Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt oss Roma! :nigo: Men først må vi finne ut når vi vil reise. Han kunne også tenke seg å reise til f.eks. Thailand til vinteren igjen. Jeg er litt skeptisk til å reise rett etter bryllupet, uansett hvor vi skal, fordi det er i slutten av Juli. Kan være sinnsykt varmt og vått da :fnise: Og jeg tror jeg foretrekker under 30 grader jeg... :sjenert: Men helst ikke under 20! :ler:

Er greit at det ikke er for varmt ja. Da er det bare slitsom å gå rundt. Spesielt ikke om dere skal gå rundt i byen osv. Over 20grader er et must! Hvis ikke kan man like gjerne være hjemme :fnise:

Maldivene er ganske varmt,men det er jo en ferie der vi bare skal slappe av på stranda,snorkle og ligge i vannet hele dage. Så da gjør det ikke noe om det er litt varmt :) Åh, Maldivene er nydelig!! Blir sikkert sååå skuffa når vi kommer ned der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var vi hjemme for kvelden!

Har vært ut hele dagen føles det som.

Var først på Toys"R"Us for å kjøpe noen bursdagsgaver,og så var vi på butikken for å handle. Reiste deretter til "svigermor" og har tilbrakt kvelden der :) Spist middag og sett på film. Avslappende og koselig!

Ble så forbannet i går. Jeg har de siste dagene ikke kommet meg på jobb. Så jeg ringte legekontoret for å bestille hastetime for å få full sykemelding frem til neste torsdag når jeg har time hos legen fra før. Men legen min er borte frem til torsdag,så dama i tlf sa at jeg måtte ringe legevakten og få de til å skrive ut til meg. Greit det,jeg ringer legevakten for å høre,men nei,de har ikke lov å skrive ut sykemelding uten at det er akutte skader osv. Faen da :kjefte: Men hun sa at nå har både legekontoret og legevakten registrert at jeg har ringt,så da kan legen tilbakemelde.

Men blir så irritert når jeg får beskjeder fra late legesekretærer. Det er ikke første gang jeg får feil/manglende info av dem.

Jaja. Håper det årdner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det løser seg nok ;) Ærlig talt hadde jeg vurdert å bytte legekontor eller klage på sekretæren/resepsjonisten. Ikke greit at de gir ut informasjon som ikke stemmer!!

Har du hatt en fin valentinsdag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Vi må høre på Timbuktu, vettu!! ;):klemmer:

Må det ja :fnise:

Jepp, det løser seg nok ;) Ærlig talt hadde jeg vurdert å bytte legekontor eller klage på sekretæren/resepsjonisten. Ikke greit at de gir ut informasjon som ikke stemmer!!

Har du hatt en fin valentinsdag? :klem:

Ja,jeg har vurdert å si ifra,men jeg trivs godt med legen min,så det er litt vanskelig. Er et legekontor rett i nærheten av der jeg flytter,så jeg bytter kanskje etterhvert :)

Feirer ikke vanlentine her i huset. Har en samboer som er i mot slike "kjøpedager" :ler: Ikke at jeg bryr meg så mye selv,men hadde jo vært litt koselig med noen blomster eller noe for det :sjenert:

Du da? :klemmer:

Hei på deg! *Innom og titter*

:goodbye:

Hei Sequax!

c012.gif

Koselig å ha deg på besøk i boka mi! Håper du har hatt en god dag!

Ikveld var vi faktisk ute en tur og matet endene :fnise: Fant ut at vi hadde mye gammelt brød,og ingenting er bedre enn at fuglene får mat nå når det er is på vannet :) Så faktisk noen Hegrer også,noe jeg ikke er vandt med å se i området. Synes slikt er kjempekoselig,jeg kan sitte å se på dyr i timesvis uten at det blir kjedelig :rødme:

Vi fant ut at det skal vi gjøre fast fremover! :jepp:

Nå sitter jeg her å lurer litt på hva jeg skal finne på. Jeg ender nok opp med å lese videre i True Blood bøkene tenker jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg: "Kan jeg ligge i senga å se litt True Blood imens du skal såve? Så kan jeg kladde litt på deg imens :lur: "

Samboer: "Jada,går greit det. Hvem er det du synes er så deilig i den serien forresten?"

Jeg:"Hæ? Hvorfor lurer du på det?"

Samboer:"For du virker alltid så kåt etter du har sett det."

Jeg:" :sjenert: "

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Godt han kjenner deg! ;)

Vi feiret ikke valentin noe sånn særlig vi heller. Min kjære lagde frokost til meg (men det gjør han ofte da).

Kommet langt med True Blood nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Godt han kjenner deg! ;)

Vi feiret ikke valentin noe sånn særlig vi heller. Min kjære lagde frokost til meg (men det gjør han ofte da).

Kommet langt med True Blood nå da?

Han kjenner meg ganske så godt ja :fnise:

Godt å høre det ikke bare er vi som dropper å gjøre noe spesielt ut av slike dager. Synes det er bedre å få oppmerksomhet på dager der det ikke er forventet. Snill kjæreste du har da! :jepp:

Jeg har sett ferdig begge sesongene nå :) I går så jeg bare noen av dem om igjen :sjenert: Ha ikke kommet langt med bøkene da. Mista litt motivasjonen etter å ha sett i serien hva som skjer.

Hvor langt er du kommet i bøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest ut bok 6 nå jeg, og MÅ ut og kjøpe resten veldig snart altså! Sluker bøkene omtrent. Eneste problemet er at det kommer bare flere og flere vesner, og det blir nesten for mye av det gode altså... Med fare for å si for mye, så blir Sookie/Eric-situasjonen mye mer interessant, og det løfter bøkene godt. Synes absolutt du skal lese videre! :jepp:

Hvordan har du det nå da? Fortsatt syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest ut bok 6 nå jeg, og MÅ ut og kjøpe resten veldig snart altså! Sluker bøkene omtrent. Eneste problemet er at det kommer bare flere og flere vesner, og det blir nesten for mye av det gode altså... Med fare for å si for mye, så blir Sookie/Eric-situasjonen mye mer interessant, og det løfter bøkene godt. Synes absolutt du skal lese videre! :jepp:

Hvordan har du det nå da? Fortsatt syk?

Bok nr. 6 ?? k040.gif

Jeg er ikke hallveis i nr.2 :fnise:

Jeg forsto i slutten av sesong 2 at det skjer noe mellom dem etterhvert ja :lur: Spennende!

Er det slik at sesong 2 handler om bok 2 osv? Eller risikerer jeg at jeg i bok nr.3 leser om noe jeg allerede sett i seson 2? Håper du forstår spørsmålet :ler:

Det går greit med meg nå! :jepp: Er ikke kvalm eller noe,så formen er god!

Med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 2 bør være basert på bok 2 ja. Er jo en del som ikke er med i bøkene som er i serien. Har enda ikke sett sesong 2 så håper ikke de har med noe fra bok 3 :fnise: Det som er litt fint er at hver bok har sin egen story, og du trenger ikke å huske alt som har skjedd. Ting blir nesten gjentatt for mye hvis du leser bøkene så raskt som jeg gjør :fnise:

Glad du er bedre :klem: Er du tilbake på jobb nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 2 bør være basert på bok 2 ja. Er jo en del som ikke er med i bøkene som er i serien. Har enda ikke sett sesong 2 så håper ikke de har med noe fra bok 3 :fnise: Det som er litt fint er at hver bok har sin egen story, og du trenger ikke å huske alt som har skjedd. Ting blir nesten gjentatt for mye hvis du leser bøkene så raskt som jeg gjør :fnise:

Glad du er bedre :klem: Er du tilbake på jobb nå da?

Har du ikke sett sesong 2 ? Why? Gled deg!! :jepp:

Ja,utrolig så de har endret på ting. Det får du ihvertfall merke i sesong 2. Nå har jeg jo ikke kommet langt i bok 2,men de endrer en viktig ting som skjer i begynnelsen,men forstår godt hvorfor de har gjort det slik. Du forstår med en gang du ser det :)

Jeg er ikke tilbake i jobb nei. Er 100% sykemeldt til torsdag,så får jeg snakke med legen om hvordan vi gjør det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal se sesong 2 når de sender den på nrk :) Ser den sammen med min kjære, så kan ikke jukse nå :ler: Har klart å ikke fortelle han noe om det som skjer i bøkene, og det er egentlig veldi ulikt meg. Har en tendens til å buse ut med alt mulig rart ser du :roll:

Kanskje du skulle prøve en gradert sykemelding? 50 % kanskje? Så ville du rekke å hente deg inn igjen mellom hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se sesong 2 når de sender den på nrk :) Ser den sammen med min kjære, så kan ikke jukse nå :ler: Har klart å ikke fortelle han noe om det som skjer i bøkene, og det er egentlig veldi ulikt meg. Har en tendens til å buse ut med alt mulig rart ser du :roll:

Kanskje du skulle prøve en gradert sykemelding? 50 % kanskje? Så ville du rekke å hente deg inn igjen mellom hver gang :)

Flink du er da :) Jeg klarer somregel heller ikke holde inne slike ting,når noe er spennende,så måå jeg liksom bare få sagt det! Sønnen til sjefen til min samboer spurte om noe når det gjaldt Twilight,bare et enkelt spørsmål. Så endte jeg opp med å fortelle om alle bøkene,og alt det spennende som skjedde :fnise: Stakkars gutt :ler:

Er 50% jeg har gått på i det siste,men det har ikke funka helt. Men er det som er målet mitt :) Jeg klarer ikke bare gå hjemme. Men trenger litt tid på meg til å bare få i orden rutiner ol. her hjemme før jeg får kommet i gang med jobb på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner... :) Ikke lett å finne en balanse. Hva gjør samboeren din for å hjelpe på hjemmerutiner? Overlater han det til deg?

Setter du deg forresten delmål eller store mål? Jeg tror jeg har en naiv innstilling til det her med depresjoner, for jeg trodde liksom at 2-3 uker skulle kunne holde :sjenert: Så jeg fikk en overraskelse da jeg ikke var blitt bedre i midten av januar liksom. Er ikke flink på å ta ett skritt av ganga tydeligvis. Håper du er bedre på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner... :) Ikke lett å finne en balanse. Hva gjør samboeren din for å hjelpe på hjemmerutiner? Overlater han det til deg?

Setter du deg forresten delmål eller store mål? Jeg tror jeg har en naiv innstilling til det her med depresjoner, for jeg trodde liksom at 2-3 uker skulle kunne holde :sjenert: Så jeg fikk en overraskelse da jeg ikke var blitt bedre i midten av januar liksom. Er ikke flink på å ta ett skritt av ganga tydeligvis. Håper du er bedre på det :ler:

Han er lik meg,som ikke har så mye rutiner i hverdagen sånn generelt. Så det er ikke så lett for noen av oss å få i gang noe bra. Vi er begge rotehuer og sånn at vi tar ting som de kommer :fnise:

Men jeg tenkte at jeg nå helt i begynnelsen skriver veldig detaljerte lister over hva jeg skal gjøre hver dag,og når jeg skal gjøre det.F.eks: 09.00: Stå opp. Spise frokost. 10.00: gå en tur. osv. Så tror jeg det går litt mer automatisk etterhvert. Har alltid satt store mål,men forstår nå at jeg bare må lage meg bittesmå,og så øke. Jeg blir bare slått i bakken igjen når jeg ikke klarer de store målene jeg setter meg.

Er også overrasket over hvor lang tid det tar å bli bedre. Jeg er ikke vandt med å være syk i lengre enn en uke liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...