Britt Banditt Skrevet 4. januar 2010 #1 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hei Var vel på tide for meg å lage en graviditetsdagbok også! Er nå 18+3 på vei (tickeren henger litt igjen ) Er i midten av tjueåra, og samboeren er i midten av tredveåra, og dette er begges første. Var ikke akkurat planlagt dette, men vi er veldig glade for det nå da Bodde ikke engang sammen da jeg fant ut at jeg var gravid, men det ble det fort forandring på Leiligheten vi bor i er derimot litt for liten (kun ett soverom), så nå ser vi etter hus eller rekkehus! Moro Har begynt å kjenne bevegelser nå også, tror jeg, koselig! :rødme: Skriver vel mer her etterhvert Endret 24. september 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mahonia Skrevet 4. januar 2010 #2 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei Linelia! Så koselig da. GRATULERER! Dere har en spennende tid i vente. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei Linelia! Så koselig da. GRATULERER! Dere har en spennende tid i vente. :rødme: Hei Mahonia Tusen takk for det Ja, gleder oss kjempemye! UL til fredag, håper vi får vite kjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. januar 2010 #4 Del Skrevet 4. januar 2010 Heeeei Enda en dagbok å følge med i, spennende Vi skal bli mammaer i juni vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 4. januar 2010 Heeeei Enda en dagbok å følge med i, spennende Vi skal bli mammaer i juni vi Heisann! Ja, det er ganske rart å tenke på, egentlig :rødme: Har ikke gått helt opp for meg. Kommer vel ikke til å gjøre det før jeg har ungen i armene mine tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mahonia Skrevet 4. januar 2010 #6 Del Skrevet 4. januar 2010 Så du/dere klarer ikke å holde deg/dere med å vite kjønn? Magefølelsen min sier det blir en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 4. januar 2010 Så du/dere klarer ikke å holde deg/dere med å vite kjønn? Magefølelsen min sier det blir en Neei, må vite, er altfor nysgjerrig Magefølelsen min sier også , egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 6. januar 2010 Har hatt hodepine hver eneste dag siden før jul.. Utrolig slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. januar 2010 #9 Del Skrevet 7. januar 2010 Har hatt hodepine hver eneste dag siden før jul.. Utrolig slitsomt Magefølelsen min sier Lykke til i morgen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 7. januar 2010 Magefølelsen min sier Lykke til i morgen forresten! Takk for det Blir spennende å se om de kan se kjønn i morgen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 8. januar 2010 Da har jeg vært på UL, så en sprellende baby, og det så ut til at alt var fint. Var fantastisk Også blir det ei Nå kan jeg endelig begynne å shoppe litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 8. januar 2010 #12 Del Skrevet 8. januar 2010 Heii og Gratulerer med dagbok!! Må jo også gratulere med en liten prinsesse på vei!! Ser du er gravid for første gang, hva syns du da? Håper svangerskapet behandler deg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mahonia Skrevet 11. januar 2010 #13 Del Skrevet 11. januar 2010 Da har jeg vært på UL, så en sprellende baby, og det så ut til at alt var fint. Var fantastisk Også blir det ei Nå kan jeg endelig begynne å shoppe litt også Og så vi som trodde det ble en ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 13. januar 2010 Heii og Gratulerer med dagbok!! Må jo også gratulere med en liten prinsesse på vei!! Ser du er gravid for første gang, hva syns du da? Håper svangerskapet behandler deg bra! Tusen takk for det! Har ikke fulgt med her jeg tydeligvis, glemmer at jeg har dagbok Ja, bortsett fra kvalme (har for det meste gitt seg nå da ), bekkenløsning og hodepine hver dag i tre uker nå så har jeg det bra, hehehe. Hvordan føler du deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 13. januar 2010 Og så vi som trodde det ble en ... Ja, vi er visst ikke synske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 13. januar 2010 Denne tickeren altså, jeg stiller på den, stemmer med en gang, men så blir den alltid en dag bak? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 18. januar 2010 20 uker i dag Rart å tenke på at jeg er halvveis..! (Tickeren er fortsatt for treg ) Fortsatt vondt i hodet, bah, begynner å bli lei av å ha vondt i hodet hver eneste dag nå Tenkte jeg skulle legge ut magebilde og bilder av det babytøyet vi har kjøpt inn til nå her etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. januar 2010 #18 Del Skrevet 18. januar 2010 Denne tickeren altså, jeg stiller på den, stemmer med en gang, men så blir den alltid en dag bak? :klø: Hvilken dato setter du? 7.juni? Ja til bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvilken dato setter du? 7.juni? Ja til bilder!! Satt 7 juni, ja (er jo egentlig 9 juni). Og den var riktig da jeg laget den og satt den inn her, men henger igjen etterpå Skal ta litt bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. januar 2010 #20 Del Skrevet 18. januar 2010 Satt 7 juni, ja (er jo egentlig 9 juni). Og den var riktig da jeg laget den og satt den inn her, men henger igjen etterpå Skal ta litt bilder nå Så terminen din er egentlig 9 juni? Min er 3. juni så da er det vel 6 dager mellom oss, dvs du skal vel være 20+1 idag da? Husk at de regner svangerskapslengde 40+3 nå Og tickerne går etter amerikansk svangerskapslengde som er 40 uker, så da må du sette datoen 3 dager frem for å få riktig uker og dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå