Gå til innhold

Spm til dere som er foreldre til unge gutter

Nelle

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et spørsmål til dere som er foreldre til gutter i 18 - noen og 20 -års alderen (både mødre og fedre).

Jeg har en tendens til å tenne veldig på gutter i denne alderen. Sånn er det bare. Ikke nødvendigvis fordi jeg er spesielt "dominant" eller har behov for å være det, men jeg hadde en opplevelse med en 16-åring for noen år siden og siden den gangen har det bare vært sånn.

Greia mi er også at det er veldig vanskelig for meg å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Og ja -selvsagt har jeg følelser for en eventuell ung gutt også, om jeg skulle ha et seksuelt forhold til vedkommende. Har hatt noen elskere som har vært/er relativt yngre enn meg selv (jeg er 32). Vi har en slags være-gode-venner-og-også-ha-sex-greie. Av og til gjør vi andre ting enn å ha sex også -gå ut og spise eller liknende.

Til dere foreldre (og kanskje særlig mødre...) -hvordan ville dere ha reagert på dette dersom det var deres sønn som hadde et slikt forhold til en kvinne som var såpass mye eldre? Ville dere ha forstått det? Ville dere ha syntes det var greit? Tenker dere av og til over det faktum at deres sønner har et sexliv, eller er det noe dere helst "overser"?

Og -dersom det var en datter istedet for en sønn som hadde et forhold til en gutt/mann som var såpass mye eldre -ville det ha blitt annerledes, eller det samme?

Setter stor pris på svar!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg vil ha reagert negativt på det i første omgang både om det gjaldt mun sønn eller om det var min datter. Er selv 37år og har en sønn på 18 og ei datter på 16år.Selv om sønnen er veldig moden for alderen vil jeg ha satt spørsmålstegn ved deg og hvor moden du er som gidder å være sammen med en gutt på 18 år som nødvendigvis har ett helt annet livserfarings grunnlag. Men selvsagt ville jeg ha akseptert dette viss det viste seg å være et forhold som varte over tid vil jo ikke være en heksete og problematisk svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et seriøst og varig forhold er vel forsåvidt uaktuelt sammen med en 18-åring -men det er altså et faktum at noen yngre gutter (ganske mange faktisk...) som tenner på litt eldre kvinner, og også litt eldre kvinner som tenner på yngre gutter. Foreldre -forstår dere dette? At sønnen deres ønsker å ha et seksuelt forhold til en kvinne som er eldre?

Eller er manglende respons på denne tråden en indikasjon på at dette ikke er noe foreldre bryr seg om/legger seg opp i -og at det egentlig ikke spiller noen rolle hvem deres sønner har sex med?

Men: Jeg har en slags greie med en gutt som er 10 år yngre enn meg. Og da plutselig er det ikke fullt så uaktuelt med et mer seriøst forhold. Hva ville dere synes om dette? Om sønnen deres på 22 kom hjem med ei som var 10 år eldre og presenterte henne som sin kjæreste?

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, jeg ville nok ikke tenkt så mye på det da jeg kanskje ikke går helt inn i den gruppen du sikter til;) Men jeg er selv en gutt på 24 og jeg faller for damer i 40 år alderen, hadde også et forhold til en i en stund, med sex og alt det fører med seg. Regner meg at de har mere erfarenhet enn yngre damer, da jeg er litt lei av yngre damer som ikke helt vet hva de vil;)

I dagens samfunn synes jeg ikke alder har noe stor betydning, bare det ikke bærer pedofile tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du lurer fælt på hva du skal gjøre du , Nelle , i forhold til attenåringen din .... ?

Men du har nok svaret selv . Er han voksen , eller tenner du på ham pga. at han ER en typisk tenåring ? Ettersom jeg forstår er det litt umodne , " guttetøffe " , søkende og naive som får deg til å like ham ? Hvorfor da ikke bare være hans " sexlærerinne " , og la det være med det ? Jeg , blir lett sjarmert og har lett for å forelske meg i det motsatte kjønn .. OG i yngre jenter , 18 + . - Kunne vel ha tenkt meg et eventyr ! Men etterat sexakten er over , hva har vel jeg til felles med en attenåring ? - Jeg tennes av ublue ungjenter med et frekt glimt i øyet , hennes umodne væremåte og uskyldighet . De er vel egentlig mest sexobjekter for meg . De jentene jeg har falt for , kunne jeg aldri tenkt meg å bli med hjem på foreldrebesøk til . Jeg ville blitt forferdelig brydd , tror jeg . - Følt meg pervo !

Nei , takke meg til kvinner på min egen alder . ( Jeg er 31 ) Kona mi , på 29 , tar seg ypperlig ut som tenåring , med musefletter og

spenner i håret . Hvis hun i tillegg lager trutmunn og og sender meg et bedårende blikk , er jeg der ! - Da behøver jeg ingen tenåringspike , som i mange tilfeller , helt sikkert ville ha skuffet meg i sengen . Dere jenter blir bare bedre og bedre jo eldre dere blir . Vel , dette er min side av saken .

Cowboy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

musefletter og hårspenner er en småjente-look som frk Spears stod i bresjen for å seksualisere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...