captiva Skrevet 25. mars 2013 #1901 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg og liker å lese her,bAre altfor dårlig på å legge igjen spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #1902 Del Skrevet 25. mars 2013 Det er hyggelig at dere liker boka mi da, jenter jeg får visst true med å droppe den, så får jeg litt respons også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. mars 2013 #1903 Del Skrevet 25. mars 2013 Leser alltid her inne, dårlig å skrive innimellom Elsker turer i skogen, beste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 25. mars 2013 #1904 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg leser jeg også, er bare altfor dårlig til å skrive Ha en riktig god påske Puslafamilien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #1905 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Neytiri og Jesse I dag er planen å komme meg gjennom arbeidsdagen på et vis Så er det påskeferie Tulla har blitt så stor i det siste Hun var jo nylig 2,5 år og jeg må hele tida ta meg i å ikke behandle henne som så liten lenger. Hun er ei herlig jente med masse humor, det er masse lek og latter, tøys og tull hjemme hos oss. Jeg elsker det I går kom bestefar på middag, og da fortalte tulla han om skogsturen vi hadde dagen før: "tulla hadde solbriller og XX (navnet på dattera til venninna mi). Og det var gøy" Hun skravler på inn- og utpust nå og det meste er ganske forståelig. Og pappaen har lært henne å si at hun er skravlebøtte, så når vi spør "hva sier pappa at du er?", sier hun "skravlebøtte!!" Herlige tider Endret 26. mars 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #1906 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jobbe var det ja Endret 26. mars 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #1907 Del Skrevet 27. mars 2013 I dag har vi hatt en skikkelig drømmepåskeferiedag Søs skulle stå snowboard i en bakke et stykke herfra, så da ble tulla og jeg med og sulla litt rundt nederst i bakken. Tulla liker å gå på ski og kjørte med em bakke et par ganger, men jeg er glad jeg hadde med kakao og kvikk lunsj - funka fint når hun ble litt lei. Når vi kom hjem, satt vi ute i siste rest av sola og drakk kaffe. Kjære jobber nesten hele påska, men det blir gode penger av det og i morra har han fri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. mars 2013 #1908 Del Skrevet 27. mars 2013 Høres ut som en herlig dag! Kos dere sammen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #1909 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Pupsi Vi har hatt noen herlige påskedager, deilig med fri når det er så deilig vær og endelig har det smelta endel snø og vi var en tur på Aker brygge på torsdagen når kjære hadde fri, og så har vi vært med søstra mi et par dager. Første gang jeg har overnatta hos søs med både vofsen og tulla, men det gikk utrolig greit. I natt kasta tulla opp, og jaggu gjorde ikke vofsen det også. Tulla har vært slapp i dag og ba om å få legge seg på sofaen. Men virker pigg nå, og jeg har fått sitti litt i solveggen her. Endret 31. mars 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1910 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) I dag tok tulla og jeg bussen til mamma, første gang jeg har tatt bussen med henne uten vogn. Vi må ta to busser dit og vente litt, men det gikk kjempefint og tulla synes det var veldig stas å kjøre buss til mormor. Hun visste ikke ar vi skulle komme, så hun ble jo glad etterhvert kom pappa også, og vi lekte litt ute i der fine været. En fin avslutning på en kjempefin påskeferie Tulla sovna i bilen hjem i fem-tida i dag og det var vel bare ti minutter, men jeg tror det kan være derfor hun brukte veldig lang tid på å sovne i dag. Hun styra og tøysa noe voldsomt og sovna ikke før 20.15. Hun har alltid vært veldig lett å legge, så det var veldig uvant. Mulig sommertida kan ha noe å si også. Nå har vi uansett bestemt oss for å skyve leggetid til kl 19.30. Endret 1. april 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. april 2013 #1911 Del Skrevet 1. april 2013 Er hun frisk igjen? Gøy å kjøre buss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. april 2013 Forfatter #1912 Del Skrevet 1. april 2013 Ja, hun har vært i helt fin form igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 1. april 2013 #1913 Del Skrevet 1. april 2013 Hei Pusla. Lenge siden jeg har lagt igjen nå spor etter meg, men jeg er ofte innom å leser (så du må ikke slette dagboka nei) Synes det er så koselig å lese om dagene dine sammen med familien. Da er påska over og det er på`n igjen på jobb i morgen. For ei påske vi har hatt. Sol, sol og atter sol. Flott skiføre og vindstille. Kospia har blitt påskebrun Ser at Tulla har blitt 2 1/2 år, og tankene vandrer tilbake til da min datter var like gammel. Hun ble storesøster da og jeg husker hvor stor jeg synes hun var første gang hun kom på sykehuset og besøkte oss. Artig alder Tulla er i nå Ønsker deg en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. april 2013 #1914 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg også liker å lese her, så hyggelig om du lar boken bli værende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. april 2013 Forfatter #1915 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Kospia og cypress Det var nok omgangssyken tulla hadde i helga, for i natt ble jeg syk og på morgenen fulgte kjære etter. Så vi har vært helt slått ut i dag begge to, så enda bra det var barnehagen igjen for tulla i dag. Det er jaggu slitsomt å ha hund og lite barn når begge er dårlige på en gang! Men det har gått greit og jeg er i bedre slag nå. Tulla viser veldig hensyn når vi er syke og hun har vært veldig rolig og grei i ettermiddag. Og trøstet mammaen sin masse med nuss og klemmer Håper jeg får ork over natta til å gå på jobb i morra, for det er så mye å gjøre nå. Men jeg får bare se an i morra tidlig. Endret 2. april 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2013 #1916 Del Skrevet 2. april 2013 Masse god bedring til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. april 2013 Forfatter #1917 Del Skrevet 2. april 2013 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. april 2013 Forfatter #1918 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Det er sofaen på meg i dag, men formen er mye bedre heldigvis og jeg løper ikke på badet lengre (forsøkte å finne en pen måte å skrive det på ). Skjønnemannen har sovet 12 timer i natt og er sterkere i kroppen enn meg etter sånt virker det som, så han dro på jobb. Håper det har gått greit da, jeg hadde ikke orka det i dag iallefall. Men jeg hadde med meg noen jobbgreier hjem til påske som jeg selvfølgelig ikke gadd å se på da, så da kan jeg lese de litt fra sofaen i dag. I dag tidlig når tulla våkna hadde vi en fin samtale fra senga, den gikk noe sånt som denne: "Tulla har vondt i magen" " neimen, huff, har du vondt i magen? " " ja, tulla vondt i hodet, tulla skal på spenner i dag. Tulla, mamma og pappa hjemme i dag" " nei, vi kan ikke være hjemme i dag, i dag skal pappa på jobb og du skal i barnehagen" "Ja, pappa kjøre bil, kjøre tulla i barnehagen!" "Ja" " og mamma skal ikke være med" " Nei det stemmer, i dag skal mamma ikke være med opp" " mamma kjører ikke bil, mamma har ikke lappen" det er så morsomme resonnementer nå og jeg ble litt overraska over hun vet at jeg ikke har lappen, utrolig hva de får med seg. Og denne vondten i magen gikk visst fort over Endret 3. april 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. april 2013 #1919 Del Skrevet 3. april 2013 Søteste Tulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 3. april 2013 #1920 Del Skrevet 3. april 2013 Herlige Tulla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå