*Numi* Skrevet 21. september 2010 #21 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg synes en annen like god ide er og kjøpe en fin gave som ikke er så dyr til motaker og gi til et bra formål i tilegg Da får en flere gaver og velge i:) Grunnen er at jeg har lagt merke til typen produkter kjøp en bamse og gi penger til """""". Da koster kanskje bamsen 200 kr og det blir gitt 50 kr til det veldedige formålet. Bamsen koster kanskje 80 kr en annen plass. Det blir ikke helt bra Eller er jeg for pirkete? Da tror jeg ikke at vi tenker på samme typer produkter. Jeg tenker på slike som du finner her: www.therainforestsite.com eller www.friendsfairtrade.no. Der er det ikke produkter der det står: "Kjøp xxx gi til yyy." Men du vet at produktene er fairtradevennlige/miljøvennlige/økologiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2010 #22 Del Skrevet 21. september 2010 Men så har jeg ikke samvittighet til det da, tenk hvor opprørt hun ville blitt på selveste fødselsdagen til Jesus. Akkurat det med fødselsdagen til Jesus trenger du ikke å bekymre deg for, siden han er født enten i mars eller april (og ikke i desember, slik Vatikanet en gang i tida fant på). Men ellers så mener jeg det vel ikke så seriøst; man burde ikke synke ned på så trangsynte menneskers nivå og gjøre det samme overtrampet tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Adriana Skrevet 21. september 2010 #23 Del Skrevet 21. september 2010 Akkurat det med fødselsdagen til Jesus trenger du ikke å bekymre deg for, siden han er født enten i mars eller april (og ikke i desember, slik Vatikanet en gang i tida fant på). Men ellers så mener jeg det vel ikke så seriøst; man burde ikke synke ned på så trangsynte menneskers nivå og gjøre det samme overtrampet tilbake. Å jo da for de feirer fødselsdagen til jesus på denne dag:fnise: Men seriøst så vil jeg ikke synke ned på hennes nivå jeg heller. Men det er litt frustrerende å få gaver til inntekt til misjonsprosjekter da jeg ikke liker måten misjonsarbeid blir utført. Venninna mi klarer ikke helt og skjønne dette for henne er vel dette den perfekte julegave, også til meg selv om jeg gir noen utrykk for ar det ikke er tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå