Dine Skrevet 15. januar 2013 #1841 Del Skrevet 15. januar 2013 Den er grei Gleder meg til vi skal ha byttetreff forresten. Da håper jeg det blir skravling, bytting og kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #1842 Del Skrevet 15. januar 2013 Gleder meg jeg og! Håper du får noen gode perioder i dette svangerskapet! Det trengs hvis du skal orke å skravle med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. januar 2013 #1843 Del Skrevet 15. januar 2013 Det skal jeg nok klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. januar 2013 #1844 Del Skrevet 15. januar 2013 Innom og titter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. januar 2013 #1845 Del Skrevet 17. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #1846 Del Skrevet 17. januar 2013 Dine,Neytiri og HopsiDeisi Dagene går kjempefort nå! Jeg trives veldig godt på jobben for tida har masse spennende arbeidsoppgaver og jeg får stadig bryne meg på nye oppgaver også. Der er en stor fordel å jobbe så tett på lederne, jeg må si det passer meg godt. Jeg savner virkelig ikke personalansvaret! I dag kom brullipsinvitasjonene! De ble skikkelig fine, er veldig fornøyd. Teksten ble kanskje litt utydelig, men det går helt fint å lese det som står der heldigvis. Nå har vi vel så godt som landa de vi skal invitere også, selvom jeg fortsatt er i tvil om en venninne. Ender nok i at jeg inviterer tror jeg, får tenke på der over helga, så sender vi de vel ut neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #1847 Del Skrevet 20. januar 2013 Trøtt Tulla våkna kl 4.30 i dag og etter iherdige forsøk på å få henne til å sovne igjen, måtte jeg gi opp og sitter her nå halvt apatisk med kaffen i hånda Jeg fikk sove lenge i går da, men nærmeste uka blir det tidlig på'n og jobbhelg på kjøre neste helg så jeg må stå opp da også. Jeg har vel egentlig lært meg å ikke stresse med søvn og tenke framover, dessuten kan jeg sove på bussen til og fra jobb og det er skikkelig digg Rolig familiehelg på oss og i går tok vi oss en harrytur. Vi trenger endel alkohol til bryllupsfesten her hjemme, så vi tenkte å ta med litt fra polet i Sverige utover nå. Jeg vet ikke helt hvor mye vi trenger, men kjære mener at med den gjengen vi skal be så trenger vi mye I dag blir det rolig kosedag tror jeg, også skal vi i 2-årsdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #1848 Del Skrevet 22. januar 2013 Ikke så mye å melde herfra. Trøtt i trynet etter noen tidlige morgener Men humøret er nå på topp hos oss alle (vofsen er litt morragretten da, når tulla starter sirkuset kl 4.40 ) Ellers tenkes det endel bryllup her for tida. Vi skal få ut invitasjonene nå, men jeg klarte selvfølgelig å kjøpe for små konvolutter i går Har spikra gjestene nå, og dersom alle kommer så blir vi rundt 35 til middag. Er litt spent på hvor vi skal få plass til så mange, men jeg vil tro ikke alle kan komme. Og vi skal vel alltids få skvisa folk rundt et langbord, evt. skaffe et partytelt ute. Gøy blir det uansett Nå må jeg komme i gang med jobb her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. januar 2013 #1849 Del Skrevet 22. januar 2013 Veldig koselig med bryllupsprat da Si fra hvis det er noe jeg kan hjelpe til med, for det er jo mye jeg kan gjøre hjemmefra evt Eller hjelpe til med når jeg er hos deg feks. Bare å si fra hvertfall, jeg husker hvor mye som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #1850 Del Skrevet 22. januar 2013 Det hadde vært supert med litt hjelp, Dine jeg trenger vel egentlig mest litt tips til bordpynt og sånt. Jeg kunne tenkt meg å kjøpe litt på Ebay, og da trenger jeg iallefall hjelp! Men du skal få slippe å sitte hjemme på dagene og fungere som brullupsplanlegger altså I dag har ikke tulla sovet på dagtid og hun våkna jo kjempetidlig. Likevel virka hun ikke spesielt trøtt, skjønner ikke helt det egentlig. Det er vel lov å håpe på lengre morgener da, men jeg har lært meg å ikke være altfor håpefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1851 Del Skrevet 25. januar 2013 I dag har jeg endelig fått vært hos fysioterapeut med ankelen min. Jeg gikk til en privat klinikk, siden jeg ikke har fått noen henvisning fra lege eller legevakt. Det er jeg utrolig glad for at jeg gjorde, og at jeg ikke venta lenger. Foten er vond og hoven, og jeg fikk massasje og øvelser jeg skal sette i gang med. Det som er bra er at jeg allerede har gjort endel av de rette tingene, så nå blir det å sette det mer i system også vet jeg nå mer sikkert hva som skal til. Hun sa også at jeg var over gjennomsnittet i tida etter et brudd, så nå er jeg ganske optimistisk. Og mørbanka i beinet! Deilig med helg, selvom det har lagt en demper på helgefølelsen at tulla våkner så tidlig nå og jeg må ta meg av morgene i helga siden kjære jobber netter. Kjenner jeg blir desperat av å tenke på at tulla kanskje våkner før kl 5 begge dagene, men samtidig vet jeg jo at det er tullete å tenke sånn. Jeg får ta det som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 25. januar 2013 #1852 Del Skrevet 25. januar 2013 Kan dere ikke se på film eller noe i senga? Jeg er lat mamma så tidlig om morgenen altså, jeg skjønner deg godt. Det er tøft å stå opp fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #1853 Del Skrevet 26. januar 2013 Vi står som regel ikke opp så tidlig i helgene, selvom hun våkner tidlig. Jeg prøver det meste, for å si der sånn den siste uka har hun vært veldig sta på at hun ikke vil se film eller noe, men stå opp. Men i helgene er jeg litt nøye på at vi ikke står opp før 6.30, mens pappaen heller velger å stå opp. Vi sov til kl 7 i dag da Da var hun våken en god stund i natt da, og jeg måtte inn og sitte der litt, men vi sov likevel lengre totalt sett enn på en god stund Hoppeloppeland med KGjentene ble utsatt, så da skal vi til mormor i dag mens kjære sover. Endelig kan vi leke litt ute også, bare fire kalde her i dag. Og jeg gleder meg til å være et annet sted enn her for noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. januar 2013 #1854 Del Skrevet 27. januar 2013 Så bra du fikk profesjonell hjelp, så kanskje det blir bedre raskere og ikke minst på riktig måte så benet ikke gror feil. God bedring hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #1855 Del Skrevet 27. januar 2013 Dine ja, jeg er glad jeg gikk privat nå og ikke lot det være vondt lenge. Bruddet er ferdig grodd da, så det er bare snakk om å få blodsirkulasjon, styrke og bevegelse på plass. I dag har vi vært hos ei venninne og kost oss noen timer, vi fikk akt litt også. Moro å endelig kunne være litt ute, selvom det snør masse så er det helt levelig. Denne helga har jeg hatt følelsen av at tulla nesten har sitti fast på kroppen min hele døgnet. Hun er veldig intens på mamma nå, og skal ha meg helst i hånda eller sitte på meg hele tida. Hun har ropt på meg et par netter nå også, så litt slitsomt. Men for all del, koselig at hun vil ha mammaen sin og fint å ha tid sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1856 Del Skrevet 28. januar 2013 Tulla sov fra 19 til 7 i natt jeg våkna selvfølgelig kl 5, men sovna igjen og det var utrolig godt med en sånn natt I dag har vi vært på helsestasjonen på toårskontrollen til tulla. Hun er veldig sjenert på nye plasser og med nye mennesker, men helsesøster er jo vant til små barn og hun har masse spennende leker på kontorer sitt. Så tulla koste seg veldig og tinte fort opp. Alt er bra og normalt, vekta er fortsatt høy men kurven har flate mye ut. Hun veier nå 16 kg og er 90,5 cm høy. Herlig å observere henne da, hun er jo verdens skjønneste jente såklart Nå har jeg sjekka innom jobbpcen og skal slappe av resten av dagen. Tenkte å sove litt før vi henter tulla i bhg. i går var vi ute etter middag både to og firbeinte og det tror jeg vi skal gjøre i dag også. Er så godt med frisk luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. januar 2013 #1857 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er jo deilig temperatur ute nå, så det høres lurt ut Herlig med søvn, det fortjener dere alle!! Håper det fortsetter og at det ikke blir krøllete igjen. Høres jo fint ut det med vekt g høyde syns jeg. Vi fikk ikke målt høyden til Tassen, han nekta! Hehe Men får se her hjemme kanskje. Skjønner godt hun er sjenert, det er ikke lett for voksne å komme til nye steder og mennesker heller. Mn sikkert ekstra godt å ha mamma der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #1858 Del Skrevet 28. januar 2013 Hun er ekstremt mammadalt for tida! Jeg kjenner litt på klaus-følelsen innimellom, for hadde hun kunne sitti inni meg hadde hun sikkert gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. januar 2013 #1859 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har flere ganger sagt til mannen at jeg tror Tassen prøver å komme seg inn igjen, fordi han henger sånn fast på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #1860 Del Skrevet 29. januar 2013 I dag har jeg hatt en ganske slitsom og pyton dag på jobb, som varte altfor lenge og jeg kom hjem som et halvt vrak her. Da var det skikkelig terapi å være sammen med tulla en time før leggetid vi leste bøker, la puslespill og satt på gulvet og sendte ball til hverandre. Det med ball har vi ikke gjort før og mens vi satt der, hadde vi en samtale "tulla liker mat og gi (drikke)" og " tulla liker å leke ute" så spurte jeg :hvem er bestevennen din?" " mamma og pappa" for en magisk stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå