Jesse Skrevet 7. februar 2012 #1381 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg foretrekker også sykt barn foran syk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #1382 Del Skrevet 7. februar 2012 Jesse; ja, vi er mange som kjenner til disse dødssyke mannfolka Min fryktelig syke samboer gikk og la seg kl 19 i dag. Jeg måtte gi han øyedråpene til tulla, for han mente han har fått øyekatarr også Men jeg synes litt synd på han og da, for han har hanglet lenge nå. Så nå sitter jeg nå her alene, tulla la seg kl 18.35 og sambo altså rett etter. Tilogmed vofs har lagt seg! Men pusla er tøff og er fortsatt våken når klokka nærmer seg 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 10. februar 2012 #1383 Del Skrevet 10. februar 2012 Gurimalla, her er det lenge siden jeg har skrevet altså Først: Godt nyttår til deg Pusla, håper alt er bra med dere. Bestandig koselig å lese om hverdagen din Pusla, artig å lese om Tullas utvikling. Tenker det er mye som skal utforskes og læres nå. Sikkert mange nye ord også Kospiemannen og jeg har vært på en ukes tur til Tenerife. Skal si deg det gjorde godt for forholdet Det var utrolig deilig å kunne gå i kortermet, shorts og sandaler igjen. Ha en riktig fin helg Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #1384 Del Skrevet 11. februar 2012 Så koselig å se deg her igjen, kospia En uke i varmen hørtes deilig ut! Og ja, tulla er i farta om dagen, det er en herlig tid Hun forsøker stadig å herme etter det jeg sier, jeg tror kanskje hun har flere ord enn jeg faktisk skjønner For det hender stadig at jeg plutselig forstår at hun forsøker å si et ord. Men for det meste høres det ganske så russisk ut I går hadde jeg besøk av ei venninne jeg er veldig glad i, men som jeg ser altfor sjeldent dessverre. Det er så utrolig med henne, for selvom det var et år siden sist nå, så har vi akkurat like mye å prate om og kontakten er der med en gang. I går kveld ble samboeren sittende her med oss, og skravla gikk mellom de to også. Neste gang skal hun ta med seg sin samboer; tror vi kan få det hyggelig sammen. Skikkelig koselig I dag er det rolig dag for jentene her, samboeren er sammen med noen kamerater og er tilbake i morgen. Faren min ville gjerne ha vofs i helga, så det er stille og rart i huset. Snart kommer ei venninne med hennes to barn, så det blir hyggelig med litt selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #1385 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Fin helg Både i går og i dag har vi vært ute og akt litt, tulla synes det er gøy, men det morsomste for henne er å bare gå rundt i nabolaget Hun kan gå ganske langt nå, men når hun detter så kommer hun ikke opp igjen alene da pga alle klærne, lille michelin-jenta mi I dag akte vi med mamma og pappa, det var skikkelig morsomt. Klarte faktisk å holde tulla våken til kl 12 pga at vi var ute, det har jeg aldri fått til før. De siste dagene har tulla fått dilla på å vaske hendene av alle ting Vi har en liten krakk som hun står på og hun kan stå lenge og holde hendene under vann. Innimellom vil hun ha litt såpe da og hun er bare sååå stolt. Jeg skal vel være glad for at hun er så opptatt av personlig hygiene Endret 12. februar 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. februar 2012 #1386 Del Skrevet 13. februar 2012 hihihihiihih Er jo ikke det verste man kan ha dilla på det nei, å vaske hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. februar 2012 #1387 Del Skrevet 13. februar 2012 Så morsomt at hun har fått dilla på å vaske hendene Det er gøy med aking J syns bakkene er litt skumle, det er morsomst å bare sitte bakpå mens jeg drar henne etter meg Ha en fortsatt fin mandag Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #1388 Del Skrevet 13. februar 2012 Dine Jesse tulla kjederseg hvis jeg bare går med akebrettet - da vil hun heller gå selv :D fin mandag, lang møtedag og så har jeg vært ute og spist med en god kollega. Godt å gjøre litt sånt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1389 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg er syk føler meg skikkelig nede for telling enda jeg jo bare er litt småforkjøla. Har vært hjemme fra jobb i dag og nesten bare sovet. Synes litt synd på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 15. februar 2012 #1390 Del Skrevet 15. februar 2012 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. februar 2012 #1391 Del Skrevet 15. februar 2012 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 15. februar 2012 #1392 Del Skrevet 15. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #1393 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Takk jenter føler meg dårlig i dag og jeg burdr absolutt vært på jobb, men orker bare ikke. Lurer på hva som gjør at jeg er sånn nå forkjølelse pleier jeg jo å tåle! Tulla har vært litt sutrete og lei seg et par dager denne uka, men ikke vært syk. I går ettermiddag var hun bare blid og det samme nå på morgenen, så da håper jeg hun er i gjenge igjen. Endret 16. februar 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. februar 2012 #1394 Del Skrevet 16. februar 2012 god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. februar 2012 #1395 Del Skrevet 16. februar 2012 Masse god bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #1396 Del Skrevet 17. februar 2012 Takk tøff runde dette, men føler meg litt bedre i dag. Gått glipp av tre arbeidsdager og to viktige møter, så nå må jeg vel jobbe litt mer enn planlagt neste uke. Karneval i bhg i dag og tulla dro avgårde som skummel sjørøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. februar 2012 #1397 Del Skrevet 19. februar 2012 Sjørøver, så moro! Lilletassen var en liten bie han Bra du er bedre!! Hater å være syk, det er så slitsomt og kjedelig! Håper du får gjort unna masse til uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #1398 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Dine Formen har vært fin i helga og hodepinen har holdt seg borte siden fredag Så da blir det jobb i morra, det skal vel bli greit. Skal ha fri på onsdag da, for da har jeg øyesjekk. Helga har vært veldig koselig. Vi har hatt masse familietid, noe jeg bare elsker I går var vi på middag hos foreldrene mine og vi la henne der. Så sov tulla hos besteforeldrene sine mens vi fikk en natt og formiddag her hjemme i fred ro Det var skikkelig deilig, for vi hadde endel småting vi måtte ordne, pluss at tulla har begynt å våkne tiiiidlig igjen Vi var ute en tur i dag da og forsøkte oss på min gamle sparkstøtting, det synes tulla var spennende. Men de har jo strødd her, så det ble litt hakkete. Endret 19. februar 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. februar 2012 #1399 Del Skrevet 19. februar 2012 hihi, synes jeg ser for meg dere sparke bortover Sitter hun bare på da? Lilletassen hadde nok bare falt av tror jeg.. :gjeiper: Deilig med jobb igjen i morgen kan jeg tenke meg! Og ikke minst at hodepinen er borte - man føler seg så utrolig mye bedre da! Ha en fin dag på jobb imorgen, så får vi ta den lunchen en dag på sparket ift Lilletassen skal bli bedre, når det passer for deg på jobben og meg mtp jobb. Og alle andre som vil være med så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #1400 Del Skrevet 19. februar 2012 JAAA, jeg tar gjerne en lunsj på sparket Først satte jeg tulla mot meg på sparken, sånn at hun satt med bena inni hullrommet på ryggen liksom. Men da datt hun faktisk bakover, så da forsøkte jeg å snu henne. Jeg satte henne litt sånn bastant ned og la armene hennes i fanget, tror ikke hun turdte å røre på seg Det gikk faktisk mye bedre enn jeg trodde! Hadde ikke veiene vært strødd, ville vi nok sparka oss en god tur Nå er det natta her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå