Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Det hørtes ut som dere hadde en veldig koselig stund, du og Tulla :hjerte: Det er virkelig terapi å bare engasjere seg helt leken og det de små er opptatt av altså!

Kjenner jeg blir litt misunnelig når jeg hører om mamma-dalter, her er det kun pappa som gjelder for tiden! :sjenert::ler:

Ha en fin kveld Pusla :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder oss til litt kaffeslabberas å lørdag ;) Så tenkte jeg vi kan avslutte med å gå til gården her borte, tar ca 15-20 min å gå herfra tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hyggelig Dine :)

Ikke så mye å melde herfra om dagen. Dagene går med jobbing, turer med Vofs og tid med tulla og kjære. Tulla hoster litt om dagen og jeg har blitt forkjøla. Er ganske lei forkjølelse nå, men ser ut som vi får det nå etter at tulla bytta avdeling. Det var lite sykdom før det egentlig, så vi må jo bare regne med å få litt vi og.

Ift brullupsplanene så har vi fått gjort litt i det siste. Cateringselskapet har gitt oss et tilbud som også er med leie av servise, glass, bestikk, bord og sånt, for vi har jo ikke til over 30 stk. Jaggu koster det masse bare å leie sånt. Vi har nok ikke budsjettert nok på den posten, tror jeg.

Og i dag fikk jeg endelig slør og tiara, som jeg har ventet på siden oktober :roll: sløret virker litt stivt, men det blir vel bare brukt under vielsen og bildene, så det funker for et par timer. Jeg har også bestilt bordløpere, servietter og kaketopp. Gøy når tingene kommer på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at ting kommer litt mer på plass. Du må gjerne fortelle mer i morgen ;)

Det koster å leie diverse sånne ting ja.. Godt dere får vite det en stund før den store dagen, så har dere mulighet å sette av innen den tid forhåpentligvis.

Sykdom er skikkelig kjipt og du får ikke lov å ta den med hit assa :fnise: Det er så utrolig kjedelig med sykt barn, så det forstår jeg godt. Rart at det kommer på store-barn avd. egentlig, for det sies vel at det er mest sykdom blant de små pga immunforsvaret? :klo:

Ha en flott fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oss, Dine :klem: Vi koste oss veldig i dag, og det er gøy å se hvordan barna har utvikla seg. Tulla var stuptrøtt etterpå da og vi klarte ikke å vekke henne når vi skulle ta henne ut av bilen, så hun lå en halvtime på sofaen med alle de uteklærne på :fnise:

I kveld har ei venninne vært her og vi har gjort noe så sjeldent som å drikke vin sammen. Det blir ikke så ofte, men det var kjempekoselig, skravla har gått noe skikkelig ;)

Ikke ofte jeg er våken på denne tida lenger :ler: godt jeg skal få sove lenge i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan titte på kakealbumet mitt, og i mobilopplastningene min på facebook, så ser du hva slags kaker jeg klarer å lage. Kanskje du får noen ideer? Jeg liker veldig godt å lage marsipanroser og andre blomster. Og så syns jeg det er veldig fint med perlekant nederst på kaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk pupsi :klem: Festen er 22. juni forresten, får du allerede nå sjekka jobbinga så langt fram?

Jeg har bladd igjennom bildene dine, og må jo si at jeg virkelig liker den dere hadde til bryllupet deres. Kjære likte den også, og han foreslo at vi kunne ha en danskepølse på toppen :ler: Men jeg skjønner at den er mye jobb da, en annen kake jeg likte godt var den du hadde lagd til et kurs på jobben din. Jeg ser at du liker perlekant ;) det er fint ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbe den helgen, og fredag kveld :( Skal prøve å få byttet fredagen, for det er da jeg må bake. Når jeg tenker meg om passer det kanskje godt å bake fredag formiddag, for da er jeg alene hjemme ;) Danskepølse på toppen :skratte: Kan lage det altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt bake litt jeg og altså, og du gjør det jo bare hvis du har lyst. Jeg vil ikke pushe deg, men synes jo det er kjempehyggelig om du får til noe.

Kanskje vi skal ta danskepølsa på toppen :ler: det blir tidenes kaketopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I dag jobber kjære kveldsvakt og jeg har tatt meg av sirkuset her i ettermiddag. Pga beinbrudd har jeg ikke henta tulla alene og gått hjem på flere måneder. Tydelig at tulla ikke var vant til det, først slo hun seg fullstendig vrang fordi hun skulle ha på dressen og ikke jakka. Og når vi kom ut, så hun seg rundt på parkeringsplassen og sa "hvor er bilen henne da?". Når vi kom hjem og det ikke sto noen bil i garasjen, slo hun ut med armene og sa "bilen er borte! Vi har ikke bil" :fnise: halvveis hjemme tror jeg hun var lei av å gå, for da ville hun inn i noen fremmede sitt hus. Rutinebrudd er ikke bare nei ;)

Nå nyter jeg stua og fjernkontrollen for meg sjøl :sjarmor: sliten så det nesten verker i kroppen, så godt å slappe av nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...