Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #21 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, alle på KG! Jeg er en mann på 21 med relativt lite erfaring med jenter, og nå skal jeg på en date med en fantastisk vakker jente med en utrolig personlighet, som altså poster her på KG! Etter alt du har sagt her, leser hun vel dette og forstår at det er deg Så hunhar bilde i avateren sin og dere har utvekslet bilder, så koselig Lykke til med forholdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clanz Skrevet 4. januar 2010 #22 Del Skrevet 4. januar 2010 Etter alt du har sagt her, leser hun vel dette og forstår at det er deg Kanskje det var hun som skrev med gjestenick at han skulle være seg selv bare? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #23 Del Skrevet 4. januar 2010 Kanskje det var hun som skrev med gjestenick at han skulle være seg selv bare? hehe Eller kanskje hun er smart nok til å ikke møte ham? Jeg tror ikke jeg hadde blitt spesielt imponert om noen skrev "hjelp" om at de skulle på date med meg. Nervøse gutter er det minst attraktive som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. januar 2010 #24 Del Skrevet 4. januar 2010 Lite smart å lage en slik tråd her da... Og jeg tror jeg vet hvem du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 4. januar 2010 #25 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Akkurat nå har jeg det veldig bra med meg selv og er ikke redd for å signalisere det heller! Men ha meg virkelig unskyldt hvis jeg var litt for ovenpå her. Det var mer tatt litt på kornet den kommentaren om at det IKKE finnes nydelige, single damer her på forumet! Hvilket jeg absolutt tror eksisterer! Uansett er det da lov å ønske vedkommende lykke til på date....! (redigert: skrivefeil) Endret 4. januar 2010 av LykkeLotta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 #26 Del Skrevet 4. januar 2010 Akkurat nå har jeg det veldig bra med meg selv og er ikke redd for å signalisere det heller! Men ha meg virkelig unskyldt hvis jeg var litt for ovenpå her. Det var mer tatt litt på kornet den kommentaren om at det IKKE finnes nydelige, single damer her på forumet! Hvilket jeg absolutt tror eksisterer! Uansett er det da lov å ønske vedkommende lykke til på date....! (redigert: skrivefeil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 5. januar 2010 #27 Del Skrevet 5. januar 2010 Neida, ingenting galt i å føle seg nydelig sikkert Kan bare være greit å ha i bakhodet at det meste som regel er smak og behag Ellers har jeg egentlig ikke peiling på åssen noen ser ut av de som er her. Men uansett så vil personligheten alltid ha større betydning enn utseendet. Steinar ! Jeg syns det er flott å lese om folk som beskriver seg selv som : JEG er nydelig : ) Blir faktisk i godt humør av å lese om folk som er så positiv instilt til seg selv . Er jo bare hærlig at folk har det så bra med seg selv og livet sitt generelt . Ville heller hatt en partner med selvtillitten i orden - enn en som ikke har det . Inbiller meg at det kunne bli slitsomt for meg i form av sjalusi og usikkerhet , osv osv . Så syns hun selv at hun er nydelig - så er hun sikkert akkurat det .For man UTSTRÅLER ofte dette også og hva man føler .Og det gjør folk absolutt nydelige , om de er snille , vennlige , blide og glade i godt humør , og total fri for misunnelse og slikt . Gledesspredere er disse menneskene syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #28 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er driitdeilig, har verdens beste personlighet. Men jeg er opptatt og finnes heller (bortsett fra idag)ikke på kvinneguiden.no haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 5. januar 2010 #29 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er driitdeilig, har verdens beste personlighet. Men jeg er opptatt og finnes heller (bortsett fra idag)ikke på kvinneguiden.no haha!! Oooooh... LUCKY YOU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #30 Del Skrevet 7. januar 2010 Steinar ! Jeg syns det er flott å lese om folk som beskriver seg selv som : JEG er nydelig : ) Haha...WomenWomen og Steinar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #31 Del Skrevet 7. januar 2010 Steinar ! Jeg syns det er flott å lese om folk som beskriver seg selv som : JEG er nydelig : ) Blir faktisk i godt humør av å lese om folk som er så positiv instilt til seg selv . Er jo bare hærlig at folk har det så bra med seg selv og livet sitt generelt . Ville heller hatt en partner med selvtillitten i orden - enn en som ikke har det . Inbiller meg at det kunne bli slitsomt for meg i form av sjalusi og usikkerhet , osv osv . Så syns hun selv at hun er nydelig - så er hun sikkert akkurat det .For man UTSTRÅLER ofte dette også og hva man føler .Og det gjør folk absolutt nydelige , om de er snille , vennlige , blide og glade i godt humør , og total fri for misunnelse og slikt . Gledesspredere er disse menneskene syns jeg . Ja, jo mer jeg prøver å sette meg inn i det kvinnelige psyket, desto bedre forstår jeg hvor viktig det er at kvinner føler seg vakre, attraktive og nydelige. Utseendet og selvtilliten har en veldig sterk sammenheng. For meg som mann å kunne forstå dette er faktisk ikke helt lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #32 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha...WomenWomen og Steinar! Mye kan sies om WomenWomen, men en ting er sikkert. Personligheten som skriver er absolutt intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. januar 2010 #33 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei alle sammen. Tusen takk for mange gode svar. Deres tilbakemeldinger har hjulpet stort(spesielt alle pm'ene - dere vet hvem dere er). Etter mye om og men klarte jeg, basert på deres råd, å utarbeide en slags bruksanvisning for KG-dating. Dette hadde aldri skjedd om dere på KG ikke hadde peiling. Thank you! Guiden er selvfølgelig personlig, men om noen gutter her er veldig interessert, så skal jeg vurdere å legge den ut. Vel, jeg gikk altså på daten(med et kort oppsummert sammendrag av guiden i lommen), og alt gikk etter planen. Jeg vurderte Burger King som destinasjon, men det slo meg at et litt mer classy sted som Peppes Pizza ville være bedre. Jeg fant fort ut at alt var så nøye innstudert og planlagt at huskelappen ikke var nødvendig. 72 steps var pugget, og jeg fulgte dem slik jeg fulgte legoborg-bruksanvisningene da jeg var liten. Etterhvert fortalte jeg henne om planen jeg hadde laget(step 58), og selv om jeg var skeptisk til om jeg burde gjøre det eller ikke, så følte jeg at det er viktig med åpenhet helt fra begynnelsen. Dette var heldigvis noe hun hadde sansen for, hørtes det ut som, for hun sms'et umiddelbart en venn og fortalte om det. Jeg skjønte at det var noe mer i luften, så jeg foreslo at vi skulle møtes igjen dagen etter(altså i dag). Hun virket positiv, men jeg lykkes ikke å få tak i henne på telefon. Det er nok delvis min feil, siden jeg bor et sted med dårlig dekning. Derfor kontaktet jeg henne på MSN, og jeg tror vi skal få til noe i morgen(hun har mye å gjøre, men det er jo forståelig). Uansett - Tusen takk alle sammen for fantastiske råd. Uten dere hadde det neppe gått så bra som det gjorde. Jeg tror begge to ser for oss en fremtid her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #34 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei alle sammen. Tusen takk for mange gode svar. Deres tilbakemeldinger har hjulpet stort(spesielt alle pm'ene - dere vet hvem dere er). Etter mye om og men klarte jeg, basert på deres råd, å utarbeide en slags bruksanvisning for KG-dating. Dette hadde aldri skjedd om dere på KG ikke hadde peiling. Thank you! Guiden er selvfølgelig personlig, men om noen gutter her er veldig interessert, så skal jeg vurdere å legge den ut. Vel, jeg gikk altså på daten(med et kort oppsummert sammendrag av guiden i lommen), og alt gikk etter planen. Jeg vurderte Burger King som destinasjon, men det slo meg at et litt mer classy sted som Peppes Pizza ville være bedre. Jeg fant fort ut at alt var så nøye innstudert og planlagt at huskelappen ikke var nødvendig. 72 steps var pugget, og jeg fulgte dem slik jeg fulgte legoborg-bruksanvisningene da jeg var liten. Etterhvert fortalte jeg henne om planen jeg hadde laget(step 58), og selv om jeg var skeptisk til om jeg burde gjøre det eller ikke, så følte jeg at det er viktig med åpenhet helt fra begynnelsen. Dette var heldigvis noe hun hadde sansen for, hørtes det ut som, for hun sms'et umiddelbart en venn og fortalte om det. Jeg skjønte at det var noe mer i luften, så jeg foreslo at vi skulle møtes igjen dagen etter(altså i dag). Hun virket positiv, men jeg lykkes ikke å få tak i henne på telefon. Det er nok delvis min feil, siden jeg bor et sted med dårlig dekning. Derfor kontaktet jeg henne på MSN, og jeg tror vi skal få til noe i morgen(hun har mye å gjøre, men det er jo forståelig). Uansett - Tusen takk alle sammen for fantastiske råd. Uten dere hadde det neppe gått så bra som det gjorde. Jeg tror begge to ser for oss en fremtid her. Kan du legge den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 #35 Del Skrevet 9. januar 2010 Uansett - Tusen takk alle sammen for fantastiske råd. Uten dere hadde det neppe gått så bra som det gjorde. Jeg tror begge to ser for oss en fremtid her. No sarcasm smiley? Kan jeg få den boken du laget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. januar 2010 #36 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Akkurat nå har jeg det veldig bra med meg selv og er ikke redd for å signalisere det heller! Men ha meg virkelig unskyldt hvis jeg var litt for ovenpå her. Det var mer tatt litt på kornet den kommentaren om at det IKKE finnes nydelige, single damer her på forumet! Hvilket jeg absolutt tror eksisterer! Uansett er det da lov å ønske vedkommende lykke til på date....! (redigert: skrivefeil) Jeg VET det finnes Endret 9. januar 2010 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A Skrevet 9. januar 2010 #37 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg VET det finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 10. januar 2010 #38 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg VET det finnes Puh, dette ble jeg lettet over å se deg skrive! Redd jeg hadde tatt meg vann over hodet og utbasunert usannsynlige teorier for å motbevise den som nektet for at det finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 #39 Del Skrevet 10. januar 2010 Finnes det nydelige, single damer her på forumet altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå