Gjest fiskeline Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Finnes det skikkelige menn? Huff. Jeg har det ille for tiden. Må bare få ut av meg litt. Kan man egentlig stole på noen mann? Vet jeg er negativ nå, men jeg føler meg så knust at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å få igjen tilliten. Man skulle vel tro at menn i 40-årene har rast fra seg. Men dessverre. Jeg har kjent ham i omtrent to år. Kommet nærmere hverandre, begge sa vi ville noe mer. Møttes, men hadde ikke sex. Han var veldig åpen og omsorgsfull mot meg. Vi lå sammen, og han snakket fremtid etterpå. "Neste gang osv..." Bor et par timer fra hverandre. Så tok vi avskjed for den gangen, men hadde telefonkontakt i ettertid. Da kommer det, ikke lenge etter: "Avstanden er for stor. Du er fantastisk. " Hva..? Jaha. Så var det bare sex likevel, da. Eller..? Jeg prøver å ikke klandre meg selv for å ha gått i fella, hvis det var det jeg gjorde, da. Det var ingenting som tydet på at han var sånn. Jeg spurte ham, gjør du dette ofte? Nei, hadde ikke vært sammen med noen på veldig lenge. Vel, det overrasker meg ikke, det var som å ha sex med en tenåringsgutt som aldri har gjort det før... Å, hvor mange sånne tråder er det ikke her? Hun sitter igjen og forstår ingenting. Så ble jeg en av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg kan jo ikke svare for han, men undervurder ikke problemene med stor geografisk avstand. Hvis ingen av partene ønsker å flytte til den andre, så blir det aldri noen løsning uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannekarin Skrevet 1. januar 2010 #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Sånt skjer når du er så dum. Du burde ha ventet minst 3år, jeg venter alltid 3år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2010 #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Sånt skjer når du er så dum. Du burde ha ventet minst 3år, jeg venter alltid 3år! Du høres jaggu fristende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandsjente Skrevet 1. januar 2010 #5 Del Skrevet 1. januar 2010 Du finner en som er bedre, bare tenk positivt (selv om det ofte IKKE er lett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 1. januar 2010 #6 Del Skrevet 1. januar 2010 Bra at du fant det ut NÅ og ikke senere. Det finnes skikkelige mannfolk der ute ja. Dessverre var ikke han dritten det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fiskeline Skrevet 1. januar 2010 #7 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg kan jo ikke svare for han, men undervurder ikke problemene med stor geografisk avstand. Hvis ingen av partene ønsker å flytte til den andre, så blir det aldri noen løsning uansett. Jo. Og det er normalt å vente to år til man endelig har hatt sex før man finner ut at de problemene er uoverkommelige. Minst en av partene var villig til å flytte. Takk for trøsten, dere andre. Det går over, det gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2010 #8 Del Skrevet 1. januar 2010 Jo. Og det er normalt å vente to år til man endelig har hatt sex før man finner ut at de problemene er uoverkommelige. Minst en av partene var villig til å flytte. Takk for trøsten, dere andre. Det går over, det gjør det. Okay. Jeg vil da tro at han har fått de beryktede "kalde føttene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fiskeline Skrevet 1. januar 2010 #9 Del Skrevet 1. januar 2010 Okay. Jeg vil da tro at han har fått de beryktede "kalde føttene". Ja, det han han nok sikkert. Egentlig håper jeg vel at der er sånn det er, for følelsen av å ha blitt brukt til bare sex er ikke den beste i verden. Jeg ville jo, jeg også. Klart det. Men jeg ville mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. januar 2010 #10 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, det han han nok sikkert. Egentlig håper jeg vel at der er sånn det er, for følelsen av å ha blitt brukt til bare sex er ikke den beste i verden. Jeg ville jo, jeg også. Klart det. Men jeg ville mer. Hvis det var han du tenkte skulle flytte, så må du være klar over hva det vil si i praksis når man har passert 40 år. Si opp jobben, få seg ny jobb, eventuelt selge bolig, komme til et nytt fremmendt sted der man ikke kjenner en sjel etc. Man skal da være veldig motivert og ikke minst særdeles sikker for ikke å få kalde føtter faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 2. januar 2010 #11 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis det var han du tenkte skulle flytte, så må du være klar over hva det vil si i praksis når man har passert 40 år. Si opp jobben, få seg ny jobb, eventuelt selge bolig, komme til et nytt fremmendt sted der man ikke kjenner en sjel etc. Man skal da være veldig motivert og ikke minst særdeles sikker for ikke å få kalde føtter faktisk. Man trenger i bunn og grunn ikke ha fyllt 40 engang for å få denne problemstillingen. Ikke trenger man være mann heller. Tilbake til tema - menn i 40-åra som er alene....det er mange av de som er oppegående, reflekterte mennesker som ikke føler at en helg uten fest er en helg uten mening. Men det er også veldig mange av de som så definitivt IKKE har rast fra seg! Men å vente i to år på sex? Kunne strukket meg til en måned kanskje... Men det er meg. Jeg er glad i den delen av samværet for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2010 #12 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis det var han du tenkte skulle flytte, så må du være klar over hva det vil si i praksis når man har passert 40 år. Si opp jobben, få seg ny jobb, eventuelt selge bolig, komme til et nytt fremmendt sted der man ikke kjenner en sjel etc. Man skal da være veldig motivert og ikke minst særdeles sikker for ikke å få kalde føtter faktisk. Og problemet her er...? En kan aldri være sikker på noe i livet, men eventyrlysten bør man beholde uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. januar 2010 #13 Del Skrevet 2. januar 2010 Og problemet her er...? En kan aldri være sikker på noe i livet, men eventyrlysten bør man beholde uansett Problemene er selvfølgelig alt det praktiske styret det blir, og ikke minst risikoen for at det går til helvete i løpet av kort tid. Derfor bør man mildt sagt føle seg rimelig sikker først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2010 #14 Del Skrevet 2. januar 2010 Finnes det skikkelige menn? Huff. Jeg har det ille for tiden. Må bare få ut av meg litt. Kan man egentlig stole på noen mann? Vet jeg er negativ nå, men jeg føler meg så knust at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å få igjen tilliten. Man skulle vel tro at menn i 40-årene har rast fra seg. Men dessverre. Jeg har kjent ham i omtrent to år. Kommet nærmere hverandre, begge sa vi ville noe mer. Møttes, men hadde ikke sex. Han var veldig åpen og omsorgsfull mot meg. Vi lå sammen, og han snakket fremtid etterpå. "Neste gang osv..." Bor et par timer fra hverandre. Så tok vi avskjed for den gangen, men hadde telefonkontakt i ettertid. Da kommer det, ikke lenge etter: "Avstanden er for stor. Du er fantastisk. " Hva..? Jaha. Så var det bare sex likevel, da. Eller..? Jeg prøver å ikke klandre meg selv for å ha gått i fella, hvis det var det jeg gjorde, da. Det var ingenting som tydet på at han var sånn. Jeg spurte ham, gjør du dette ofte? Nei, hadde ikke vært sammen med noen på veldig lenge. Vel, det overrasker meg ikke, det var som å ha sex med en tenåringsgutt som aldri har gjort det før... Å, hvor mange sånne tråder er det ikke her? Hun sitter igjen og forstår ingenting. Så ble jeg en av disse. Kanskje grunnen til at det tok så langt tid før dere hadde sex har noe å gjøre med at han elsker som en tenåringsgutt og veit det ? Ikke undervurder en manns seksuelle stolthet, den er kjepphøy !!!! Jeg tror at den tilsynelatende mangelen på seksuell kjemi med deg gjorde ham usikker og at det er derfor han oppfører seg som han gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. januar 2010 #15 Del Skrevet 2. januar 2010 Kanskje grunnen til at det tok så langt tid før dere hadde sex har noe å gjøre med at han elsker som en tenåringsgutt og veit det ? Ikke undervurder en manns seksuelle stolthet, den er kjepphøy !!!! Jeg tror at den tilsynelatende mangelen på seksuell kjemi med deg gjorde ham usikker og at det er derfor han oppfører seg som han gjør. Interessant teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fiskeline Skrevet 2. januar 2010 #16 Del Skrevet 2. januar 2010 Kanskje grunnen til at det tok så langt tid før dere hadde sex har noe å gjøre med at han elsker som en tenåringsgutt og veit det ? Ikke undervurder en manns seksuelle stolthet, den er kjepphøy !!!! Jeg tror at den tilsynelatende mangelen på seksuell kjemi med deg gjorde ham usikker og at det er derfor han oppfører seg som han gjør. Hm. Slik kan det jo være. Nå synes jeg vi hadde seksuell kjemi, såpass erfaring har jeg at jeg kan vurdere det. Vi tente veldig på hverandre. Og så lå jeg der etterpå og følte meg "like a virgin, touched for the very first time." Og ikke i positiv forstand i grunnen. Mer sånn "var det alt..?" Er vel ikke lett å ha toppers sex første gangen heller. Men klart han kan ha opplevd det annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2010 #17 Del Skrevet 2. januar 2010 Hm. Slik kan det jo være. Nå synes jeg vi hadde seksuell kjemi, såpass erfaring har jeg at jeg kan vurdere det. Vi tente veldig på hverandre. Og så lå jeg der etterpå og følte meg "like a virgin, touched for the very first time." Og ikke i positiv forstand i grunnen. Mer sånn "var det alt..?" Er vel ikke lett å ha toppers sex første gangen heller. Men klart han kan ha opplevd det annerledes. Han følte nok at du hadde forventa litt mer og at han kom til kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. januar 2010 #18 Del Skrevet 2. januar 2010 Han følte nok at du hadde forventa litt mer og at han kom til kort. Kanskje kvinner glemmer at (de fleste) menn også er mennesker med følelser? Og mangelfull eller dårlig kommunikasjon gjør sikkert ingenting bedre akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2010 #19 Del Skrevet 2. januar 2010 Kanskje kvinner glemmer at (de fleste) menn også er mennesker med følelser? Og mangelfull eller dårlig kommunikasjon gjør sikkert ingenting bedre akkurat. Noen ganger er det lett å "glemme" det hvis man har med en særdeles lukket mann å gjøre. Hvis man tuner seg litt inn på den andres frekvens og ser litt bak fasaden er det vanvittig hvor følsomme noen menn er. Jeg liker å knekke koden til en manns følelser for det krever grundige studier og en god posjon tålmodighet. Desto søtere når han først åpner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. januar 2010 #20 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen ganger er det lett å "glemme" det hvis man har med en særdeles lukket mann å gjøre. Hvis man tuner seg litt inn på den andres frekvens og ser litt bak fasaden er det vanvittig hvor følsomme noen menn er. Jeg liker å knekke koden til en manns følelser for det krever grundige studier og en god posjon tålmodighet. Desto søtere når han først åpner seg! Jeg skulle anta at hovedproblemet er at de fleste menn er opplært/oppdratt til å ikke vise følelser - dette er ikke mandig! Selv har jeg aldri hatt noe problem med å prate om hva som helst, men det skjer bare med helt spesielt utvalgte for å si det sånn. Overfor alle andre oppfattes sikkert jeg også som veldig lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå