Gå til innhold

Let's work out II

Anbefalte innlegg

Gjest fragment
Skrevet

2010 er godt i gang, og da er det jo helt klart på sin plass med ny treningsdagbok! Den gamle har rukket å bli 52 innholdsrike (?) sider lang, så det blir godt å starte på ny.

Mål for 2010:

* 1RM benk (m/ stopp) = 60 kilo (uten stopp = 65 kilo?)

* Hangups/omvendt roing = 20 reps

* Bli fullstendig skadefri og trene hamstrings skikkelig opp igjen

* Trene knebøy/markløft fast og bli sterk i disse øvelsene!

* Forbedre kondisjonen skikkelig - ta igjen det tapte

* Trene hardt og ofte - og ha det gøy mens jeg gjør det!

Håper så mange som mulig vil følge med!

Videoannonse
Annonse
Gjest fragment
Skrevet

Godt nyttår, ja! Jeg gikk inn i det nye året helt uten nett, så jeg ligger litt etter dere andre.

Tilbake på Sørlandet nå --- til et iskaldt hus med frosne rør og en nedsnødd bil. Jeg fyrer for harde livet, men føler at natten fort kan bli kald... :fryser: Håper det snart blir mildere!

Skrevet

Høres ikke veldig hyggelig å komme hjem til så kaldt hus.. Håper du ikke har frosset fast.

Blir gøy å følge deg mot målene dine :hoppe:

Gjest fragment
Skrevet (endret)

Foreløpig går det greit, men jeg gleder meg til det blir litt mildere i været. Det går mye ved i disse dager, så håper jeg har nok. Og neste strømregning blir morsom...

Rygg/biceps-økt i dag:

10 minutter ellipse

Omvendt roing

T-bar roing

Hantelroing

Bredt nedtrekk

Sittende roing

Negative chins

Hammercurl i dropsett

Jeg likte T-bar roingen, men det er jo litt vanskelig å beregne nøyaktig belastning. I dag la jeg på 20 kilo, og man kan vel plusse på ca. halve vekten av stangen, altså totalt rundt 30 kilo belastning.

I dag kjøpte jeg meg forresten Nintendo Wii :roll: Jeg hadde jo gavekort på Elkjøp, pålydende hele ...250 kroner!

Endret av fragment
Gjest Bolledeig
Skrevet

Ush, å komme hjem til kaldt hus er utrolig utrivelig! Ser ut som artige mål! Er maksløftene dine i smith eller fribenk?

Gjest fragment
Skrevet

Jeg tenker vel 1RM i smith med stopp = 60 kilo, og 65 kilo i fribenk uten stopp. Så får vi se hvor oppnåelig det etter hvert blir. Øyyh, 65 kilo er jo nesten BW. Det hadde vært noe, det :)

Skrevet
Jeg hadde jo gavekort på Elkjøp, pålydende hele ...250 kroner!

:ler:

Blir det mye golf på deg fremover nå? ;)

Skrevet (endret)
I dag kjøpte jeg meg forresten Nintendo Wii :roll: Jeg hadde jo gavekort på Elkjøp, pålydende hele ...250 kroner!

Zelda Twilight Princess? :lur: Du får svinge vilt med sverd og skjold og skyte med pil og bue! :nigo::fnise:

Endret av Shamim
Gjest fragment
Skrevet
:ler:

Blir det mye golf på deg fremover nå? ;)

Ikke foreløpig, men jeg tror det fulgte med et spill som het Wii Sports. Her er det kanskje muligheter for både golf og andre fysiske aktiviteter?

Zelda Twilight Princess? :lur: Du får svinge vilt med sverd og skjold og skyte med pil og bue! :nigo::fnise:

Neinei. Super Mario Galaxy! Spilte Super Mario 64 på Nintendo 64 i julen, og det er jo veldig morsomt. Så da fikk jeg plutselig lyst på Wii og det nye Mario-spillet...

Skrevet

Du får si ifra om det er bra! Spilte det gamle Super Mario på N64 selv, og prøvde nå Super Mario Bros i 2D til Wii'en, men er ikke helt det samme altså..

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

:ler: Ja, når gavekortet dekker så mye av Wii'en, så kan man jo ikke la være å kjøpe! Hadde vært en skam egentlig..

Blir utrolig gøy å se hvordan du utvikler deg videre :trene:

Gjest fragment
Skrevet

Super Mario Galaxy er foreløpig bra, men kanskje litt uoversiktlig i starten? Jeg likte 64-varianten ved at man fritt kunne bevege seg rundt og ta stjernene man følte for - her er det mer låst, og (slik jeg oppfatter det) mindre areal å utforske. Men grafikken er jo hakket bedre, og jeg vil tro jeg blir vant til alt det nye etter hvert :)

Gjest fragment
Skrevet (endret)
:ler: Ja, når gavekortet dekker så mye av Wii'en, så kan man jo ikke la være å kjøpe! Hadde vært en skam egentlig..

Nei, jeg hadde strengt tatt ikke råd til å la være... Får håpe det er en god investering - det er jo kjekt å ha når man bor alene og kun har jobb/trening å konsentrere seg om! Wii-spilling kommer selvsagt etter dette på prioriteringslisten. Det blir verre når jeg skal tilbake til skolebøkene til høsten igjen; det er jo mulig at en viss spillkonsoll kommer til å friste mer enn strafferett?

Endret av fragment
Skrevet

Du er ikke alene om å grue seg til den strømregninga. Det er meldt ned mot 40 minusgrader på Østlandet denne uka! :haar:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...