Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 "Du er så våt!" sa en jeg hadde sex med. Da ble jeg litt usikker og stivnet litt. Å være jævlig våt er ikke en veldig bra ting mener nå jeg. Ingen har kommentert det før han. Han gir utrykk for at det er deilig da. Men jeg synes det er ekkelt og prøver å tenke på andre ting enn det jeg driver med, før å ikke bli enda mer våt. Kanskje jeg er mye våtere enn normalt, er det noe jeg kan gjøre med det? Er man for lite våt kan man jo bare bruke glidekrem, men er man for våt kjenner jeg ikke til noen tips...
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Ta det ikke så tungt. Det er en kjempefordel å være skikkelig klar og virkelig våt så lenge det er helt rent og fint og ikke lukter vondt. :-)
Gjest Nanette Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Han mente det positivt. Og det er vel det og. Ikke noe å tenke på.
Beauté Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Tørk deg innemellom. Feks med dynen eller noe.
Gjest womenwomen Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 "Du er så våt!" sa en jeg hadde sex med. Da ble jeg litt usikker og stivnet litt. Å være jævlig våt er ikke en veldig bra ting mener nå jeg. Ingen har kommentert det før han. Han gir utrykk for at det er deilig da. Men jeg synes det er ekkelt og prøver å tenke på andre ting enn det jeg driver med, før å ikke bli enda mer våt. Kanskje jeg er mye våtere enn normalt, er det noe jeg kan gjøre med det? Er man for lite våt kan man jo bare bruke glidekrem, men er man for våt kjenner jeg ikke til noen tips... Du skal være kjempe - kjempeglad for at du blir veldig , veldig våt ! Det er best både for deg selv og typen .Du kan da holde på lenge , ja i evigheter uten å bli tørr eller sår og du er alltid klar for sex : ) Og sex er alltid behagelig og deilig når man er våt . Er man tørr føles allt ubehagelig faktisk - bare tenk på det . ALLE menn jeg også har hatt har kommentert ovenfor meg at de syns jeg er extremt våt ! Det våteste de har kjent noen gang ...he he Og alle menn har syntes det var positivt , extra opphissende og likt meg extra godt pga det . Da de sier ingenting er så turnoff og kjedelig som kvinner som ikke blir tilstrekkelig våte eller opphisset på dem - noe de har opplevd " nok av " i sitt liv . Jeg tror tørt underliv ofte kan skyldes p-pillebruk som ofte kan gi manglende tenning og sexuell opphisselse forde p-piller gir lavere libido . Det er ikke normalt å ikke bli våt , det er et stort problem for de som sliter med tørt underliv garantert - må være fryktelig ubehagelig med sex , om de er tørr . Blir nesten det samme som en mann som ikke får reisning tenker jeg ! Det er turnoff - begge situasjoner . Tenk på alle kvinner som ikke blir våte nok til å kunne ha behagelig sex ? De må ha det ille tenker jeg . Må være veldig plagsomt for dem . Vær glad for at du tilhører " de normale " - som blir skikkelig våte under opphisselse .Jeg har aldri opplevd noen bakdelereller ulemper ved å være våt eller extremt våt . Er bare behagelig å være våt når man har sex .Så skjønner ikke hvorfor du tror dette liksom skulle være problematisk ??? Det naturlige glidemiddel lukter jo nesten ingenting og er veldig rent .Om man har normal god hygiene tross alt . Jeg syns selv synd på kvinner som ikke produserer nok glidemiddel selv , må jo legge en demper på sexlivet deres - de kan umulig ha like god sex som oss som blir skikkelig våte og opphisset . Nei - hadde aldri byttet min våte mus mot ei tørr ei - garantert Vær stolt og glad over at du fungerer NORMALT . Er desverre nok av kvinner som ikke gjør det , å må ty til kunstige hjelpemidler for å i det hele tatt kunne gjennomføre sex .
Gjest Ylva Virvla Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Det viser jo at du er tent, og liker det dere gjør. Det liker nok han du har sex med.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Jeg er nesten konstant våt. Er ikke fordi jeg konstant er kåt, men jeg er "alltid" klar for sex da! Hvis fyren tror det er fordi jeg er supertent på han så er jo det bra, for da blir han kanskje ekstra giret, men jeg er bare sånn. Å dille med glidekrem og greier kan ikke være mye festlig å drive med... Be Happy!
Gjest Armule Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 "Du er så våt!" sa en jeg hadde sex med. Da ble jeg litt usikker og stivnet litt. Å være jævlig våt er ikke en veldig bra ting mener nå jeg. Ingen har kommentert det før han. Han gir utrykk for at det er deilig da. Men jeg synes det er ekkelt og prøver å tenke på andre ting enn det jeg driver med, før å ikke bli enda mer våt. Kanskje jeg er mye våtere enn normalt, er det noe jeg kan gjøre med det? Er man for lite våt kan man jo bare bruke glidekrem, men er man for våt kjenner jeg ikke til noen tips... Hvorfor synes du det er ekkelt og ikke en bra ting? Må føye meg i rekka her og så at det er da bare en fordel! Ikke bare viser det at du er utrolig tent på typen din og det han/dere gjør - du kan holde på så lenge du vil uten å bli sår :D
Gjest Sandbekken Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Skjønner hva du mener, er ikke så gøy å bli alt for våt heller, blir liksom for mye gli og slaps over alt Hvis jeg blir for våt, så tørker jeg meg bare litt på et hånkle eller en teskjorte som ligger ved senga.. Tror fyren mente det positivt da, for det er jo et tegn på at man eg kåt
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 Jo våtere jo bedre Har opplevd så vått at det drypte! Damn I'm hot
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 Hvordan er det mulig å tolke et slikt kompliment negativt?
Gjest Nanette Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 Det er vel det samme som at mannen får en knallhard, erigert p***, hva er vel bedre enn det?
Gjest brutal_mann Skrevet 2. januar 2010 #14 Skrevet 2. januar 2010 Hvordan er det mulig å tolke et slikt kompliment negativt? Vi snakker om kvinner. ALT kan tolkes negativt i en kvinneverden...
Gjest Ariel Havfrue Skrevet 2. januar 2010 #15 Skrevet 2. januar 2010 Uvitenhet kan gjøre at man misforstår... Men jeg må føye meg inn i rekken over lovprising! Jeg blir også dritvåt, og er superglad for det!
sleazejenta Skrevet 2. januar 2010 #16 Skrevet 2. januar 2010 Er litt sånn selv, og glad for det. Så kan ikke helt se det gale i at han sa det, nei...det er jo bare en fordel
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. januar 2010 #17 Skrevet 3. januar 2010 Å alltid være våt kan da ikke være fint... Bruker dere mye truseinnlegg da eller er det bare når dere skal ha sex?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 3. januar 2010 #18 Skrevet 3. januar 2010 Det er turn on med damer som blir veldig våte, kunne ikke falt meg inn å se på det som ekkelt.
Gjest womenwomen Skrevet 3. januar 2010 #19 Skrevet 3. januar 2010 Det er turn on med damer som blir veldig våte, kunne ikke falt meg inn å se på det som ekkelt. Etter hva forskjellige menn har fortalt til meg om ANDRE KVINNER - er det ikke direkte uvanlig at mange kvinner blir svært lite våte ? hm... merkelig syns jeg å høre . Er det virkelig sant ? Er det vanlig at mange såvidt blir fuktig nok til å gjennomføre samleie ? Høres kjedelig ut å bli så " lite " våt ....Hvor vanlig er dette ? Det må jo menn kunne svare på ?
Brent Orange Skrevet 3. januar 2010 #20 Skrevet 3. januar 2010 Pris deg lykkelig, du. Det er positivt, og slik det skal være!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå