Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

En dag igjen på jobb før ferie :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Å himmel, så klar jeg er for fire ukers ferie nå :sjarmor: Selv om det blir endel dager her hjemme og skjønnemannen skal jobbe, så blir det uendelig godt. Han har fått turnusen sin nå og det ser nå ut som vi skal få litt tid sammen og :hjerte:. Og det blir godt å slappe av i noen uker!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med ferie! Da må du bare kose deg og slappe av. Og etter ferien er det jo ikke mange ukene igjen til permisjon :jepp: Bra at dere får litt tid sammen i ferien, det er jo det som er det beste med ferie synes jeg, å få tilbringe litt tid sammen uten å måtte tenke på jobb :jepp:

Selv er jeg så lei av å gå hjemme helt alene hele dagen.. Så gleder meg til mannen har ferie om en uke og en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut Pusla, skal jobbe ei uke til jeg så blir det ferie her også :)

Håper du får mange flotte og avslappende dager, med masse sol og kos :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå heldige deg, det blir nok toppers! :) Selv må jeg slite i 3 uker til...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk for snille hilsener jenter :klemmer:

Jeg har hatt en kjempefin "languke" på familiestedet ved kysten, helt utrolig deilig å ha litt tid der. Skjønnemannen var med forrige helg og dro hjem søndagen, også ble vofs og jeg igjen fram til i dag. Mamma, pappa og søs + en tante og en onkel, en fetter og hans samboer var også der (vi har et tilbygg i tillegg til huset som besteforeldrene mine hadde, så det er litt trangt, men masse familielykke der :ler:). Det bor endel familie der også, så det har vært en veldig sosial uke.

Været har vært flott også, bare torsdagen var det regn, men da var mamma og jeg i Sverige, så det gjorde ikke noe. Vi fikk shoppa endel til babyen og min gavmilde mamma kjøpte babybjørn stol, lekegrind, babygym og uro til senga til oss :rødme: Jeg kjøpte bæresele og litt småting, så nå har vi ganske mye i hus. Mangler vugge til stua og bilstol og litt småting. Men godt å ha så mye klart og det var en fin dag med mammaen min :)

Det var godt å komme hjem til skjønnemannen i dag da, han har vært hjemme alene hele uka og jobba. Vi har ikke vært så lenge borte fra hverandre før, så det var herlig å se han igjen :hjerter: Nå skal vi kose oss noen dager; skjønnemannen har ikke ferie i år, men han skal ha fri fram til torsdag nå. Så det blir vel avslapning og bare å kose seg, tenker jeg.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut med ferie med familien. Og for en snill mamma du har! Hun gleder seg vel til å bli mormor. Jeg kan tenke meg at det var godt å komme hjem igjen til mannen når dere aldri har vært så lenge borte fra hverandre før. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jut som en fin uke :nigo:

og vi liker gavmilde besteforeldre :hoppe:

kose deg med mannen din,godt å se hverandre igjen etter litt savn :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det høres ut som du har hatt en fin ferie. Og så bra at mye av utstyret begynner å bli i boks, sakte med sikkert. Tenk at du er i tredje (og siste!) trimester alt :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for en snill mamma du har! Hun gleder seg vel til å bli mormor.

:klem: Ja, mamma har lenge ønsket seg barnebarn, hun elsker barn, men hun har aldri mast eller lagt noe press på oss. Så hun fortjener dette :)

kose deg med mannen din,godt å se hverandre igjen etter litt savn :hjerte:

:hug: Ja, det var godt å se igjen skjønnemannen :hjerte: Han har kjøpt speilreflekskamera til oss denne helga, så nå skal det tas fine bilder av vofsen og babyen :sjarmor:

Det høres ut som du har hatt en fin ferie. Og så bra at mye av utstyret begynner å bli i boks, sakte med sikkert. Tenk at du er i tredje (og siste!) trimester alt :dåne:

Ilja, det var lenge sida :klem: Gjemmer du deg noe sted med en blogg eller er du bare fraværende fra nett for tida?? Ja, det stemmer, jeg er søren meg i tredje trimester nå!!! :sjokkert: Det hadde jeg ikke tenkt på engang :ler:

Da må jeg :hoppe: litt for siste trimester da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilja, det var lenge sida :klem: Gjemmer du deg noe sted med en blogg eller er du bare fraværende fra nett for tida?? Ja, det stemmer, jeg er søren meg i tredje trimester nå!!! :sjokkert: Det hadde jeg ikke tenkt på engang :ler:

Da må jeg :hoppe: litt for siste trimester da!!

Jeg vet.. jeg er litt til og fra egentlig. Har ikke dagbok lenger, men jeg dumper da innom de gode gamle. Ikke alltid jeg legger igjen spor etter meg da :sjenert: Jeg har en blogg (dog inneholder den ikke mye mer enn et bilde av lillegutt per idag), men om du ikke har det allerede skal du selvsagt få tilgang til den :Nikke:

Hopper for siste trimester jeg også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en superkoselig familieferie. :) Wooaaaaa siste trimester allerede, det har gått superfort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ilja: jeg har tilgang til bloggen din når jeg sjekka nå iallefall! :klem:

Høres ut som du har hatt en superkoselig familieferie. :) Wooaaaaa siste trimester allerede, det har gått superfort! :jepp:

:klemmer: Ja, jeg synes også tida har gått fort de siste par-tre månedene, før det gikk det kjempetreeegt. Nå går det sikkert fort fram til permisjonen og ventetida slår til for fullt; da synes jeg nok tida går saaaakte igjen :ler:

Jeg koser meg veldig hjemme om dagen; sammen med skjønnemann og vofs. I går var det flott sommervær, så da tok vi med oss mat og badetøy og gikk en lang tur i skogen. Jeg fikk meg en svømmetur, må ha vært godt over 20 grader i vannet!

I dag har vi vært hos jordmor sammen, det var koselig å ha med skjønnemannen og vi fikk prata litt om de tingene som berører oss og han. Jeg liker jordmor kjempegodt, hun er veldig rolig og fin å prate med. Jeg føler meg ikke som en av mange, selvom hun har haugevis av sånne som meg innom hver dag. Og alt så bra ut i dag, vi fikk høre 158 nydelige slag i minuttet :hjerte:

Etter jordmor var vi på en liten handlerunde og fikk handla litt til babyen. Princess har 40% på alt om dagen, så vi fikk handla to sengesett til babyen, babybadehåndkle, gulpekluter og vaskekluter. Også har vi vært på Barnevognhuset og kjøpt oss vugge i dag :hjerter: Den vugga har jeg sikla på lenge, den har hjul på og skal stå i stua. Nå mangler vi fint lite gitt, men håper babyen venter en god stund før den kommer fordet :fnise:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw så koselig med jordmorbesøk med etterfølgende shopping til den lille. :rødme: Vugge er jo utrolig koselig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så herlig å lese her inne.

Kjekt med ny kamera til mini kommer da, viktig å ta masse bilder.

Når var terminen din igjen? Sikkert sagt det, men sånt glemmer jeg så fort.

Så snill din mamma var, vil hun bli kalt bestemor eller mormor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har en så hyggelig jordmor! Det skulle jeg ønske jeg hadde også.

Det er en god følelse å vite at man har det meste på plass, selv om det enda er en stund til babyen kommer. Det er jo godt å slippe og stresse de siste tunge ukene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iingvild: koselig at du stikker innnom av og til :)

mocci: :klemmer: Ja, det var en koselig dag vi hadde i går :hjerte: Vugga er montert og står i stua nå, er så koselig å gå og se på utstyret. Vi er litt barnslige sånn :fnise:

trulta: :klem: Termin er 1. oktober og det er lov å spørre flere ganger ;) Jeg er også lite flink til å huske andres termindatoer, det er jo ikke så rart. Jeg vet faktisk ikke hva mamma vil kalles enda, men jeg har overhørt pappa kalle henne for "bessa" foran vofsen :ler: så kanskje det blir "bessa"? De skal iallefall få bestemme selv hva de vil kalles.

Superlilje: Ja, skulle ønske du hadde en hyggelig jordmor du også :kose: Det fortjener du!!

I dag tidlig ved frokostbordet snakka vi litt om hva vi skulle finne på i dag, med enda en felles fridag. Jeg tenkte i retning tur et eller annet sted, men skjønnemannen tenkte mer i retning vasking og rydding i skap. Det forslaget likte jeg dårlig :fnise: Men vi satte nå i gang og fikk gjort en hel masse. Jeg har fortsatt en del skap igjen å rydde, men nå er jeg iallefall i gang. Og greit å gjøre sånt hvis det blir regn noen dager fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Takk for koselig hilsen i dagboken min :)

For en effektiv dag dere har hatt. Det minner meg på at boden må ryddes etterhvert.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...