Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ikke så mye å si jeg.. :sjenert: En litt døll søndag igjen hvor det ikke skjer så mye. Ja, selvsagt kunne jeg sparket meg selv i r¤%#a og kommet meg ut på sykkeltur eller ned til byen og møtt noen for en kaffe.... :kaffekopp:

Jeg og sambo har :sengekos: hatt oss litt ettersom han skal levere spermtest på tirsdag. Og da er kravet minst 2 dager og maks 7. Jeg skal ta blodprøver på onsdag (dag 23).... Blir spennende hva vi får vite når vi kommer til timen på ullevål.. :sjenert:

Ellers - 7 DPO og kjenner noen "greier" nederst i magen, men det har jeg jo gjort hver eneste måned så tar ikke det spesielt seriøst :fnise:

Blir å slå plenen og luke ugress om litt når regnet har tørka vekk. Også skal jeg plante ut min butikkkjøpte timian. :) Jeg har allerede gjort det samme med en basilikum, delte den og ut i en større potte. Den ser ut til å trives bra :jepp: Selv om jeg mistenker at noen krypdyr (mordersnegler??!!) spiser litt av bladene... :nei:

Avhengig av hvordan været holder seg blir det enten hjemmelagde grilla burgere og øl, eller kylling tagliatelle med rødvin. Satser på at sola holder seg nå :sol:

Digg med ekstra fridag i morgen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har et annet forhold.... jeg takler det ikke så godt i dag merker jeg, blir sint og sjalu :kjefte::rope: Så langt har jeg klart å besinne meg, men jeg sprekker snart! :slår:

Det er ikke mulig å få kontakt og han har ikke øyne for noe annet enn Pirate Galaxy. God damn it assa!

Dette er liksom litt tabu og snakke om føler jeg, særlig inne i en prøvedagbok. Da skal jo forholdene våre være så fantastiske, romantiske, solide, perfekte, vakre, harmoniske osv osv... :dåne:

:trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Mitt forhold er langt fra perfekt.. Vi er tre i dette ekteskapet for tiden.. Jeg, mannen og svigermor..

Skjønner godt at du blir sjalu jeg.. Jeg hadde det på samme måte når mannen tilbringte all sin tid foran pc'skjermen med WoW.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Mitt forhold er langt fra perfekt.. Vi er tre i dette ekteskapet for tiden.. Jeg, mannen og svigermor..

Skjønner godt at du blir sjalu jeg.. Jeg hadde det på samme måte når mannen tilbringte all sin tid foran pc'skjermen med WoW.. :kjefte:

;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også til tider. Men nå er det mest fordi han får til å spille mens pcen ejg såpiller på ikke fungerer som den skal :kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj WoW er noe dritt ;)

Heldigvis varte ikke perioden lenge :fnise:

Når er testedag LineGourmet?

:kaffekopp: Tester ikke før etter IKM, dvs 2. juni hvis ikke mensen har kommet. Har lovt både meg selv og Alabama det... :)

Enn du? Ligger vi ikke ganske likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Stemmer det, IKM 2-3juni.

Prøver ikke å kjenne etter symptomer osv her heller. Eneste jeg undrer meg over er basaltemperaturen, som steg en god del, men det var bare igår. Eggløsning vet jeg har vært så. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sparket meg selv i r%¤#a og dratt meg selv i ørene og er nå på vei ut på sykkeltur i marka med Leftfield på ipod :ler:

:trampe:

Chao! :goodbye:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah! Pretty satisfied :kul:

1 1/2 time i opp og nedoverbakker med Slash's nyeste og litt Leftfield på slutten.

Men....

Du vet du er i dårlig form når..

- du holder på å stryke med + hjerteinnfarkt + nesten spy når pulsen blir for høy

- når du triller sykkelen i de værste bakkene og dama på 60 + med gå-staver passerer deg

- når alle snur seg og ser på deg fordi du peser så fælt...

:fnise:

Det kan kun bli bedre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det synd du ikke kan gå sammen med hvalrossen Lilljan! Du hadde kunne hinket i sikksakk hele veien sammen med meg uten å bli utslitt. Det sier litt om tempoet mitt om dagen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det synd du ikke kan gå sammen med hvalrossen Lilljan! Du hadde kunne hinket i sikksakk hele veien sammen med meg uten å bli utslitt. Det sier litt om tempoet mitt om dagen. :ler:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært litt av en natt :roll: 4 timers søvn, men igjen utrolig hva man klarer seg på så lenge man har fått sovet ut i helgen :gjeiper: (jeg sover alltid så lett og urolig uka før mensen :sukk: )

Sambo har vært så flink i dag og spruta hele satsen rett i prøve-glasset, helt uten andre hjelpemidler enn tankene faktisk :lur::dagens-rose: Han var veldig flink syns jeg, var faktisk litt bekymra for at han ikke skulle få det til :fnise:

Jeg tar blodprøver i morgen tidlig. "Ja, dere måler vel Hcg også og ringer meg asap hvis dere finner noe!?" :ler:

Ellers, er vel 8 - eller blir det 9 DPO i dag, nei 8. Og kjenner ikke noe nytt. Dvs eventuelle symptomer har jeg kjent før og det er pms :jepp: Men allikevel kjenner jeg at jeg begynner å få litt teste-abstinenser og syns det er litt lenge å vente helt til neste onsdag! :sjokkert: Men jeg klarer det :)

Masse :klemmer: til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du var som kom deg ut og sykla i går! Kjenner igjen det med pesinga og dårlig kondis altså... :gjeiper: Herfra går det hvertfall bare oppover ;)

Spennende at dere er igang med tester nå da. Håper det plutselig bare klaffer for dere mens dere er midt oppi testinga. Jeg krysser fingrene for det :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært inneom her nå gitt :goodbye:

Hadde et håp om at det hadde klaffet hos dere siden sist men akk nei :sukk: Men det jobbes med saken ser jeg da, det er bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

Flinke mannen :fnise:

Akkurat der ser jeg liksom for meg prestasjonsangst... godt han ikke ble rammet :)

Endret av ~Milla~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hei! Så bra du ikke har testet enda! Det var en pine å ikke teste, men gud så glad jeg var for at jeg slapp de ekstra skuffelsene.

Må innrømme at jeg var nære ved å teste, men så fikk jeg jo mensenmage (altså, heftig diaré dagen før), og da skjønte jeg at det ikke var vits..

Så bra å høre at det ikke bare er jeg som er i dårlig form. Bruker som unnskyldning på at jeg ikke er i gang med å sykle, at jeg ikke har luft i dekkene.. :sjenert: Og så er faktisk setet blitt så stygt i løpet av vinteren fordi den har stått ute.

Bør ta meg sammen. Har ikke trent på over en mnd heller..

Har heldigvis en jobb hvor jeg går og går, så direkte usunn er jeg ikke.

Du får fortsette sykkeltrenden, husk at i motbakke går det oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink som klarer å styre unna testingen - håper du kan teste etter IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink som klarer å styre unna testingen - håper du kan teste etter IKM!

Håper jeg også :)

Men føler meg ikke særlig gravid må jeg si. 10 DPO i dag og av symtomer har jeg bare litt ømme pupper som er helt vanlig før mensen. Ellers litt sånn tankefull og filosofisk i dag som jeg ofte blir før mensen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...