Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #21 Del Skrevet 2. januar 2010 stakkars deg om du er 40 år bryr deg om sånt...har du født barn?? de fleste rundt 40 har det...og da får de en naturlig mage...pluss...tilogmed innlagte anorexiapasienter har mage...det naturlige fettlaget som ligger rundt navlen skal være der.....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. januar 2010 #22 Del Skrevet 2. januar 2010 Men tilbake til mitt poeng, MAGE! Jeg er nok veldig kritisk, ikke bare til meg selv, men f.eks min kollegaer også, ser når de nå har fått litt mage, så tenker jeg at de ikke tar vare på seg selv, for oss kvinner i 40 års alderen så er jo magefettet meget farlig, men også at jeg tenker at det er uattraktivt. Så nå har jeg mage selv, og føler på det at jeg ikke da tar vare på meg selv. Men så var spørsmålet her da om gutta synes det er uattraktivt?! Les BEGGE mine svar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #23 Del Skrevet 2. januar 2010 pfff, du har ikke mye mage når du er 168 høy og veier 50kg! Kan garantere deg at dette er kun noe du overfokuserer på Uansett slankhet er det faktisk enkelte kvinner som får veldig mage - som er ganske stor i forhold til kroppen ellers. Det kan være at de drikker lett-brus hver dag, at de trimmer for lite, spiser rosiner, druer, blomkål, brokkoli (som jo er sunt!) og anne sunn mat + masse karbohydrater (som ikke er bra...) Da kan magen bli kjempeoppblåst - og ennå mer i PMS-perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest t Skrevet 2. januar 2010 #24 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er 168 høy og 50 kg, alså slank, smal midje/hofter, MEN har mage, kun midt foran. Turn off for dere menn? Nei, det er mer turn off att du røyker....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. januar 2010 #25 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, det er mer turn off att du røyker....... Det er eksluderingsgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 3. januar 2010 #26 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har bilring når jeg sitter, men kun midt foran! Ja, har ikke alle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå