Gå til innhold

Tanketomme tønner


Gjest negasjon

Anbefalte innlegg

Gjest negasjon

Jeg la meg, men før jeg la meg sendte jeg en meld til en jeg kjenner...vet jo han er tidlig våken, men når jeg nesten sovnet, ringte han på døra mi.

Jo, han kunne hjelpe.

Han er den dusten som har dame, jeg skrev i meld til han at om han tror ...så må han kutte meg ut. Som en venn. Nå er jeg begynt å tvile på om menn kan SE på kvinner uten å tenke sex, og det er en fortvilende tanke.

Jeg kan også bli sjarmert, men jeg er så bevisst på at det kun er ytre flørt...men jeg er født pen og synes det er en heftelse med livet, mine øyne som ser såå uskyldige ut...

Joda. Uskyldig jeg? Jeg er ganske snill, men har noen grenser og er veldig klar hvis jeg møter motstand eller noe ugreier...

Såå..nå siger den inn...jeg fikk hodepine og smerter og tok bare EN p.forte...og nå svinger den mer enn liseberg...

Vet det går over, bare jeg takler at det gynger litt...

Normale folk ville lagt seg nå, men ...han kommer jo om en knapp time. Ikke eksen, men en venn, som har dame...

Og jeg klarer ikke

at han sier

at han liker

meg bedre enn henne

for jeg liker henne

like godt som jeg liker han

verden slutt å svinge.

Det ville blitt mye lettere for meg, følelsesmessig og praktisk å overkjøre henne og bli sammen med han. I alle fall så snill som han virker...nå tar kloden galoppfart her...

men jeg vil ikke

menn som ikke kan stelle seg selv

og som raskt flytter fokus

det er ikke

det jeg vil ha

jeg vil ikke ha noen jeg

etter så mye balubabla

Jævlig møkkapille, jeg lot bare døra stå åpen, uvanlig til å være meg siden jeg er vant til å bo i Oslo, men han skulle jo komme om ...

Blir helt svimmel for jeg har visst bestilt rørlegger til i dag også. Fucking shit...da må jeg holde meg halveis våken.

Det gjør vondt, jeg har senebetennelser og fybromyalgi, men jeg tar ikke flre pg.forte. Jeg blir så kvalm av alt det der. Det virker der og da, men en er jo ikke nok...men jeg begynner å kaste opp straks medisinen forlater kroppen. Det er kanskje derfor jeg ikke bruker opiater.

Jeg må bare legge meg litt nedpå, smerter samtidig som p.forte gynger i hodet uten å virke på smertene.

Fint, sånt no hakke vi i byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest negasjon

Jeg ønsker meg en kjæreste, men synes vennskap er mer dyrebart. Nyttårsønsket mitt må være å finne min soulmate.

Kan drømmer oppfylles.

Tvilsomt, men kanskje.

Nå fungerer ikke jeg, jeg takler ikke en p.forte, blir helt borte og svimmel.

Jeg legger meg nedpå sofaen.

Han hadde ikke tid til kaffe når han var her nå, men han kan jo lage kaffe selv. Det gjør han, jeg sier bare at jeg har tatt en p.forte og at han får lage den han.

Kanskje jeg også trenger kaffe...

Jævla pillefjen jeg ble.

alt gynger og jeg føler meg ikke mer rolig, bare mer svimete.

kanskje jeg har adhd uten å vite det?

tvilsomt.

men mulig.

eksen...

det er bare å glemme.

han

For å gjøre en lang historie kort, så glemmer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Det er så vanskelig å avvise menn, men jeg klarte det med å parere mht til hannes kjære. Jeg liker jo henne, og ...

Likevel, tok han på meg på den måten så jeg satte i et Vrææl. Da begynte han å le, og heldig for han gjorde jeg også det.

Jeg liker han som en venn, vi kan lett prate sammen. De er begge fra et annet land, og jeg kan ikke språket. Men med han kan jeg prate med, siden han kan engelsk. Han er fra xxxxxxxxxxxx ...samme det...

Synes det er leit, at jeg må snike meg til å prate med han, når jeg sender meld så skriver jeg at han må ta med seg dama, men det gjør han omtrent aldri. Hun kan litt engelsk og fingerspråket. Ofte rister vi på hodet og smiler bare oppgitt hvis vi ikke forstår hverandre.

Nå føler jeg meg guffe-ensom. Kanskje jeg skal ringe til en venninne, men ...nå jobber de og de som ikke jobber, sover. Vet om par som er sykemeldt, men det er varsomt hvor mye negativt jeg gidder å få inn nå.

Jeg er hyber-kåt.

Jeg var det før han vennen var innom, så det er ikke han. Eksen? Nei...det er nok en heelt annen.

En jeg ikke vil skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Paralgin forten sluttet jo å virke etter noen timer, mens jeg sov utpå eftan. Våknet opp og var kvalm. Har enda hodepine, men vil ikke ta flere p.forte. Holder meg til ibux.

Jeg ble så fjern at jeg ikke maktet en rørlegger inn her, så jeg ringte og spurte om det var greit å ta det til uka. En venninne av meg sliter med morfinavhengighet. Jeg kan ikke forstå at man kan bli avhengig av noe man (jeg) blir så susete av, men kanskje ikke alle reagerer likt. Hun har ikke kvalme som bivirkning, så jeg skal ikke sette meg på hesten og mene noe egentlig...

Det uroer meg at han som var her, flørter med meg. Ikke pga sladder, men fordi jeg tenker på dama hans. Jeg vil ikke ødelegge mellom de to, og hvis hun får høre sladder er det stor fare for at hun vil føle seg såret. Men jeg vet jo ikke om det går rykter, men når han ofte er her, blir han jo observert av noen...

Håper det bare er meg som er paranoid mht. det, men kanskje jeg må ta en prat med han og si hva jeg føler, og at det er bedre vi kutter kontakta hvis ikke dama hans blir med hit.

Det verste er at jeg liker han, men jeg klarer ikke gå inn som toern i et forhold og jeg vet at han har følelser for henne.

Jeg vil helst bare glemme det, han er liksom den typen som gjør andre tjenester og hjelper "enlige gamle damer"...samtidig som jeg får en følelse av at hans hensikt ligger litt lenger ned enn bare hjelpsomhet...

Fikk sms fra en jeg bare har møtt to ganger, men etter bruddet med eksen har jeg ikke lyst å krasje med en mann mer...ikke på en lang stund i alle fall.

Og jeg som blir helt håpløst forelska når jeg blir det...mister helt tid og rom...derfor vil jeg helst unngå det. Jeg har bare møtt smseren, og snakket sammen med han to ganger. Det er nok, alle faresignalene er ute og varselampene lyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Jeg er så udisiplinert, og gremmes over det. Og når jeg koker over fordi jeg ikke tar tak i tingene, blir jeg irritert og gir f... i å ta tak i tingene.

For en runddans.

I morgen tidlig har jeg avtale om å dra innom et kjøpesenter, så jeg må være klar nesten allerede nå.... Har lyst å sende meld om at jeg ikke blir med fordi jeg har hodepine, men vet ikke om hun har tlf på lydløs når hun sover. Vet hun er bekymret for en i familien så regner med at hun har tlf på lyd.

Jeg er enda kvalm. Drittpiller. Pga p.forten utsatte jeg rørlegger også. Hadde ikke mye lyst til å få en fremmed mann inn her mens det går rundt i hodet. Jeg fikk angst av å tenke på det. Jeg lider av en form for angst mot håndverkere selv om jeg ikke har noe i mot de personlig.

Kanskje bare det at fremmede skal inn i hjemmet mitt, setter meg ut...

Nå har jeg lyst å reise på ferie. Til Mexico...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest negasjon

Hei. :) jeg ser at når jeg byttet avatar blir jeg tatt for å være vill...og har tvilt på om avataren gjenspeiler meg egentlig...men nå har jeg ikke tid til å bytte avatar, har satt på kaffe, våknet av klokka.

Det er tidlig og det er lørdag, skal på et kjøpesenter litt unna her, men tenkte at jeg sender melding i natt og avlyser det, selv om jeg hater å avlyse avtaler. Og hodepinen er borte, så jeg kan ikke skylde på den.

Jeg må våkne. Må klarne hodet. Er trett.

Et glass cola, det frister mer enn kaffe akkurat nå. Jeg blir så stresset av avtaler. Men trenger noe greier selv, bare ikke hun har planlagt å starte julehandelen nå, siden det er så mye salg i januar...fornuftig tenkt, men ikke med meg og ikke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Kald cola smakte herlig.

Nå må jeg bare glemme tanken på senga, men har aldri hørt at det er dumt å sove når man er trett.

Kan vente litt og se om jeg våkner, men alt jeg ser er at jeg må rydde også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Jeg blir ikke våken, egentlig. Cola hjalp litt, kaffe fungerer ikke når jeg har sovet lite. Det vet jeg, likevel satte jeg kaffe på...Skal jeg bare avlyse hele greia...men da må jeg spørre om hun kan kjøpe et brød til meg, alternativet er å bake. Kjedelig å bake bare til seg selv, hender jeg gjør det likevel, men formen er ikke helt topp. Og det er lettere å bake rett etter et brudd bare for å bevise for seg selv at man fortjener det...verre når hverdagen kommer og man oppdager at man spiser mer når det er hjembakt...

Tror jeg sender meld og spør om hun kan kjøpe med et brød. Vurdere og vurdere så lenge at det blir for sent å melde avbud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Jeg må ha andre briller.

Hun ringte meg og det var ok å handle et brød, hun skulle ikke starte julehandelen enda, så kanskje jeg blir med likevel.

Nå har jeg letet og nesten fått migreneanfall, for jeg begynte å se etter lommeboka.

Den lå ikke i veska, ikke i sekken, ikke på kjøkkenbordet eller i stua. Den lå ingen steder. Jeg satte meg ned to ganger og prøvde å roe meg ned, for den må jo være her...

Lytta ikke til den første tanken som slo meg, at den ligger klemt bak panelovnen under kjøkkenbordet, for der lå den jo.

Tror ikke jeg skal fortelle til noen alle steder jeg leta etter den. Jeg måtte gå gjennom alle bevegelser jeg gjorde i går, og lurte på om jeg hadde forlagt den et sted i går mens jeg var surrete av p.forte.

Kanskje det er best hun handler for meg, så slipper jeg å forholde meg til annet enn en dusj og koke et egg.

Jeg liker ikke når dagen starter på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Det var ok.

Hun kjøper et brød, skulle ikke bli lenge.

Nå vil jeg ikke mase, men jeg får ikke sove når jeg venter besøk så jeg kunne like godt blitt med. Og når noen sier de skal være kjappe, tar ting tid for den som sitter og venter.

Har vurdert å begynne å lage middag, en gryterett som skal surre over varmen i noen timer. Men hvem lager middag kl 10 på dagen...

Lyst å ta en dusj, men vet jo ikke når hun kommer, så jeg får tilbringe tida på kg, får ikke gjort noe fornuftig, andre ville vel ryddet osv, mens jeg rydda for par dager siden. Er rotete igjen, det er som om rot følger etter meg...

Har jeg vasket hele huset, skjer det alltid at jeg søler og må begynne å tørke opp. Har jeg ikke vasket på en stund, søler jeg ikke.

Husarbeidtroll som bor her uten at jeg vet det kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Brød i boks.

Heldigvis fant jeg lommeboka så jeg fikk betalt.

Tid til kaffe nå hadde hun ikke pga frysevarer hun hadde i bilen.

En venn kommer innom etterpå, og jeg er nervøs etter at han sendt sms.

Han har kjøpt ny bil (bruktbil) og jeg håper kjøpet er bra.

Vet at han sjekker om det er skjult rust, oljefilteret, lyder fra motoren...

Han er litt motorkyndig så dette minner meg vel bare om mine egne bilkjøp, som aldri har skuffet meg - men jeg kjenner igjen følelsen. Hva har jeg kjøpt nå...

Er jeg blitt lurt

Er det sant at det bare har vært en eier før

har bilen vært damekjørt

osv

Han har vist meg bilde av doningen på internet, den ser ok ut men jeg ble nervøs allerede da han begynte å prate om kjøpet. Jeg googlet selgeren og fant ut at selger bare tjener 38000 i året, og har betalt 30 prosent av det i skatt...tror ikke han ble lettet da jeg uoppfordret gjorde det.

Bare enda mer nervøs.

Men det var før kjøpet var i box.

Fikk dårlig samvittighet.

Det var unødvendig av meg å begynne å google.

Prøvde å roe han ned med at det mest sannsynlig er en som har eget firma og da står ikke den reele inntekten oppført.

Jeg prøvde bare å være snill.

Men det gikk bra - uten min hjelp.

Er jeg makttyrann, eller bare nevrotisk ...

Det går sikkert an å være begge deler, kontrollfreaks har jeg hørt om, men det er jeg ikke.

Er irritert, merker det på måten jeg slenger klær og smårydder på...er så lei av å rydde. Rotet har et forsprang.

Så jeg tar helgefri fra rydding nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest negasjon

Takk for skryt Nanette. Føler bare at jeg skriver mye dumt, alt er ikke helt sant engang.

Jeg vet nesten ikke hva jeg skriver pt. Føler meg litt ensom, så jeg skriver bare.

Har fått hodepine igjen, er nok fordi jeg er anspent og har muskelsmerter pga været.

Sendte sms og sa at det ikke passer i dag, men bedre i morn.

Den bilen.

Har jo allerede sett bilde av den på nettet.

En jeg pratet i tlf med i går, som alltid har sagt at når man sover dårlig/lite har selv opplevd å få søvnproblemer for første gang, og sier ikke mer at man må passe på å ha rutiner. Jeg har alltid motsagt han, men nå når han har opplevd det selv forstår han bedre at for noen er det bedre å sove når man får sove i en periode der søvnkvaliteten er dårlig og man ellers sliter.

Jeg er bare glad jeg får sove.

Sover som en drøm når jeg sover.

Men jeg sover litt sånn to eller tre ganger i døgnet, er jo 2010, så en rar start på året.

Med mitt søvnmønster er jeg alt snart i 2011...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Hva går det av meg...har råvarer i fryseren, men koker pasta.

Har smerter, må kanskje ta både paracet og ibux.

Siden jeg ikke har en mann til å holde rundt meg, må jeg vel finne frem varmeflaska også.

Har hatt noe som lignet influensa og en venninne sa at det er flere som har hatt og at det ikke går helt over.

Så da har jeg all rett til å innta senga og slå av mobilen og la verden seile sin egen vei...

Hvis jeg hadde hatt mann nå, ville jeg mistenkt meg selv for å være gravid, nesten konstant trett og kvalm, men heldigvis kan jeg vite hvilken mnd det er, bare ved å legge merke til når jeg menstruerer.

Koke spagetti, er det rart jeg føler meg trett, pasta er bare rent sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Har ikke lagt meg enda.. Moren min ringte. Alt stod bra til. Jeg giddet ikke fortelle at jeg stadig sliter med søvn, sa at jeg sov bra i natt. Hun kan jo ikke gjøre noe og vil ikke at hun skal bekymre seg for jeg sover jo, bare til feil tider.

Endret av negasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest negasjon

Tok to ibux og en paracet. Heldigvis gynger ikke verden mer etter p.forten jeg tok. Følte ikke jeg fikk mindre smerter, ble kvalm og uvel i tillegg til smertene.

Tror jeg skal gå en tur...nei, jeg føler at jeg kommer til å svime av og falle om.

Endret av negasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Sov par timer og våknet med sviende smerter.

Min eldre søster ringte og hun mente det kan være magesår, siden hun har det. Hun har sluttet å røyke og ba meg komme meg til lege.

Jeg googlet litt, og det kan være mye annet enn magesår.

Men skal ringe lege til uka. Disse smertene kommer stadig tilbake, blir borte en stund og kommer tilbake. Ble ikke beroliget av å lese på nett om magesmerter og kvalme.

Men vil ikke ha fokus på det nå.

Når jeg forandrer sittestilling/liggestilling forandrer smertene seg og akkurat nå forsvant de.

Skal ikke lese mer på nett om sykdommer.

Magesår? Trodde kvinner var immune...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Har ikke sovet så mye, men er ikke kvalm mer og merker ikke til flere smerter i magen.

I går skulle jeg ut og kjøpe cola og litt til, så stopper han med den nye bilen og spør hvor jeg skal.

Bensinstasjonen.

Bilen virker jo bra?

Ja, han mener det er et godt kjøp.

Vel fremme, når jeg har plukket med meg cola,liten melk og toalettpapir... virker ikke terminalen, så han tilbyr seg å låne penger.

Det er kortet som må være slitt, sa jeg.

Jeg har jo penger.

På tilbakeveien over en fartsdump, gjør kullsyren salto og cola svømmer ut, heldigvis det meste på gulvet før jeg rekker åpne handleposen og la colaen renne ned.

Jeg var rask og flerret opp plasten på toalettpapiret.

Han så litt rart på meg, lettere... sjokkert.

Er ikke lenge siden han bulket den gamle bilen.

Da satt jeg også på.

Skal si til han at det virker som jeg har en dårlig påvirkning på bilene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...