Gå til innhold

13 år og sex ?

Fremhevede innlegg

Gjest Thyra ;*
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jete som snart blir 13 år , og jeg og kjæresten min har prøvd noe av det innen "seksualitet" , altså suging , fingring , slikking, runking osv. Men så gikk det litt langt , så vi begynte å ha sex. Det var ganske vondt akkurat i det han skule oppi skjeden, men etterpå var det kjemppe godt !

Men nå i senere tid er det blitt en vane.

Jeg lurte på om det er normalt , vis ikke når er det vanlig å gjøre det første gang ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å si dette, men uansett IKKE i en alder av 13 år.

Skrevet

Jeg begynte selv når jeg var 12, og var sammen med henne til vi begge var 16, så, etterpå, flyttet jeg inn hos ei dame på 22.

Tiden er inne når den er inne, og så får man selv lære seg hva som måtte være rett eller5 galt. :-)

Skrevet

Bare husk prevansjon!

Jeg personlig syns det er for tidlig å begynne som 13 åringen, men jeg var faktisk bare 14 selv første gang. Angrer jo litt i dag, men var jo spennende så skjønner godt at dere gjør som dere gjør.

Skrevet

Det er veldig tidlig, men bare du som kan kjenne på om du gjør det på rett tidspunkt. Håper du bruker prevensjon da, så du slipper å ende opp gravid som 12 åring..

Skrevet

13 år...da var jeg fortsatt et barn og hadde alt annet enn sex i tankene. Kanskje har det med modenhet å gjøre eller kanskje miljø ? Jeg venta til jeg kjente kroppen var "ripe" og sinnet likedan.

Skrevet (endret)

hva har dette med Kosthold og trening å gjøre?

forøverig mener jeg sex og barn ikke har noe sammen å gjøre. få tenker på konsekvensene i å kunne bli gravid

Endret av estella87
Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet
13 år...da var jeg fortsatt et barn og hadde alt annet enn sex i tankene. Kanskje har det med modenhet å gjøre eller kanskje miljø ? Jeg venta til jeg kjente kroppen var "ripe" og sinnet likedan.

Samme her. Når jeg var 13 var kaninhopping i livet mitt. Gutter eksisterte, men var alt for skummelt til noe som helst.

Folk utvikler seg i ulik hastighet, både fysisk og mentalt.

Jeg kunne ALDRI ha hatt sex som 13-åring, men nå er jeg 19 og fortsatt jomfru, så jeg er nok en av de som trenger tid til å modnes.

TS: Så lenge du ikke føler deg presset eller brukt på noen måte må du gjøre som du vil. Kjenn på grensene dine og hva som er greit og ikke. Ikke vær redd for å si ifra om det er noe du ikke vil.

Skrevet

13 år synes jeg er veldig tidlig.

Kan jeg spørre om hvor gammel kjæresten din er?

Selv var jeg 17 første gangen. Gutten gjorde så godt han kunne men var ikke selv spesielt erfaren så seansen var nok så som så for oss begge.

Mitt råd er vel at du setter saker og ting på vent og blir litt eldre før du tar dette lenger. Du blir tidlig nok "voksen". :)

Skrevet
... altså suging , fingring , slikking, runking osv. Men så gikk det litt langt , så vi begynte å ha sex.

Til opplysning, suging, fingring, slikking og runking er også sex.

Gjest kåt dame
Skrevet
Hei!

Jeg er ei jete som snart blir 13 år , og jeg og kjæresten min har prøvd noe av det innen "seksualitet" , altså suging , fingring , slikking, runking osv. Men så gikk det litt langt , så vi begynte å ha sex. Det var ganske vondt akkurat i det han skule oppi skjeden, men etterpå var det kjemppe godt !

Jeg lurte på om det er normalt , vis ikke når er det vanlig å gjøre det første gang ?

Hei Thyra

Hvis du skal prøve å lure oss til å tro du er 13 år, må du endre på skrivemåten.

Du prøver å skrive "ungpike-aktig" men røper deg med enkelte voksen-mann-vridninger.

Skal ikke si hvilke, men du er lett å avsløre.

Lykke til med runkingen i gamlis-pikken din

Gjest Sandbekken
Skrevet
Hei Thyra

Hvis du skal prøve å lure oss til å tro du er 13 år, må du endre på skrivemåten.

Du prøver å skrive "ungpike-aktig" men røper deg med enkelte voksen-mann-vridninger.

Skal ikke si hvilke, men du er lett å avsløre.

Lykke til med runkingen i gamlis-pikken din

Skrivemåten til Ts ligner utrolig på en viss dame med sterke meninger og som logger inn med forskjellige navn på dette forumet.. Noen enige??

Skrevet

Jeg tror ikke jeg tungekysset før jeg var 14...

JA, jeg synes det er veldig tidlig, men som mange andre har sagt; Det er bare DU som kan kjenne på om du er klar. Husk at selv om du har sex med denne kjæresten, betyr ikke det at du _må_ ha sex med nestemann. Og du kan også si til kjæresten din at du ikke er klar/at det ikke føles riktig hvis du er usikker. I en alder av 13 vil jeg si at det er bedre å vente hvis du er usikker, da du lett kan komme til å angre senere. Og jeg tror det at du spør oss her, kanskje kan tyde på at du er usikker.

Skrevet

Dette kan ikke presiseres ofte nok, og det er på tide at du lærer deg det:

Suging, runking, slikking o.l. ER SEX! Punktum. ALL SEKSUELL AKTIVITET ER SEX!

• 1 måned senere...
Gjest jente 14
Skrevet

hei hei! jeg synes ikke det er for tidlig å pule når du er 13, men jeg har kanskje ikke nok erfaring til å si det siden jeg bare er 14, men jeg pulte for første gang for et par uker siden, og enig at det hvar litt vondt, men på samme gang godt :) det eneste jeg syns er viktig, er hvem du gjør det med! det er alt som betyr noe, og ikke bli presset hvis du ikke vil også! kos deg!

Skrevet

Synes folk bør bli flinkere å innse at det er ulovlig å ha sex under en alder av 16 år. Derav, slike tråder burde stenges. Og kondomer burde komme dalende fra himmelen så vi slipper gravide 14 åringer.

Skrevet
Hei!

Kjære deg!

Når dere suger, slikker osv så er det også sex. Sex er ikke bare samleie. Så, vet du det.

Vanlig og vanlig. Noen debuterer når de er 13, andre når de er 16-17 eller 35. Men det mest vanlige for jenter er vel rundt 16-årsalderen, så du er litt kjapt ute. Men så lenge du selv føler at det er riktig, er det ikke noe galt i det.

Skrevet

Visst är det väl tidigt, men är man redo så är man. Sedan bör man ju absolut tänka en gång eller två i den situationen och prata igenom det med sin partner. Själv började jag när jag var 13, fast ofrivilligt.. Har varit igång sedan dess, men önskar att jag väntat ett par år i alla fall.

Alla blir inte helt plötsligt mogna vid 15 års ålder, en del blir det vid 13 en del blir det vid 19. Det är sådant man får känna efter själv.

Gjest A. Caron
Skrevet
Dette kan ikke presiseres ofte nok, og det er på tide at du lærer deg det:

Suging, runking, slikking o.l. ER SEX! Punktum. ALL SEKSUELL AKTIVITET ER SEX!

Jeg er redd vi kommer til kort i å få innprenta dagens unge dette enkle faktum. Til det har nok dessverre sterkere påvirkningskrefter fått satt rot i altfor stor grad.

Snart kommer nok også "Tonje", "Firewater" og resten av åsgårdsreia rekende for å forsvare vranglæra, og så har vi det gående, igjen, bahh....

Skrevet
Synes folk bør bli flinkere å innse at det er ulovlig å ha sex under en alder av 16 år. Derav, slike tråder burde stenges. Og kondomer burde komme dalende fra himmelen så vi slipper gravide 14 åringer.

Uff, dumt å si att det er ulovlig å ha sex når man er under 16år. Om man har en kjæreste på 17år og man selv er 14år så er det jo ikke ulovlig å ha sex. Isåfall, rart att legen ga meg resept på p-piller når jeg var 13år da, hvis jeg ikke hadde hatt lov til det! (Og ja, hun visste godt att jeg hadde kjæreste, og som til og med var eldre enn meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...