Gå til innhold

Så skuffet

Gjest fiskeline

Anbefalte innlegg

Gjest fiskeline
Han følte nok at du hadde forventa litt mer og at han kom til kort.

Han nevnte noe om dette rett etterpå, faktisk. Noe om at han ikke pleide å være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle anta at hovedproblemet er at de fleste menn er opplært/oppdratt til å ikke vise følelser - dette er ikke mandig!

Sånn har jeg følt det mange ganger og når jeg prøver å ta opp ett tema, feks sex, så blir det bare vanskelig.

Men menn kan også ha prestasjonsangst selv om kanskje mange kvinner tror de IKKE har det. Og hvis mannen i tillegg ser veldig bra ut så er det kanskje enda lettere for oss å tro at han er trygg på seg selv og ikke har problemer med sex i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg følt det mange ganger og når jeg prøver å ta opp ett tema, feks sex, så blir det bare vanskelig.

Men menn kan også ha prestasjonsangst selv om kanskje mange kvinner tror de IKKE har det. Og hvis mannen i tillegg ser veldig bra ut så er det kanskje enda lettere for oss å tro at han er trygg på seg selv og ikke har problemer med sex i det hele tatt.

Hva mener du med også? Jeg trodde det bare var menn som kan ha prestasjonsangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger jeg først med noen så stikker jeg i alle fall ikke bare i fra den neste dagen, om det gir deg noe svar.

Har ingen sans for døgnfluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo ikke svare for han, men undervurder ikke problemene med stor geografisk avstand. Hvis ingen av partene ønsker å flytte til den andre, så blir det aldri noen løsning uansett.

Han visste vel hvor lang den geografiske avstanden var før de lå sammen?

TS det er godt mulig han trodde dette var "noe" men at han fant ut at han ikke er forelsket nok i deg. Veldig synd at han fant ut dette etter at dere hadde hatt sex, og hvis han visste hvor landet lå på forhånd men bare ønsket å ligge med deg før dere skiltes, er han en førsteklasses drittsekk. Selv om du har det vondt nå :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskeline
Han visste vel hvor lang den geografiske avstanden var før de lå sammen?

TS det er godt mulig han trodde dette var "noe" men at han fant ut at han ikke er forelsket nok i deg. Veldig synd at han fant ut dette etter at dere hadde hatt sex, og hvis han visste hvor landet lå på forhånd men bare ønsket å ligge med deg før dere skiltes, er han en førsteklasses drittsekk. Selv om du har det vondt nå :trøste:

Ja, dette er nok like sannsynlig som noe annet. Ikke greit å vite, og jeg gidder jo ikke spørre ham om det heller. Snakket med en venninne, hun mente godt voksne menn er de verste på "love them and leave them."

Takk for svar og trøst. Det går bedre nå, jeg skal ikke ta dette så altfor tungt har jeg bestemt. Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med også? Jeg trodde det bare var menn som kan ha prestasjonsangst.

Jeg trodde vi kvinner hadde enerett på alt som er av problemer i en slik setting men har jo funnet ut at så ikke er tilfellet.

Derfor ordet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi kvinner hadde enerett på alt som er av problemer i en slik setting men har jo funnet ut at så ikke er tilfellet.

Derfor ordet også.

Ja, det hadde jo vært veldig praktisk om kvinner hadde enerett på alt som er av slike problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...