vidvandre Skrevet 26. april 2010 #261 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg suger til meg disse gjør-treningen-utholdelig-tipsene Detta kan dere, ass! Ha en fin uke, Sequax og alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. april 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 26. april 2010 Hei, Vandrer'n! Trening er egentlig noe av det kjedeligste jeg veit om. Da mener jeg styrketrening og løping på tredemølla og ikke vandring i skog og mark ( som jeg elsker og gjør hver dag ) eller en koselig sykkeltur. På sommeren rører jeg ikke tredemølla, men kommer meg ut i skogen med bikkja. Ikke bare er det god trim å gå i ulendt terreng i godt tempo, men hjernen blir klar, du får farge i ansiktet ( blir alltid bråbrun på våren )du får god samvittighet og blir sliten på en tilfredsstillende måte. Med andre ord er det EKSTRA GODT å kose seg i sofaen etterpå! Ha en fin-fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2010 #263 Del Skrevet 27. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. april 2010 Forfatter #264 Del Skrevet 27. april 2010 Hei, Belle! Har du en fin tirsdag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2010 #265 Del Skrevet 27. april 2010 Hei, Belle! Har du en fin tirsdag ? Å ja, kjempefin. Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. april 2010 Forfatter #266 Del Skrevet 27. april 2010 Å ja, kjempefin. Du? Ja Har laget pizza til kjæresten min som er rett rundt hjørnet! Han har nemlig idag! Skal bake eplekake etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2010 #267 Del Skrevet 27. april 2010 Haha, min hadde jo bursdag i går! (jeg føkka opp kaka skikkelig, håper det går bedre for deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. april 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 27. april 2010 Haha, min hadde jo bursdag i går! (jeg føkka opp kaka skikkelig, håper det går bedre for deg ) Pussig! Pizzaen var en suksess, og kaka står i ovnen mens gamlefar hviler middag etter jobb.....Vælkømin til gammelheimen, sier jeg bare! Tror jeg har lagd eplekake 1000 ganger før, så trur jeg har svingen på'n...bare synd vi har stekeovn fra steinalderen som er litt humørsyk... Må passe på at toppen ikke blir brent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. april 2010 #269 Del Skrevet 27. april 2010 Hei, Vandrer'n! Trening er egentlig noe av det kjedeligste jeg veit om. Da mener jeg styrketrening og løping på tredemølla og ikke vandring i skog og mark ( som jeg elsker og gjør hver dag ) eller en koselig sykkeltur. På sommeren rører jeg ikke tredemølla, men kommer meg ut i skogen med bikkja. Ikke bare er det god trim å gå i ulendt terreng i godt tempo, men hjernen blir klar, du får farge i ansiktet ( blir alltid bråbrun på våren )du får god samvittighet og blir sliten på en tilfredsstillende måte. Med andre ord er det EKSTRA GODT å kose seg i sofaen etterpå! Ha en fin-fin uke! Jeg liker og den treningsmetoden, men er ikke så flink der heller. Men - snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2010 #270 Del Skrevet 27. april 2010 De hadde jo ikke stekeovn i steinalderen! Hilsen arkeolog-pingting Ble kaka bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2010 #271 Del Skrevet 28. april 2010 Ikke diss middagshviling. Det er hellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg liker og den treningsmetoden, men er ikke så flink der heller. Men - snart Ja, opppsyking ( hjemmelaget ord ) er en viktig del av prosessen De hadde jo ikke stekeovn i steinalderen! Hilsen arkeolog-pingting Ble kaka bra? Nei, det var kanskje dårlig med stekeovner da, ja... Kaka ble veldig bra!! Skal momse av den etterpå...det er vel lov...den kan jo ikke bare stå der og bli gammel, heller...?! Ikke diss middagshviling. Det er hellig! Det er sjelden jeg fikser soving på dagen selv, men samboer'n har doktorgrad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. april 2010 #273 Del Skrevet 28. april 2010 middagshviling er fantastisk i hvertfall av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #274 Del Skrevet 28. april 2010 middagshviling er fantastisk i hvertfall av og til For en stund siden hadde jeg en jobb hvor jeg måtte stå opp midt på natta, og DA var det ikke noe problem å hvile middag når jeg kom hjem, nei.! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #275 Del Skrevet 28. april 2010 Ikke diss middagshviling. Det er hellig! Middagshvile er en umulighet. Sovner jeg ved de tider er hele resten av kvelden ødelagt gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 28. april 2010 Middagshvile er en umulighet. Sovner jeg ved de tider er hele resten av kvelden ødelagt gitt... Derfor sover jeg kun på dagen når jeg er EKSTREMT trøtt og/eller syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. april 2010 #277 Del Skrevet 28. april 2010 middagshviling! Hvis jeg klarer å sove bare bittelitt ihvertfall, hvis jeg sover lenge og tungt blir jeg bare groggy resten av kvelden. Men en liten dupp er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #278 Del Skrevet 28. april 2010 Derfor sover jeg kun på dagen når jeg er EKSTREMT trøtt og/eller syk. Samme her. Jeg sover så tungt så når jeg først sovner er jeg helt vekk og blir direkte dårlig av å måtte opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 28. april 2010 Samme her. Jeg sover så tungt så når jeg først sovner er jeg helt vekk og blir direkte dårlig av å måtte opp igjen Jepp! Og ikke bare det...blir SUR SOM EI POTTE i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #280 Del Skrevet 28. april 2010 Jepp! Og ikke bare det...blir SUR SOM EI POTTE i tillegg... Å ja.. lunte som en kinaputt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå