Gjest the imp Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 Skal til København neste helg og har lyst til å shoppe litt klær der, men hvor skal jeg gå? Har ikke kjempegod råd, så de dyreste merkebutikkene må jeg nok styre unna. Vi skal bo på hotell like ved Rådhusplassen. Er ikke spesielt kjent i København egentlig, vet hvor Strøget er da Dersom noen har tips til restauranter som er et must tar jeg gjerne i mot tips om det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 Zara som ligger i Vimmelsfaktet 28 er et must! Mye lekkert, og slett ikke dyrt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 Strøget : Zara, Mango, H & M og mange flere .... Malmø (Sverige) : Koster ca. DKK 120 tur/retur (20 min. fra København), men den Svenske kronekurs giver 20 % :D FiskeTorvet Shopping Center : Et station med S-toget fra Københavns Hovedbanegård. Restauranter kan du lede efter på www.aok.dk (Alt Om København) God Tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg vil anbefale Peder Oxe eller Ost & Bøf. Begge ligger på Gråbrødretorv. På Peder Oxe spiste jeg økologisk hamburger - kjempegodt! Når det gjelder å handle så liker jeg å gå i Salling og i Magasin, men det er nok fordi det ikke er så mange butikker av den typen her i Hekseland... Ellers håper jeg dere får tid til en kanaltur (med turistbåtene) - og en øl i friluft (uten fare for bot) hører også med. Å - jeg er bare kjempemisunnelig! Kos dere masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå