Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Enkelte sitter hjemme og er på nett i et håp om å treffe en venn, og de forteller at den perfekte partner ennå ikke har stått på trappa og ringt på, men forteller du egentlig til noen hvor du bor..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 1. januar 2010 #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, jeg forteller det ikke på internett åpent for alle, men om jeg får kontakt med noen.... så går vi jo over til mail/msn/sms... og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei. Ikke rart i at det aldri kommer noen å ringer på da vel..?? :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #5 Del Skrevet 1. januar 2010 har skrevet dette en gang. Måtte koble ut ringeklokka etterpå....aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 1. januar 2010 har skrevet dette en gang. Måtte koble ut ringeklokka etterpå....aldri mer. Hvor var den der ringeklokka hen, sa du..?? ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #7 Del Skrevet 1. januar 2010 På veggen utenfor døra mi, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. januar 2010 #8 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke rart i at det aldri kommer noen å ringer på da vel..?? :-))) Men jeg har da ikke ønske om at noen skal ringe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 1. januar 2010 #9 Del Skrevet 1. januar 2010 Nope. Det tør jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 2. januar 2010 #10 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror de fleste har såpass nettvett at de ikke gir ut adressen sin til gud og hvermann! Dette er jo noe vi har visst i mange år. Det er mange raringer på nett, og dersom man ikke har blitt godt kjent via tlf./msn så oppgir man selvfølgelig ikke hvor man bor! Ganske dumt spørsmål Kjetil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. januar 2010 #11 Del Skrevet 2. januar 2010 Tråden er ryddet for utenomsnakk og spekulasjoner. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2010 #12 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, jeg oppgir ikke hvor jeg bor, hvilken gateadresse jeg har. Men "snokere" er det ikke så lett å gardere seg mot, de som kjenner til hvordan man kan bruke andre kanaler og finne ut om folk på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, jeg oppgir ikke hvor jeg bor, hvilken gateadresse jeg har. Men "snokere" er det ikke så lett å gardere seg mot, de som kjenner til hvordan man kan bruke andre kanaler og finne ut om folk på den måten. jadda, jadda... ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. januar 2010 #14 Del Skrevet 3. januar 2010 Enkelte sitter hjemme og er på nett i et håp om å treffe en venn, og de forteller at den perfekte partner ennå ikke har stått på trappa og ringt på, men forteller du egentlig til noen hvor du bor..?? Ja, jeg bor på nettet og forteller alltid hvor jeg bor. Det er viktig å fortelle hvor man bor, for da kan alle interesserte komme og besøke en! Bare trivelig det. Folk er jo så koselige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_laura_* Skrevet 3. januar 2010 #15 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, jeg gir alltid opp fullt navn, adressen min, mobilnr og sjølsagt kontonr i banken til alle jeg kommer i kontakt med på nettet! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 #16 Del Skrevet 3. januar 2010 Enkelte sitter hjemme og er på nett i et håp om å treffe en venn, og de forteller at den perfekte partner ennå ikke har stått på trappa og ringt på, men forteller du egentlig til noen hvor du bor..?? Jeg registrerte meg her www.couchsurfing.org Så da både forteller du hvor du bor OG inviterer vilt fremmede mennesker til å overnatte på sofaen din (om du vil). Det er ikke for å finne en partner, mer for å møte flere mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2010 #17 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg registrerte meg her www.couchsurfing.org Så da både forteller du hvor du bor OG inviterer vilt fremmede mennesker til å overnatte på sofaen din (om du vil). Det er ikke for å finne en partner, mer for å møte flere mennesker Hadde ikke oppmuntret en som tydeligvis ikke er helt i vater til å finne slike nettsider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 #18 Del Skrevet 3. januar 2010 Hadde ikke oppmuntret en som tydeligvis ikke er helt i vater til å finne slike nettsider.... Ja, der har du kanskje et poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2010 #19 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, der har du kanskje et poeng Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå