Gå til innhold

Twinkle*s dagbok


Twinkle*

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på de omtrent en måned nå. Å er enda veldig trøtt a227.gif Føler det eneste jeg gjør er å sove. Ødelegger hele døgnrytmen min jo :sukk:

Har ikke hatt så mange bivirkninger ellers,eneste var første dagen jeg tok pilla,så følte jeg meg totalt rusa,å det bare av en halv tabelett :fnise:

Men ja,det går nok over! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkna kl.14.30 idag! f035.gif Men var sein i seng da,så har kanskje med det å gjøre :sjenert:

Eneste fornuftige jeg har gjort idag er å vaske klær for kjæresten a014.gif og dysje (for kjæresten :lur: ) f026.gif:fnise: Jaja,deilig med slike dager også.

Imorgen har jeg planer om å stikke innom jobb å hilse på de søte små barna "mine" :rødme: Blir koselig!

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne dager som i går er nødvendig inni mellom ;)

Håper det blir koselig å treffe "barna dine" igjen! De savner deg sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne dager som i går er nødvendig inni mellom ;)

Håper det blir koselig å treffe "barna dine" igjen! De savner deg sikkert!

Ja,de er det! Men er ikke heldig med for mange av dem tror jeg :fnise: Ble ikke til at jeg fikk besøkt dem idag :sjenert: Men i morgen etter jeg har vært hos legen skal jeg ! :jepp:

Håper de savner meg ja :sjenert:

Stikker innom for å si god morgen a010.gif

Og lister meg ut igjen i tilfelle du har tenkt å sove til 14.30 i dag og a010.gif:fnise:

God "morgen" Betina! Du skulle blitt igjen her og vekket meg,jeg sov til kl16.07 idag! p020.gif Det har aldri skjedd før! Kan si jeg var sjokkert da jeg så på klokka! :fnise: Sånn kan det gå når mann ikke har på vekkerklokka g025.gif

Imorgen skal jeg være flink,jeg lover! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!! :sjokkert:

Enten er du totalt utslitt eller så har du snudd døgnet??? Du har jo sovet bort hele dagen! :fnise:

Twinkle skal skinne med stjernene i natt a120.gif Men vet du, jeg syns det er så deilig å være oppe om natten! Stille og rolig, og ingen som forstyrrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!! :sjokkert:

Enten er du totalt utslitt eller så har du snudd døgnet??? Du har jo sovet bort hele dagen! :fnise:

Twinkle skal skinne med stjernene i natt a120.gif Men vet du, jeg syns det er så deilig å være oppe om natten! Stille og rolig, og ingen som forstyrrer...

Jeg tror det er en blanding av begge deler :fnise:

Ja,det er utrolig deilig! Så er det så sjeldent jeg kan sitte lenge oppe sent,så da er det vanskelig å ikke utnytte det nå når jeg kan f045.gif (haha,stggeste smilyen! :ler: )

Men imorgen skal jeg til legen hall2,så da må jeg opp litt tidlig c025.gif

Har du hatt en bra dag da Betina? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi på godterijakt i butikken c030.gif:handle::duskedame:

åååå, du må ikke friste meg sånn, Twinkletwinkle! Har jo godtefritt jo ;) kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, du må ikke friste meg sånn, Twinkletwinkle! Har jo godtefritt jo ;) kos deg!

Unnskyld :sukk: Men vi må jo ha noe å kose oss med når vi skal se Bones :sjenert:

Edit: skrivefeil.

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Godteri og TV er en farlig felle! Jeg kjenner den ut og inn... :sjenert:

Jeg prøver å ikke sove til etter 12 i det minste. Føler meg litt mer i takt med resten av verden om jeg holder samme rytme som andre. :roll:

Men stille netter er deilig. Uendelig mye lettere å lese om natta! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Godteri og TV er en farlig felle! Jeg kjenner den ut og inn... :sjenert:

Jeg prøver å ikke sove til etter 12 i det minste. Føler meg litt mer i takt med resten av verden om jeg holder samme rytme som andre. :roll:

Men stille netter er deilig. Uendelig mye lettere å lese om natta! :ler:

Uff,ja,føler meg litt "utenfor" når jeg sover så lenge. Men jeg skal prøve å få orden på det nå. Når man spiser middag til frokost,så vet man at noe ikke er riktig :fnise:

Burde kutte ned på godterier,men det verste er all colaen jeg drikker :sjenert: Ikke bra for verken kropp eller tenner :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,ja,føler meg litt "utenfor" når jeg sover så lenge. Men jeg skal prøve å få orden på det nå. Når man spiser middag til frokost,så vet man at noe ikke er riktig :fnise:

Burde kutte ned på godterier,men det verste er all colaen jeg drikker :sjenert: Ikke bra for verken kropp eller tenner :riste:

Neeeei, men det er vanskelig å slutte med det også... Får rett og slett litt abstinenser med en gang. Men det går over det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, men det er vanskelig å slutte med det også... Får rett og slett litt abstinenser med en gang. Men det går over det også ;)

Ja,jeg får vondt i hode om jeg ikke får cola på en stund. Men litt vondt i hode skal man tåle. Er verre å få motivasjon til å slutte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så ikke at du hadde skrevet det før nå, men jo jeg hadde en helt fin dag i går, stille og rolig.

Men nå må du stå opp :rope: Du skal til legen om 2 timer!!

Endret av Betina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at du hadde skrevet det før nå, men jo jeg hadde en helt fin dag i går, stille og rolig.

Men nå må du stå opp :rope: Du skal til legen om 2 timer!!

Takk for du vekket meg idag Betina! :klemmer: Ropene dine vekket meg 7min etter du sendte de ut,men vi bor sikkert på forskjellige deler av landet,så da må man rekne med det tar noen minutter før de kommer frem :):fnise:

Jeg kom meg til legen :jepp:

Så nå er jeg 50% sykemeldt i 3uker framover. Deilig! Gleder meg til å få kommet meg litt på jobb f010.gif Spesielt neste uke,da samboer reiser bort imorgen å blir borte en uke. SÅ da er det godt å komme seg ut på noe. Er lett å stenge seg inne alene hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med en mellomting :jepp: Ikke bra å bare være hjemme.

Hva skal du gjøre i helga da?

Jepp! :jepp:

Hmm,ja,det lurer jeg også på :ler:

Imorgen tar jeg meg nok en tur til foreldrene mine på middag tenker jeg. Så jeg slipper å spise middag alene,det er så stusselig. Så ser jeg om kanskje noen i vennegjengen skal ut på byen :) Jeg kan ikke huske sist jeg drakk alkohol! Ikke en gang på nyttår drakk jeg. Så nå er det snart på tide :opplyser:

Men jeg får ta ting litt som det kommer :)

Du da Megvel? Blir det no party? f015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...