Ana Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 Trenger tips til en god concealer som kan dekke små urenheter/rødhet, spesielt i pannen og rundt nesen. Jeg synes alle jeg prøver legger seg så klumpete utenpå, og hvis jeg prøver å blande de godt inn forsvinner det jo bare. Ble anbefalt en concealer palett fra Chanel, og var så dum at jeg kjøpte den uten å prøve. Den er ikke noe bedre enn andre (og billigere!) concealere jeg har prøvd. Men kanskje det er jeg som ikke påfører den rett...? Lurer også på om det er noen som kan anbefale en farget dagkrem (eventuelt en veldig lett foundation. Trenger bare noe som kan jevne ut hudfargen min litt, synes at vanlige foundationer blir altfor tung. Har blandingshud tror jeg, den blir fort tørr og stram, men er samtidig uren/litt fet i pannen og på nesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 Kanebo har en veldig god concealer i penselform (ala Touche Eclat), den bruker jeg når jeg trenger å dekke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 Hei! Jeg bruker Biotherm sin, og er veldig fornøyd med den!behøver ikke noe foundation/pudder ol, bare litt av concealer rundt øynene. har prøvd endel ulike; bla. YSL touche eclat-denne også var bra; litt vel lys( og bare en farge; hvis jeg ikke har tatt helt feil..) - men god; behøver bare små "prikker". dessverre reagerte jeg på denne men biotherm er å anbefale; lett, lager ikke "klumper" eller renner. ikke fet, men litt halvtørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 Lurer også på om det er noen som kan anbefale en farget dagkrem (eventuelt en veldig lett foundation. Trenger bare noe som kan jevne ut hudfargen min litt, synes at vanlige foundationer blir altfor tung. Har blandingshud tror jeg, den blir fort tørr og stram, men er samtidig uren/litt fet i pannen og på nesen. Clarins hydrating liquid fungerer bra for meg. Jeg har ganske sensitiv hud med litt urenheter i T-sone. Den er helt flytende, lett å legge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg bruker ikke foundation til daglig, bare litt pudder til å jevne ut nyansene i huden. Kanskje det kunne være et alternativ? Hvis jeg vil ha foudation bruker jeg en fra Biotherm, den finnes i flere varianter tilpasset hudtype, og jeg synes ikke den blir for tett. (Farget dagkrem har jeg ikke snøring på) *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg bruker Kanebo's foundation, som er i geleform. Den finnes i to nyanser og er veldig naturlig på huden. Man kan ikke se at den er på, men den jevner likevel ut ujevnheter i huden. Jeg elsker den!! Kanebo finnes på Cubus, og prisen er faktisk overkommelig.... Lykke til!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 28. august 2003 #7 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg DIGGER Dermalogicas treatment foundation. Den er lett, pleiende og dekker godt (selv om den altså er så lett som den er). Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 29. august 2003 #8 Del Skrevet 29. august 2003 Clinique sin Soft conceal corrector er helt suveren. Den kommer kremform i en liten tube! Jeg bruker den med svamp rundt øynene og med pensel ellers der hvor det trengs! Den legger seg utrolig pent og holder kjempe-lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 30. august 2003 #9 Del Skrevet 30. august 2003 Shiseido - The Skincare: essential tinted moisturiser er en lett, farget fuktighetskrem. Jeg pleier å bruke vanlig dagkrem under uansett, men det er sikkert ikke nødvendig. Det eneste dumme med den er at den blir litt blank, så man må bruke et lett pudder utenpå. Muligens den blir blank fordi jeg har fuktighetskrem under, det kom jeg på nå....hehe.. :D Det er i hvert fall den jeg er mest fornøyd med, og jeg kommer til å kjøpe den igjen når jeg går tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 30. august 2003 #10 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg pleier å bruke vanlig dagkrem under uansett, men det er sikkert ikke nødvendig. Det eneste dumme med den er at den blir litt blank, så man må bruke et lett pudder utenpå. Muligens den blir blank fordi jeg har fuktighetskrem under, det kom jeg på nå....hehe.. :D Det er i hvert fall den jeg er mest fornøyd med, og jeg kommer til å kjøpe den igjen når jeg går tom. Man SKAL bruke dagkrem under alle slags makeup kremer Man bør også legge et løst pudder oppå for å "fiksere" foundation'en. Dersom du blir "blank" av din foundation, så tyder det på at den ikke stemmer til din hudtype. En grei regel er: Jo fetere hud man har, jo mer pudder bør foundationen inneholde. Tørrere hud........mindre pudder.. Det kan også ha noe å si på tiden fra man påfører dagkremen til man tar på foundationen. La dagkremen trekke godt inn først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 30. august 2003 #11 Del Skrevet 30. august 2003 Takk for tipset, Cita! Har merket at den ikke alltid blir blank, så det har nok noe med hvor godt jeg har latt dagkremen trekke inn.. Grunnen til at jeg sa at det ikke var nødvendig med dagkrem under, er at det var det jeg fikk opplyst når jeg kjøpte den. Det er jo ikke en skikkelig foundation, men en fuktighetskrem med litt farge. Uansett så føler jeg at det er best å bruke dagkrem under, men heretter skal jeg være nøye med å la den trekke GODT inn først! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. august 2003 #12 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg bruker Biotherm sense foundation. Etterhvert har jeg lyst til å prøve Dermalogica Treatment Foundation siden jeg skal begynne å bruke Dermalogica-produkter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 31. august 2003 #13 Del Skrevet 31. august 2003 Noen som kan fortelle hvor mye Kanebo sin concealer koster? Var på tax-free for en uke siden, men da hadde jeg så mye annet å kjøpe at jeg helt glemte den! Hvor mye koster den i vanlig parfymeri? Går det an å spørre etter prøve på concealer som man kan ta med seg hjem? Synes det er så vanskelig å finne riktig farge, og lyset i parfymerier blir alltid helt feil, så da er det best å prøve hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå