Gå til innhold

Er det naturlig å bli samboer med det samme, eller bør man vente litt?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Gjest Av og til

Vi flyttet sammen etter 5 uker, og bor sammen fremdeles... på 18.året nå. :sjenert:

Men hvis jeg av en eller annen grunn skulle funnet meg en ny partner i årene som kommer, tviler jeg på at jeg kommer til å flytte sammen med den personen i det hele tatt.

Da tror jeg det blir "særbo-løsning" for min del. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi flyttet sammen etter 5 uker, og bor sammen fremdeles... på 18.året nå. :sjenert:

Men hvis jeg av en eller annen grunn skulle funnet meg en ny partner i årene som kommer, tviler jeg på at jeg kommer til å flytte sammen med den personen i det hele tatt.

Gjetter jeg rett så er nå barna snart ute av redet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og! I alle fall for en rimelig lang tid fremover, ja! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :klø:

Hvorfor lurte du på det?

Jeg fikk det inntrykket utifra det du skrev og bare lurte på om det stemte. Det er jo vanlig at parforholdet avsluttes når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Av og til
Jeg fikk det inntrykket utifra det du skrev og bare lurte på om det stemte. Det er jo vanlig at parforholdet avsluttes når det skjer.

Å sånn... det er ikke trøbbel i paradis her... vi har det veldig godt sammen, så hvis forholdet avsluttes nå, så er det på grunn av noe veldig spesielt.

Jeg tenkte heller på at han har et risikoyrke, og at noe uforutsett kan skje.

Hvis jeg skal ha en ny partner en eller annen grunn i framtiden, så er det med stor sannsynlighet en arbeidsulykke som er årsaken, ikke samlivsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sånn... det er ikke trøbbel i paradis her... vi har det veldig godt sammen, så hvis forholdet avsluttes nå, så er det på grunn av noe veldig spesielt.

Jeg tenkte heller på at han har et risikoyrke, og at noe uforutsett kan skje.

Hvis jeg skal ha en ny partner en eller annen grunn i framtiden, så er det med stor sannsynlighet en arbeidsulykke som er årsaken, ikke samlivsbrudd.

Det finnes tydeligvis kvinner som tenker! ;)

Men det er ikke feil å være føre var i dette livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å innrømme at man har gått på en smell, ja. Synd at du var så uheldig akkurat der! :-)

Ja, det er jo ikke tvil om at man lærer av sine feil - Heldigvis! :-))

Ser den der, ja..!! :-))

Her øser det visdom i bøtter og spann :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...