Brent Orange Skrevet 3. januar 2010 #21 Skrevet 3. januar 2010 Etter hva forskjellige menn har fortalt til meg om ANDRE KVINNER - er det ikke direkte uvanlig at mange kvinner blir svært lite våte ? hm... merkelig syns jeg å høre . Er det virkelig sant ? Er det vanlig at mange såvidt blir fuktig nok til å gjennomføre samleie ? Høres kjedelig ut å bli så " lite " våt ....Hvor vanlig er dette ? Det må jo menn kunne svare på ? Det ble jeg også nysgjerrig på ... Kanskje jeg også skal prise meg lykkelig? *stort smil*
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #22 Skrevet 3. januar 2010 Du skal være kjempe - kjempeglad for at du blir veldig , veldig våt ! Det er best både for deg selv og typen .Du kan da holde på lenge , ja i evigheter uten å bli tørr eller sår og du er alltid klar for sex : ) Og sex er alltid behagelig og deilig når man er våt . Er man tørr føles allt ubehagelig faktisk - bare tenk på det . ALLE menn jeg også har hatt har kommentert ovenfor meg at de syns jeg er extremt våt ! Det våteste de har kjent noen gang ...he he Og alle menn har syntes det var positivt , extra opphissende og likt meg extra godt pga det . Da de sier ingenting er så turnoff og kjedelig som kvinner som ikke blir tilstrekkelig våte eller opphisset på dem - noe de har opplevd " nok av " i sitt liv . Jeg tror tørt underliv ofte kan skyldes p-pillebruk som ofte kan gi manglende tenning og sexuell opphisselse forde p-piller gir lavere libido . Det er ikke normalt å ikke bli våt , det er et stort problem for de som sliter med tørt underliv garantert - må være fryktelig ubehagelig med sex , om de er tørr . Blir nesten det samme som en mann som ikke får reisning tenker jeg ! Det er turnoff - begge situasjoner . Tenk på alle kvinner som ikke blir våte nok til å kunne ha behagelig sex ? De må ha det ille tenker jeg . Må være veldig plagsomt for dem . Vær glad for at du tilhører " de normale " - som blir skikkelig våte under opphisselse .Jeg har aldri opplevd noen bakdelereller ulemper ved å være våt eller extremt våt . Er bare behagelig å være våt når man har sex .Så skjønner ikke hvorfor du tror dette liksom skulle være problematisk ??? Det naturlige glidemiddel lukter jo nesten ingenting og er veldig rent .Om man har normal god hygiene tross alt . Jeg syns selv synd på kvinner som ikke produserer nok glidemiddel selv , må jo legge en demper på sexlivet deres - de kan umulig ha like god sex som oss som blir skikkelig våte og opphisset . Nei - hadde aldri byttet min våte mus mot ei tørr ei - garantert Vær stolt og glad over at du fungerer NORMALT . Er dessverre nok av kvinner som ikke gjør det og må ty tilnstige hjelpemidler for å i det hele tatt kunne gjennomføre sex . Så kvalmt å høre/lese denne heslige mannen utgi seg for å være den mest usympatiske kvinnen i verden. Hvorfor gjør du dette? Skjønner ikke hvorfor du har fått herje så lenge du har gjort. Ikke fortell meg at det er noen som morer seg over denne "womanwoman"
Gjest Sandbekken Skrevet 3. januar 2010 #23 Skrevet 3. januar 2010 (endret) Tror ikke det er så normalt å ikke bli våt i det heletatt, womanwoman.. Så spesielle er vi ikke, vi som blir våte.. Endret 3. januar 2010 av Sandbekken
Sequax Skrevet 3. januar 2010 #25 Skrevet 3. januar 2010 Kombinasjonen litt for våt kvinne og litt for liten mann....ikke bra...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #26 Skrevet 3. januar 2010 Hvordan er det mulig å tolke et slikt kompliment negativt? Kvinner får det meste til i negativ retnning! Alt skal tolkes til værste mening,enda det var ment som ett komliment.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2010 #27 Skrevet 3. januar 2010 Etter hva forskjellige menn har fortalt til meg om ANDRE KVINNER - er det ikke direkte uvanlig at mange kvinner blir svært lite våte ? hm... merkelig syns jeg å høre . Er det virkelig sant ? Er det vanlig at mange såvidt blir fuktig nok til å gjennomføre samleie ? Høres kjedelig ut å bli så " lite " våt ....Hvor vanlig er dette ? Det må jo menn kunne svare på ? Sjelden, meget sjelden. Som regel er jo dette fordi hun rett og slett ikke tenner på mannen.
K.A. Skrevet 3. januar 2010 #28 Skrevet 3. januar 2010 Lurer på hvor mange menn som ville følt seg brydd om dama sa, "du er så hard"...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #29 Skrevet 3. januar 2010 Kombinasjonen litt for våt kvinne og litt for liten mann....ikke bra... I starten er jeg litt våt, etter hvert blir jeg enda mer, enda mer, enda mer og etter min mening, tilslutt for mye. Når jeg ikke kjenner så godt at han er inni meg, kjenner vel ikke han det heller... Dèt er eneste ulempen med å bli veldig våt.
Gjest jentee Skrevet 4. januar 2010 #30 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes selv at jeg blir alt for våt. En gang så opplevde jeg nemlig at etter sexen så var det en våt "sirkel" i sengen..noe som ikke er så gøy etter min mening. Om jeg skal være ærlig, så stopper det litt opp sexlivet mitt. Jeg synes det er ekkelt at gutter er på vei nedover (for å fingre meg osv) pga at jeg er for våt..men egentlig så er det jo helt utrolig godt når gutten er på vei inn! men det stopper opp helt ;( noen gode råd ?
Gjest womenwomen Skrevet 4. januar 2010 #31 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes selv at jeg blir alt for våt. En gang så opplevde jeg nemlig at etter sexen så var det en våt "sirkel" i sengen..noe som ikke er så gøy etter min mening. Om jeg skal være ærlig, så stopper det litt opp sexlivet mitt. Jeg synes det er ekkelt at gutter er på vei nedover (for å fingre meg osv) pga at jeg er for våt..men egentlig så er det jo helt utrolig godt når gutten er på vei inn! men det stopper opp helt ;( noen gode råd ? Jobb med ditt anstrengte forhold til kjønnsorganer og sexualitet , alltså " psyken din " ! For det er ingenting feil med kroppen din tydeligvis . Mer dine egne anstrengte holdninger til kropsvæsker .Som ALLE har forhåpentligvis da ...
Gjest womenwomen Skrevet 4. januar 2010 #32 Skrevet 4. januar 2010 Lurer på hvor mange menn som ville følt seg brydd om dama sa, "du er så hard"... Herre jesus ! Blir som om menn skulle skjemmes og væredøds- flau over sæden sin ... Når kvinner klager på egne naturlige kroppsvæsker . Det er sykt , sykt av dere damer . Jobb med dere selv - rent mentalt - til å forstå hva som er normalt og naturlig - og aksepter dere selv .
Gjest womenwomen Skrevet 4. januar 2010 #33 Skrevet 4. januar 2010 Kombinasjonen litt for våt kvinne og litt for liten mann....ikke bra... Da er det DÅRLIGE SLAPPE MUSKLER som er problemet . IKKE at dere er søkkvåte . Merkelig - jeg blir selv søkkvåt - men kjenner da alltid penis godt likevell . Også selv om den er liten : ) Hvordan kan dere påstå at dere nesten ikke kjenner penis pga våthet ? Knip damer - DER ER PROBLEMET DERES EGENTLIG : ) BRUK MUSKLENE .
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #34 Skrevet 4. januar 2010 Det er jo et kjempekompliment. Dets våtere, dets bedre vil jeg si.. Når jeg vil fortelle den jeg er med at jeg bare vil ha han, så kan jeg si at jeg er så utrolig kåt og våt...kom og lek med meg
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #35 Skrevet 4. januar 2010 Les tråden "Sprutorgasme for kvinner".... Herlig vått
Gjest KateW Skrevet 4. januar 2010 #36 Skrevet 4. januar 2010 TS, han sa at det var tennende, og DU mener det er negativt. Hvem er det som skal ha sex med deg, du eller ham! Når en mann gir deg et kompliment, så stol på ham.
Sequax Skrevet 4. januar 2010 #37 Skrevet 4. januar 2010 Da er det DÅRLIGE SLAPPE MUSKLER som er problemet . IKKE at dere er søkkvåte . Merkelig - jeg blir selv søkkvåt - men kjenner da alltid penis godt likevell . Også selv om den er liten : ) Hvordan kan dere påstå at dere nesten ikke kjenner penis pga våthet ? Knip damer - DER ER PROBLEMET DERES EGENTLIG : ) BRUK MUSKLENE . Ja, du som mann vet vel dette "womenwomen"....
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #38 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har spurt før, og fordi ingen gir forståelige svar spør jeg igjen: Hvordan kan man vite om man kniper riktig? Hvor lenge skal et knip vare, hvor lang pause skal man ta, hvor mange ganger skal det gjentas pr.økt og hvor mange økter pr.dag? Hver dag? Etter hvor lang tid kjenner man resultater? Skal man knipe så hardt man bare makter eller bare litt?
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 4. januar 2010 #39 Skrevet 4. januar 2010 "Du er så våt!" sa en jeg hadde sex med. Da ble jeg litt usikker og stivnet litt. Å være jævlig våt er ikke en veldig bra ting mener nå jeg. Ingen har kommentert det før han. Han gir utrykk for at det er deilig da. Men jeg synes det er ekkelt og prøver å tenke på andre ting enn det jeg driver med, før å ikke bli enda mer våt. Kanskje jeg er mye våtere enn normalt, er det noe jeg kan gjøre med det? Er man for lite våt kan man jo bare bruke glidekrem, men er man for våt kjenner jeg ikke til noen tips... Trus me. Det er et kompliment
Gjest womenwomen Skrevet 5. januar 2010 #40 Skrevet 5. januar 2010 Ja, du som mann vet vel dette "womenwomen".... Jeg er IKKE IKKE IKKE mann ! Er så lei av å bli beskyldt for å være mann strax man er uenige i KG - kjerringene her inne .Vet dere ikke at både menn og kvinner har sine maskuline og feminine sider ? Og at folk er svært individuelle uansett kjønn . Hvorfor må dere beskylde meg for å være mann ? Fortell ? Hva er så utrolig mannlig med meg ? Ser da meget kvinnelig ut i speilet i hvertfall .Ingen har noensinne tatt feil - annet enn dere kg - kjerringer ...he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå