringebærte? Er flere det har funket på.... litt :sengekos::lur: etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om at bringebærkapsler og bringebærte skal hjelpe? Hvor får man kjøpt det? Er redd :sengekos: skal gi meg høyere blodtrykk, jeg som må holde meg helt i ro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sengekos:

Kanel

Lakserolje

Stimulering av brystvorter

Bio gladin som selges i helsekost foretninger inneholder de samme stoffene som er i sæd. Svelges hele og tas flere ganger for dagen

Ananas

Hvitløk

Sterkt kryddret mat

:opplyser:

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten tur innom for å ønske deg lykke til!

vi fikk ikke treff før du føder, men du sier ifra når du er klar etter fødsel, så får vi det til vettu ;)

Tenk ikke lenge til du blir mamma nå!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe på gang ennå, men blir mest sannsynlig satt i gang om en ukes tid om det ikke skjer noe av seg selv. Hååååper! Hehe ;)

Har tusen kynnere, men det går ikke over i rier så :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du Devilina er søt, jeg ville bare sikre meg å si lykke til FØR hun evt. begynner med rier :fnise:

Men du Linelia....har du prøvd ALLE kjerringrådene....du vet :sengekos: skal vel virke best :lur:

ellers synes jeg får mest kynnere når jeg går i trapper.....kanskje det er noe å prøve :vetikke:

:hug: Om en uke er du ihvertfall blitt mamma :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe :sengekos: på meg om dagen, gitt :fnise:

Samboer nekter siden jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro, osv :ler: Han er overbekymret ;)

Prøver å lure han, men det funker ikke gitt. Også syns jeg ikke det er så sexy å si; "Du, nå må vi ha oss, for jeg vil ha ungen ut, nååååå!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe :sengekos: på meg om dagen, gitt :fnise:

Samboer nekter siden jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro, osv :ler: Han er overbekymret ;)

Prøver å lure han, men det funker ikke gitt. Også syns jeg ikke det er så sexy å si; "Du, nå må vi ha oss, for jeg vil ha ungen ut, nååååå!" :ler:

:ler: men kan ikke du si til han at du er rimelig lei nå og bar mååååå få ungen ut :klø: Må vel ikke være noe mer sexy en det vel :ler:

Nei uffameg mannen er jo også litt sånn overbekymret og jeg er langt fra fødeklar enda.....men prøv det jeg har gjort for å lokke han......ta en dusj....og mens du er naken(gjerne på soverommet) ta lotion og begynn å smøre deg fra topp til tå :lur: lag litt lyder.....da tror jeg jammen meg færreste gutta klarer å stoppe seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg troor kanskje slimproppen har gått, forresten. Kommet en del slim (ekkelt) i går kveld og i natt, som jeg ikke tror er utflod. Så da får vi se da ;) Ingen rier ennå, i hvert fall, og vet jo at selv om slimproppen går så kan det ta lang tid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gir deg 3 dager jeg :fnise: når slimproppen går så tett oppunder termin så er det noe i gjære altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...