Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ah, så bra! :ler: Hva er målet ditt?

Aj, kjenner jeg forpliktelsen ramler inn over meg her nå, om å ikke teste før mensen har uteblitt :P Greit! Jeg skal ikke teste før 2. juni. Og gud, jeg som har 4 tester liggende og alt! :ler:

Flott mandag her :jepp: Ørret og hollandaise og dampet nykål med et glass vin så klart (sånn er det når man har boks stående :fnise:) :vin: , det er sol selv om det er litt kaldt og bare 2 dager til langhelg! Yuhu! :skya: Jeg og kjære hoppa i høyet i stad også :humpe: og det er så fabelaktig når man gjør det fordi man har lyst og ikke for å bli gravid :)

Håper alle har en like flott mandag! :ler:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende å se om du klarer å la være å teste før IKM!? :gjeiper: Det tror jeg du gjør :) Tenkt så mye mer kult å bruke de testene hvis du får en positiv test - og så teste en ekstra og enda en ekstra gang for å se at den fortsatt er positiv. I stede for å teste muligens flere negative tester og å kommer TR...

Gjest Alabama
Skrevet

Venter mensen på lørdag eller søndag, så målet må da være å ikke teste før mandag, altså 17. mai! Tror jeg skal greie å la være å teste frem til søndag, men søndagen kan det hende jeg sliter litt altså... :fnise:

Særlig når jeg vet det ligger 12 billigtester og en CB digital i skuffen på badet... :sjenert:

Gjest Alabama
Skrevet

Deilig når man klarer å bare nyte hverandre, ikke tenke på at man skal "produsere". :Nikke:

Høres ut som om dere inne i et bra spor!

Fortsatt fin uke!

Skrevet (endret)

Venter mensen på lørdag eller søndag, så målet må da være å ikke teste før mandag, altså 17. mai! Tror jeg skal greie å la være å teste frem til søndag, men søndagen kan det hende jeg sliter litt altså... :fnise:

Særlig når jeg vet det ligger 12 billigtester og en CB digital i skuffen på badet... :sjenert:

Jeg stoler på deg Alabama ;) 17. mai er forresten beregnet EL på meg. Forresten, hadde jeg klart å la være å vente til dagen før mens eller samme dag med å teste, så hadde jeg kjent at mensen er på vei, og dermed ikke så optimistisk. Hos meg tar jeg ikke feil av hvordan det kjennes rett før mensen. Det er det som har vært værst syns jeg - at jeg har begynt å teste så tidlig og trodd så fælt. Men jeg tror du fint klarer å holde til 17. mai og jeg venter til 2. juni - uansett! :jepp:

Lykke til alle sammen, både med det ene og det andre :goodbye:

Endret av LineGourmet
Skrevet

Blir spennende å se om du klarer å la være å teste før IKM!? :gjeiper: Det tror jeg du gjør :) Tenkt så mye mer kult å bruke de testene hvis du får en positiv test - og så teste en ekstra og enda en ekstra gang for å se at den fortsatt er positiv. I stede for å teste muligens flere negative tester og å kommer TR...

så sant så sant :) Myyyye bedre å bruke de til å se at streken bare blir sterkere og sterkere :rødme:

Skrevet (endret)

God morgen! :kaffekopp:

Her er det kos med langhelg som gjelder. Hadde en gjennomført slapp dag i går så satser på litt mer aktivitet i dag :jepp: En tur til byen å handle noe småting og en kaffe med en kompis.

Forresten - hva med 17. mai? :sjenert: I fjor hadde vi sambos familie hos oss med grilling i strålende sol :sol: Men i år er er broren hans i Spania og søstrene sisters var ikke helt sikre, får vite i dag... Anyways, jeg tror det eventuelt blir spekemat i år, ikke gøy å grille hvis det ikke er bra nok vær. Spekematen kan jo bare spises ute eller inne... Øl? Hvitvin? Jobb dagen etter.. Det blir i hvert fall Pavlova kake! :ler:

Ellers er EL på gang, dag 11, ømme pupper og el-stikk har startet så vidt. Har resonnert meg frem til at ubehaget må være i forkant av EL. Så jeg kan kanskje bare kalle det (egg)-voksesmerter :fnise:

:goodbye:

Endret av LineGourmet
Gjest Pippelipp
Skrevet

Hei sveis, LineGourmet! Jeg er ikke prøvende, ikke i det hele tatt, men jeg kom over boka di gjennom en tråd her inne på KG. Nå har jeg lest igjennom den og jeg synes du skriver så fint om hvordan du har det, jeg heier veldig på deg nå og er veldig spent på hvordan det går med prøvingen din! :popcorn:

Forresten, i morgen skal jeg legge et par stykker lammesteik sammen med litt småsnacks i en jerngryte og la dem kose seg en god stund i ovnen og når de komme ut, drikker vi vel en flaske Brunello di Montalcino til, vi har kjøpt oss noen helt fantastiske 2001-flasker... :vin::spise:

Skrevet

Hei sveis, LineGourmet! Jeg er ikke prøvende, ikke i det hele tatt, men jeg kom over boka di gjennom en tråd her inne på KG. Nå har jeg lest igjennom den og jeg synes du skriver så fint om hvordan du har det, jeg heier veldig på deg nå og er veldig spent på hvordan det går med prøvingen din! :popcorn:

Forresten, i morgen skal jeg legge et par stykker lammesteik sammen med litt småsnacks i en jerngryte og la dem kose seg en god stund i ovnen og når de komme ut, drikker vi vel en flaske Brunello di Montalcino til, vi har kjøpt oss noen helt fantastiske 2001-flasker... :vin::spise:

Hey Pippelipp :) Hyggelig å høre at du syns jeg skriver bra ;) *blir smigret* Jeg er veldig spent selv på hvordan prøvingen ender...

Lam i gryte i ovn med småsnacks over lang tid blir garantert bra. Ser for meg litt fransk aktig? Topp med vin - da blir man fin :fnise:

Skrevet (endret)

Hadde überkoselig kveld med sambo i går. Fine timer med kompis i sol :sol: gjorde sitt til godt humør ;)

Lagde ostesufflè som jeg har gjort maaaange ganger før og har kommet frem til at litt cheddar garanterer terningskast 6. Som tidligere nevnt har jeg alltid litt salat bestående av ruccula, tomat og rødløk med litt olivenolje og balsamico på. Også fersk loff da. Drikk med en Lamberti Valpolicella Ripasso 2007 og du har en lykkeopplevelse :ler::vin:

Jeg og kjære hadde for en gang skyld ikke noen "dårlige" diskusjoner denne gangen og hadde det riktig så kos sammen :hjerte: . Litt hopping i høyet ble det også tidligere på dagen ;)

Ehm... vi ble vel egentlig litt vel brisne i går... :sjenert::fnise:

Men vi har fått forberedt oss til 17. mai i dag til tross for ørliten hang over :P Det blir 17. mai hos oss i år som i fjor. Herre gud, måtte på 3 butikker før jeg fant vaniljekrem! :dåne:

Vel, alle kommer untatt storebroren. Det blir spekemat med hjemmelaged potetsalat, eggerøre, og salat bestående av noe melon, appelsin, purre og reddik + grønt da. Jeg tror det blir fint :jepp: Og øl og hvitvin da...

Og selvsagt PAVLOVA til 17-mai-kake-dessert :spise: Gleder meg!

Ellers fortsatt svake elvoksesmerter her ;)

Pizza og film etterhvert :ler:

Endret av LineGourmet
Gjest Alabama
Skrevet

Testa ikke denne PP, og takk for det! Ene og alene din ære! :enig: Så slapp jeg alle disse skuffelsene når mensen likevel kom. :(

Ha en super 17.mai!!

Skrevet

Da blir det :humpe: om litt. Og voksen 17-mai om litt til etter det ;)

Ha en strålende fin dag godtfolk! :ler:

:sol:

Skrevet

Voldsomt spennende hos dere om dagen. Kunne tenkt meg litt action selv, men det er ikke øverst på prioriteringslisten. Magen er jo såååå stor!

Forresten gratulerer med dagen!

Skrevet

Håper du har hatt en flott 17. mai :)

Skrevet

En hyggelig 17.mai feiring er over og jeg har tross alt overlevd på jobb i dag :dåne: :fnise:

Og dere jenter som ikke er gravide - nå som vi får masse godvær utover må dere lage dette:

Spekeskinke sammen med:

Salat til spekemat

Antall porsjoner:

4

Ingredienser:

1 stk hodesalat

½ hode raddicho rosso

4 stk reddiker i skiver

½ melon i kuler/strimler

50 gr purre

½ appelsin i båter

Dressing:

2 dl lettrømme blandes med saften av 1 appelsin.

Og så drar dere på polet og kjøper et par flasker Cavalchina Bianco di Custoza 2009, kr 108.00

Det var en perfect match! :ler:

Jeg fikk forresten vite i stad at vi allerede har pinsehelg nå - det betyr jo nok en langhelg det :skya: Gleder meg :P Jeg er litt sliten og redusert i dag jeg altså. Sov alt for dårlig i natt og med alkohol i går... Jeg stoppet ikke i tide :dåne:

Det blir tidlig kveld i dag, det er helt sikkert. :natti:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Mmmm hørtes deilig ut, den skal prøves. Selv om jeg må si at jeg helst skulle vært en av de som dessverre ikke kan spise sånt nå... ;)

Håper det klaffer denne PP :rødme:

Skrevet

Jeg vet jo at jeg kjente det liksom - man må vel bare lære seg til at det er PMS - DET ER PMS!!! :kjefte::fnise: og ferdig med det liksom. Jeg trodde jeg hadde lært fra de andre gangene, og at denne gangen så måtte det være liksom, jeg var helt overbevist... :sjenert::flau:

Heretter er det forbud mot symptom-leting mellom 2 og 12 DPO.

Kvirrevitt brad pitt :fnise: Det er sommer og sol! :ler:

Jeg noterer meg mitt eget innlegg som en note to self. Antar jeg er 3 DPO og kjenner overhodet ingenting av symtomer og har ikke tenkt å kjenne noe heller. Ingen tester før tidligst 2. juni, dvs etter at IKM er passert. Jeg overbeviser meg selv om at jeg for øyeblikket ikke kan bli gravid av ukjente årsaker og fokuserer på blodprøver som jeg må ta neste uke og å sende sambo til sperm-lab sånn at alt er klart til date med ullevål 14. juni. :jepp:

Ellers kurs igjen i dag, selv om jeg i forkant har begynt å bli litt lei og demotivert av dette kurset så var jeg overraskende tilstede, deltakende og frempå i dag - Jøsses! Men morsommere da :)

Fredag i morgen. Da blir det grillet breiflabb (det gleder jeg meg til!) med grillt potet og min spesial tomatolje-saus og spinat. Og selvsagt, minst 2 flasker italiensk hvitvin! :vin::ler: Ja! Og det er langhelg, og sommer og... fantastisk.. :fnise:

Ha det flott :sol:

Linevåryr ;)

Skrevet

Hihi - fine innlegg du skriver! Måtte trekke på smilebåndet - og det var godt etter å ha sitti konsentrert med oppgaveskriving i "dagesvis...".

Skrevet

Enig :jepp:

Du skriver herlig :)

Milla og Phobs.. så utrolig hyggelig og rørende og høre :rødme: :nigo::flau:

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...