Gjest Nanette Skrevet 5. januar 2010 #41 Skrevet 5. januar 2010 F eks uttrykket KG-kjerringer tyder lett på at du er mann. Jeg sier ikke at du er det, men det minner veldig om menn, måten du skriver på noen ganger.
MarianneE Skrevet 5. januar 2010 #42 Skrevet 5. januar 2010 "Du er så våt!" sa en jeg hadde sex med. Da ble jeg litt usikker og stivnet litt. Å være jævlig våt er ikke en veldig bra ting mener nå jeg. Ingen har kommentert det før han. Han gir utrykk for at det er deilig da. Men jeg synes det er ekkelt og prøver å tenke på andre ting enn det jeg driver med, før å ikke bli enda mer våt. Kanskje jeg er mye våtere enn normalt, er det noe jeg kan gjøre med det? Er man for lite våt kan man jo bare bruke glidekrem, men er man for våt kjenner jeg ikke til noen tips... Det hadde jeg definitivt tatt som et kompliment!
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2010 #43 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er IKKE IKKE IKKE mann ! Er så lei av å bli beskyldt for å være mann strax man er uenige i KG - kjerringene her inne .Vet dere ikke at både menn og kvinner har sine maskuline og feminine sider ? Og at folk er svært individuelle uansett kjønn . Hvorfor må dere beskylde meg for å være mann ? Fortell ? Hva er så utrolig mannlig med meg ? Ser da meget kvinnelig ut i speilet i hvertfall .Ingen har noensinne tatt feil - annet enn dere kg - kjerringer ...he he Du skriver som en mann. Det vil si at du ordlegger deg og bygger opp setninger som en mann. Og om det ser ut som en nd, lukter som en and og går som en and... Jeg har ALDRI trodd og forholdt meg til deg annet som at du er mann.
Sequax Skrevet 5. januar 2010 #44 Skrevet 5. januar 2010 Du skriver som en mann. Det vil si at du ordlegger deg og bygger opp setninger som en mann. Og om det ser ut som en nd, lukter som en and og går som en and... Jeg har ALDRI trodd og forholdt meg til deg annet som at du er mann. Som om jeg skulle ha sagt det selv! Og "manman" : kjerring ? Trur ikke den betegnelsen er passende før om ca. 20 år
Bomullstrusa Skrevet 5. januar 2010 #45 Skrevet 5. januar 2010 Jeg blir veldig våt selv, men enkelte ganger FOR våt. Det blir rett og slett vanskeligere for ham å komme, da det blir mindre friksjon.. :s Håper det ikke har noe med tranghet å gjøre også. Jeg har sagt han kan "fjerne" litt overflødig væske mens vi holder på, men det vil han ikke, så daså.
Gjest Armule Skrevet 5. januar 2010 #46 Skrevet 5. januar 2010 Jeg blir veldig våt selv, men enkelte ganger FOR våt. Det blir rett og slett vanskeligere for ham å komme, da det blir mindre friksjon.. :s Håper det ikke har noe med tranghet å gjøre også. Jeg har sagt han kan "fjerne" litt overflødig væske mens vi holder på, men det vil han ikke, så daså. Tranghet kan man jo kontrollere. Derfor man kniper, blant anna
Gjest Sandbekken Skrevet 13. januar 2010 #47 Skrevet 13. januar 2010 Tranghet kan man jo kontrollere. Derfor man kniper, blant anna uansett hvor mye man kniper blir friksjonen mindre om man er veldig våt..
Gjest Marlo Skrevet 13. januar 2010 #48 Skrevet 13. januar 2010 uansett hvor mye man kniper blir friksjonen mindre om man er veldig våt.. Vel...ikke i mitt tillfelle iallefall. Jeg er såpass våt at det renner ned på lårene når jeg er kåt, men min samboer kommer fort når jeg kniper sammen på rette måten - han kjenner det bedre når jeg er skikkelig våt enn når jeg ... mindre våt.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #49 Skrevet 13. januar 2010 Mannen min kommenterer ofte hvor deilig det er når jeg er ekstra våt. Han tenner veldig på dette, og ikke minst er det positivt for han fordi han da vet at det tenner meg også veldig. Absoludt et kompliment.
Hetheru Skrevet 20. januar 2010 #50 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg har spurt før, og fordi ingen gir forståelige svar spør jeg igjen: Hvordan kan man vite om man kniper riktig? Hvor lenge skal et knip vare, hvor lang pause skal man ta, hvor mange ganger skal det gjentas pr.økt og hvor mange økter pr.dag? Hver dag? Etter hvor lang tid kjenner man resultater? Skal man knipe så hardt man bare makter eller bare litt? Vet ikke om det er noe fasit svar, men jeg kan fortelle hvordan jeg gjør knipeøvelser. Som med all trening bør du begynne forsiktig. Knip sammen musklene i bekkenet, hardt, (de musklene du ville brukt for å stoppe opp når du tisser.) Knip dem sammen og hold i tre til fem sekunder. Så en pause på like lang tid. Dette gjentar du tjuefem ganger daglig. Men jeg gjentar: ikke gå for hardt ut! Leste en gang at seksti ganger daglig var anbefalt. Jeg gjorde så og endte opp med "gangsperr" i pc musklene. Dette førte til at jeg hadde problemer med å holde meg når jeg måtte tisse. Ikke noe og anbefale Jeg vet at disse øvelsene virker, selv om det kan ta litt tid før du merker den store forandringen. Lykke til Endret 20. januar 2010 av Hetheru
SMann Skrevet 20. januar 2010 #51 Skrevet 20. januar 2010 Har møtt våte og tørre...spiller ingen rolle...det er veldig lite viktig i forhold til alt det andre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå