Neytiri Skrevet 27. mai 2010 #181 Del Skrevet 27. mai 2010 Uffameg vet ikke hva annet jeg kan si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. mai 2010 #182 Del Skrevet 27. mai 2010 HVa med å prøve sånne kjerring råd som bringebærkapsler eller bringebærte? Er flere det har funket på.... litt etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #183 Del Skrevet 27. mai 2010 Har aldri hørt om at bringebærkapsler og bringebærte skal hjelpe? Hvor får man kjøpt det? Er redd skal gi meg høyere blodtrykk, jeg som må holde meg helt i ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. mai 2010 #184 Del Skrevet 27. mai 2010 Kanel Lakserolje Stimulering av brystvorter Bio gladin som selges i helsekost foretninger inneholder de samme stoffene som er i sæd. Svelges hele og tas flere ganger for dagen Ananas Hvitløk Sterkt kryddret mat Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. mai 2010 #185 Del Skrevet 27. mai 2010 bringebærkapsler eller bringebær te får du tak i på helskosten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mai 2010 #186 Del Skrevet 28. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juni 2010 #187 Del Skrevet 1. juni 2010 Liten tur innom for å ønske deg lykke til! vi fikk ikke treff før du føder, men du sier ifra når du er klar etter fødsel, så får vi det til vettu Tenk ikke lenge til du blir mamma nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juni 2010 #188 Del Skrevet 1. juni 2010 HVA??? Er det noe på gang her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 1. juni 2010 Ikke noe på gang ennå, men blir mest sannsynlig satt i gang om en ukes tid om det ikke skjer noe av seg selv. Hååååper! Hehe Har tusen kynnere, men det går ikke over i rier så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. juni 2010 #190 Del Skrevet 1. juni 2010 Prøver å heie ut babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juni 2010 #191 Del Skrevet 1. juni 2010 Hehe du Devilina er søt, jeg ville bare sikre meg å si lykke til FØR hun evt. begynner med rier Men du Linelia....har du prøvd ALLE kjerringrådene....du vet skal vel virke best ellers synes jeg får mest kynnere når jeg går i trapper.....kanskje det er noe å prøve Om en uke er du ihvertfall blitt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #192 Del Skrevet 1. juni 2010 Blir ikke noe på meg om dagen, gitt Samboer nekter siden jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro, osv Han er overbekymret Prøver å lure han, men det funker ikke gitt. Også syns jeg ikke det er så sexy å si; "Du, nå må vi ha oss, for jeg vil ha ungen ut, nååååå!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juni 2010 #193 Del Skrevet 1. juni 2010 Blir ikke noe på meg om dagen, gitt Samboer nekter siden jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro, osv Han er overbekymret Prøver å lure han, men det funker ikke gitt. Også syns jeg ikke det er så sexy å si; "Du, nå må vi ha oss, for jeg vil ha ungen ut, nååååå!" men kan ikke du si til han at du er rimelig lei nå og bar mååååå få ungen ut :klø: Må vel ikke være noe mer sexy en det vel Nei uffameg mannen er jo også litt sånn overbekymret og jeg er langt fra fødeklar enda.....men prøv det jeg har gjort for å lokke han......ta en dusj....og mens du er naken(gjerne på soverommet) ta lotion og begynn å smøre deg fra topp til tå lag litt lyder.....da tror jeg jammen meg færreste gutta klarer å stoppe seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juni 2010 #194 Del Skrevet 2. juni 2010 Prøver å heie ut lillejenta nok en gang :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juni 2010 #195 Del Skrevet 2. juni 2010 Slenger meg på med Icing :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 2. juni 2010 Takk, får håpe det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg troor kanskje slimproppen har gått, forresten. Kommet en del slim (ekkelt) i går kveld og i natt, som jeg ikke tror er utflod. Så da får vi se da Ingen rier ennå, i hvert fall, og vet jo at selv om slimproppen går så kan det ta lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juni 2010 #198 Del Skrevet 2. juni 2010 Håper hun kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juni 2010 #199 Del Skrevet 2. juni 2010 Oi spennende da, slimproppen...tror om den går så nærme fødsel kan alt skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. juni 2010 #200 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror jeg gir deg 3 dager jeg når slimproppen går så tett oppunder termin så er det noe i gjære altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå