Gå til innhold

Hvilke av KG-gutta skulle du gitt mye for å få treffe?

Achmed

Anbefalte innlegg

Akkurat nå:

Kristian (71)  :blunke:  

(av den grunn at jeg liker eldre menn)  :lol:

:roll: Dette er vel en tråd for de som kunne tenke seg å møte noen de aldri har sett da... :wink: Derfor kan du vel ikke skrive meg heller.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke gitt noe for å treffe noen - er imot å betale for noens selskap, men kunne tenkt med å hilse på Lasse og Dorian om anledningen skulle by seg.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å treffe de som har lyst til å trefef meg (Må jo være en positiv start på et møte?..) Og de jeg skriver mye med, fjaser med og diskuterer med. Samt de som bor i/kommer fra Elverum, siden jeg har bodd der... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil si... bare sånn på generelt grunnlag... at menn som bruker tid på et KVINNEforum MÅ.. les MÅ.... være søte og hengivne.

Eller bare full av f. :ler:

Sannsynligvis mest det siste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke være din mann uuuuuutro!!! :hoho: Sier du!!! mAAAAkan, Maiken!!! Du som driver og driver og driver m ....kommer løpende bare han...ja, HAN!!! beveger finger'n...hmmmm..... Skremmer livskiten av små, søte, skinnbukse-anstendig-bekledte-forheksede-(forheksende :sjarmor: ) eddersmåsøtekoppeloppiser.... Komme her og komme her...??? FIFFFFFTTTTTTHHHHHHHH!!!! commaaaaaandment!!! Jaggu!! Neggu!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ok da....Stikkord: flørtelasse, fløtepusechimp..... snabel, vin, masse vin, mere vin, flink, flink snabelbehandler.....Lasses store, våte øyne :roll: mere, mere, mere...................vin???

Maiken i Mongolia.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel skulle jeg likt å sett i egen person.

Og Kevin ja :wink:

Og Lasse, du slipper ikke unna du heller!

Men om jeg ville gitt så mye for noe møte er jo en annen ting da...

Hva skal dere ha?

Starte en budrunde?

Jeg har 50 000 kudos å slå i bordet med, NOK er utenfor min betalingsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...