Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

Fremhevede innlegg

Gjest ~Milla~
Skrevet

Dette her er mnd for oss to, hører du :kjefte:

:fnise:

Synes vi fortjener det nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende å lese :)

Håper inderlig at den blir positiv neste gang!!!!! :jepp:

Har ikke barn eller tenker på barn enda, men jøss det må være spennende!

Lykke til, skal følge med :)

Skrevet (endret)

Nå har jeg hatt meget gode samtaler og middag med min kjære :rødme: og føler at ting er i boks for positivt resultat i morgen tidlig.

Paradise og ungkaren fra tidligere på pvr-boksen nå :fnise:

ps: puppene har vært rare i det siste. Super ømme brystvorter fra 7 DPO til for et par dager siden. Nå er de bare litt ømme på utsidene- også studerte jeg selve vortene tidligere i dag - jeg lurer på om jeg har fått 4 stk nye sånne "dingser" på hver vort...

Jeg er fortsatt øm/oppblåst nederst i magen og føler for å strekke meg mange ganger daglig.

Jeg lærer nok ikke og har fortsatt trua ;)

edit: ja, Milla - vi fortjener det!

Endret av LineGourmet
Skrevet

Høres koslig ut :hjerte: Gleder jeg meg til å se innom deg i morgen, og se at du har fått positiv test :tommelsmil:

Skrevet

God morgen godtfolk! :kaffekopp:

Her er det dessverre fortsatt negative tester. :kjefte:

Dritt-tester for RFSU. Tror jeg kjøper meg en annen variant senere i dag og prøver. Bestilte også noen fra billig-tester, kan hende de kommer i posten idag.

Det er 3 dager til antatt IKM (3/5) så det kan fortsatt hende at jeg er alt for tidlig ute. Jeg har konstante murringer nederst i magen og bak i korsryggen. Som et lavt belte rundt liksom....

Utålmodig assa - all respekt til dere som klarer å vente å se om mensen kommer :)

Skrevet

Spennende det var her da :jepp:

Clearblue synes jeg er den beste, men billigtester slo ut tidlig på meg den også.

Ikke alle produserer like mye hcg-hormon, så ja, det kan være for tidlig. :klemmer: *

Krysser*

Gjest ~Milla~
Skrevet

Murringer og småstiv i korsryggen her også :sjenert:

Krysser fortsatt fingrene :)

Skrevet

Fortvil ikke jeg testet veldig seint :sjenert:

Jeg fikk mensmurringer, ømme pupper og slik i starten/midten av desember, men testet ikke positivt før 1. januar.. (som jeg da ikke trodde på og testet på nytt med clear blue digital 4 dager senere hvor det sto GRAVID)

Jeg har stor tro på at du har fått en leieboer ;)

Skrevet (endret)

Dritt-tester for RFSU. Tror jeg kjøper meg en annen variant senere i dag og prøver. Bestilte også noen fra billig-tester, kan hende de kommer i posten idag.

Ja - jeg dro på butikken jeg da. Det hadde ikke kommet noe i posten. Tenkte å handle noen middager til neste uke, kanskje finne meg et plagg eller noe som oppmuntring, innom polet og hente 2 flasker vin jeg hadde bestilt, og så på apoteket... kom dit og tenkte at "jøss, så lite folk det er her i dag?" :fnise: :dåne: Yes, hallo?! Det er liksom 1. mai ja - arbeidernes fridag og sånn.. jiiizes..

Så det gikk ikke helt som planlagt kan dere si. Da er det ikke annet å gjøre enn å vente å se om mensen kommer - like greit :)

Endret av LineGourmet
Skrevet (endret)

Dag 27, 13 DPO

Vet ikke noe mer i dag. Murringene er der, såpass ille at jeg tok et par ibux til frokost. Puppene er litt ømme, men på en litt annen måte. Føler de har vært ømme på 4 forskjellige måter siden midten av syklusen. Nå er de ømme langt inni liksom.. Har ikke såre brystvorter, men innbiller meg at de er litt større?

Ellers er det jo fantastisk fint vær i dag :jepp: og jeg tror det blir en tur på hagesenter for å kjøpe inn litt plantejord og blomster :ler: Vaske badet, skifte på senga? :sjenert:

Ha en fin søndag jenter!

Edit: jeg har ryddet litt og klarte ikke la være å se på testen fra i går. Den hadde en svak svak strek... JA, JEG VET DEN ER UGYLDIG NÅR DEN HAR LIGGET 25 TIMER! :fnise:

Endret av LineGourmet
Skrevet

Åhh det er så spennende hos deg om dagen! Det hadde vært såå kjekt om du var gravid. Jeg unner deg virkelig en liten spire i magen nå :hjerte:

Men du, jeg tror du skal bytte ut ibuxen med paracet. Jeg tror gravide skal holde seg unna ibux? :klø:

Skrevet

Dette høres jo veldig lovende ut :popcorn: Jeg har trua :jepp:

Skrevet

Innom for å hilse på :vinke:

Nå har jeg lest meg gjennom hele dagboken din, og jeg håper og krysser det jeg kan for at spiren sitter denne PP'n! :jepp:

Skrevet

Hehey Småkjekset, velkomstgave til deg :blomst:

Jeg har hatt en sabla fin søndag. Har shina huset og hatt lillebror på besøk. Vi tok en lang sykkeltur i marka. Var ute i nesten 2 timer med flotte naturopplevelser, til dels off road og drikking i bekk :ler: Det var utrolig fint :) Og jeg klarte ikke la være å si at det kunne hende han skulle bli onkel ;)

Torsk med bacon og ertepure til middag. Menuett kake med vaniljeis og blåbær til dessert :jepp:

Har hatt murringer rundt hele, hele dagen - og det har kjentes ut som mensen har kommet hele tiden... men der er det bare hvit utflod... :sjenert:

Kansje vi får svar i morgen ettermiddag? ;)

Skrevet

Jeg liker symptomene dine, jeg hadde det også slik før jeg testet positivt ;)

Skrevet

Kan du ikke bare ta en test nå, er jo så spennende :ler:

Hvit utflod er et godt tegn, det "slet" jeg med i maaange uker, så ille at jeg måtte gå med bind faktisk.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hvordan er stå'a?

Nå må det skje nå snart, begynner å bli mett på popcorn :popcorn:

:fnise:

Skrevet

Dere kan kaste popcornet. Negativ test igjen. Og jeg fant litt brunt i utfloden i stad, så mensen er nok her i løpet få timer.

Jeg er jævlig lei meg og gråter og gråter og gråter og som ikke det er nok klarer ikke sambo og vise verken trøst, omsorg eller omtanke. Alt er dritt og jeg ser utrolig få lyspunkter akkurat nå. Jeg skjønner ikke at det er mulig og innbille seg og kjenne så mange symtomer. Hvordan i helvete er det mulig å innbille på seg brun utflod 8 dager etter EL??! Hvordan er det mulig å innbille seg masse stikninger 3 dager i strekk mellom 4-7 DPO. Hvordan er det mulig å innbille seg murringer både i magen og ryggen 3 dager i strekk som er 10 ganger sterkere enn vanlig PMS? Hvordan er det mulig å være sikker på at man er gravid? Jeg har vært kvalm, jeg har hatt hodepine. Jeg har kjent ønske om å ha en best mulig kropp i fysisk form og godt kosthold for barnet i magen. Jeg har kjent følelsen av å kunne gi omsorg for et barn, og bære det frem liksom.... :(

Også er det bare innbildning???

Og jeg blir så sint på sambo når han ikke klarer å trøste littegrann og jeg får så lyst å si skikkelig dårlig ting, og jeg får tanker om at jeg kanskje burde gå ut av forholdet og finne en annen jeg matcher bedre med og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det.

:sukk: snufs..

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...