Mathias Skrevet 29. august 2003 #21 Del Skrevet 29. august 2003 Akkurat nå: Kristian (71) :blunke: (av den grunn at jeg liker eldre menn) Dette er vel en tråd for de som kunne tenke seg å møte noen de aldri har sett da... Derfor kan du vel ikke skrive meg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2003 #22 Del Skrevet 29. august 2003 Dorian :kysse: og Lasse. M: Juggernaut :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 29. august 2003 #23 Del Skrevet 29. august 2003 Tja, ingen nevnt, ingen glemt kanskje? Men må tilstå at nå ble jeg også veeldig nysgjerrig på Milo da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. august 2003 #24 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg ville ikke gitt noe for å treffe noen - er imot å betale for noens selskap, men kunne tenkt med å hilse på Lasse og Dorian om anledningen skulle by seg. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2003 #25 Del Skrevet 29. august 2003 Har lyst til å treffe de som har lyst til å trefef meg (Må jo være en positiv start på et møte?..) Og de jeg skriver mye med, fjaser med og diskuterer med. Samt de som bor i/kommer fra Elverum, siden jeg har bodd der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. august 2003 #26 Del Skrevet 29. august 2003 Det var nettopp Elverum som var grunnen ja... :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 29. august 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg vil si... bare sånn på generelt grunnlag... at menn som bruker tid på et KVINNEforum MÅ.. les MÅ.... være søte og hengivne. Eller bare full av f. Sannsynligvis mest det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. august 2003 #28 Del Skrevet 29. august 2003 Eller underærnært på kvinnelig kontakt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 29. august 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 29. august 2003 Eller underærnært på kvinnelig kontakt Ja, det er vel noen av dere ogsaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 29. august 2003 #30 Del Skrevet 29. august 2003 Alle sammen .... eller........... Ble litt nyskjerrig på Milo nå ja.... Eller kansje mest Doriansen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. august 2003 #31 Del Skrevet 29. august 2003 I take the fifth amendment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. august 2003 #32 Del Skrevet 29. august 2003 Du skal ikke være din mann uuuuuutro!!! Sier du!!! mAAAAkan, Maiken!!! Du som driver og driver og driver m ....kommer løpende bare han...ja, HAN!!! beveger finger'n...hmmmm..... Skremmer livskiten av små, søte, skinnbukse-anstendig-bekledte-forheksede-(forheksende ) eddersmåsøtekoppeloppiser.... Komme her og komme her...??? FIFFFFFTTTTTTHHHHHHHH!!!! commaaaaaandment!!! Jaggu!! Neggu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 29. august 2003 #33 Del Skrevet 29. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. august 2003 #34 Del Skrevet 29. august 2003 Chimp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har du mange rødvin innabords nå da????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. august 2003 #35 Del Skrevet 30. august 2003 Hehe.....Ikke nå lenger!!! Byner å komme til hektene nå..... Men d var nå moro så lenge d varte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. august 2003 #36 Del Skrevet 30. august 2003 Skulle vært der mens du ikke var helt... på hektene... eller hva det nå heter forstår jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. august 2003 #37 Del Skrevet 30. august 2003 To og en halv hekto bomull i huet på chimp .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. august 2003 #38 Del Skrevet 30. august 2003 Ok.. Stikkord da: Chimp, skinnbukse, vin, masse vin, litt mer vin, enda litt, flørteLasse og flørteChimp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. august 2003 #39 Del Skrevet 30. august 2003 Ok da....Stikkord: flørtelasse, fløtepusechimp..... snabel, vin, masse vin, mere vin, flink, flink snabelbehandler.....Lasses store, våte øyne mere, mere, mere...................vin??? Maiken i Mongolia.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 30. august 2003 #40 Del Skrevet 30. august 2003 Gabriel skulle jeg likt å sett i egen person. Og Kevin ja Og Lasse, du slipper ikke unna du heller! Men om jeg ville gitt så mye for noe møte er jo en annen ting da... Hva skal dere ha? Starte en budrunde? Jeg har 50 000 kudos å slå i bordet med, NOK er utenfor min betalingsevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå