Gå til innhold

Twinkle*s dagbok


Twinkle*

Anbefalte innlegg

Jepp! :jepp:

Hmm,ja,det lurer jeg også på :ler:

Imorgen tar jeg meg nok en tur til foreldrene mine på middag tenker jeg. Så jeg slipper å spise middag alene,det er så stusselig. Så ser jeg om kanskje noen i vennegjengen skal ut på byen :) Jeg kan ikke huske sist jeg drakk alkohol! Ikke en gang på nyttår drakk jeg. Så nå er det snart på tide :opplyser:

Men jeg får ta ting litt som det kommer :)

Du da Megvel? Blir det no party? f015.gif

Party og party, lillesøss kommer hit i kveld, og da er planen at vi skal ut :) Ho ble nettopp 20, så nå er det vits i å prøve :ler:

Min kjære skal ha en kamerat på besøk, og så skal de kanskje være med oss ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Party og party, lillesøss kommer hit i kveld, og da er planen at vi skal ut :) Ho ble nettopp 20, så nå er det vits i å prøve :ler:

Min kjære skal ha en kamerat på besøk, og så skal de kanskje være med oss ut ;)

Høres jo koselig ut! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld :sukk: Men vi må jo ha noe å kose oss med når vi skal se Bones :sjenert:

Edit: skrivefeil.

går så bra så! Må jo kose seg litt da! ;) Kose på Twinkle :klemmer:

Det ble brownies på meg. Godtefritt?! Jaaaaddaa! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går så bra så! Må jo kose seg litt da! ;) Kose på Twinkle :klemmer:

Det ble brownies på meg. Godtefritt?! Jaaaaddaa! :fnise:

Kose tilbake på Alyah a042.gif

Mmmmm brownies! :sikle: Jeg vil også ha!

Det er jo helg Alyah,da har du jo lov! :jepp: Finnes alltid en grunn til godterier skal man vite :fnise:

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose tilbake på Alyah a042.gif

Mmmmm brownies! :sikle: Jeg vil også ha!

Det er jo helg Alyah,da har du jo lov! :jepp: Finnes alltid en grunn til godterier skal man vite :fnise:

Hi, hi! Jeg vet! :fnise: Chips er ikke snop. Is er ikke snop. Brownies er ikke snop... Skal jeg fortsette?! :ler: Sender en brownies din vei :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi! Jeg vet! :fnise: Chips er ikke snop. Is er ikke snop. Brownies er ikke snop... Skal jeg fortsette?! :ler: Sender en brownies din vei :lur:

Ser at vi tenker ganske så likt når det kommer til snop :lur: Haha,kjekt at vi klarer å lure oss selv ihvertfall :fnise: Takker for brownies! :klemmer: Da sender jeg deg en skolebolle og Bounty :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at vi tenker ganske så likt når det kommer til snop :lur: Haha,kjekt at vi klarer å lure oss selv ihvertfall :fnise: Takker for brownies! :klemmer: Da sender jeg deg en skolebolle og Bounty :jepp:

Hihihihi :lur: Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det søndag igjen gitt.

Igår reiste kjæresten,så nå er jeg alene hjemme en uke. Blir spennende :gjeiper: Mikromat og posemat er handlet inn,så det går nok fint :fnise: Er han som lager middag i huset.

Etter kjæresten reiste,så ble det en liten handletur med mamma og lillebror. Så reiste vi hjem å spiste middag etterpå :) Ble der resten av kvelden.

Skulle egentlig til dem idag også,men føler heller for å være litt alene idag :jepp: Se det jeg vil på tv,ta ansiktsmaske,smøre meg med gode oljer,sitte i massasjestolen,og bare slappe av. God avsluttning på helga g114.gif

Kjenner jeg gruer meg litt til å gå på jobb igjen imorgen. Men det er typisk for depresjon i følge legen. Så jeg må bare prøve å ikke tenke på det. Jeg vet jo det går veldig fint når jeg først har kommet meg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Har det gått bra på jobb denne uka? Håper det, for man trenger å komme seg litt ut når man er deprimert :sjenert:

Hva har du planer om å gjøre i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Har det gått bra på jobb denne uka? Håper det, for man trenger å komme seg litt ut når man er deprimert :sjenert:

Hva har du planer om å gjøre i dag da?

Hei Megvel! :klemmer:

Jo det har gått kjempebra! :jepp: Deilig å få kommet i gang!

Idag skal jeg bare slappe av resten av kvelden :) Man blir veldig sliten når man ikke er vandt med å jobbe :fnise:

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har det fint! Ingenting som er bedre enn det! :klem:

Ja, det tar på når man ikke har gjort noe særlig på ei stund :fnise: Husker etter sommerferien i fjor så sovna jeg med ei gang jeg kom hjem etter første dagen tilbake :roll: Men det går seg fort til skal du se! :jepp:

Jeg har en sutredag egentlig, men har bestemt meg for at det ikke funker for meg. Så jeg er positiv og glad i stedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har det fint! Ingenting som er bedre enn det! :klem:

Ja, det tar på når man ikke har gjort noe særlig på ei stund :fnise: Husker etter sommerferien i fjor så sovna jeg med ei gang jeg kom hjem etter første dagen tilbake :roll: Men det går seg fort til skal du se! :jepp:

Jeg har en sutredag egentlig, men har bestemt meg for at det ikke funker for meg. Så jeg er positiv og glad i stedet :fnise:

Godt du ombestemte deg ! :fnise: Det klarer aldri jeg :sukk::ler:

Ja,det er rart det der. Man blir helt slått ut. Å det er ikke såå lenge siden jeg var på jobb sist heller . Jaja :)

Nå er jeg flink jente! Jeg har byttet sengtøy og satt på oppvaskmaskinen :opplyser: Skal sette på vaskemaskin med sengtøy også,det er noe jeg alltid glemmer å vaske. Så skal jeg ta meg en velfortjent dysj :jepp:f030.gif Etterpå blir det pannekaker og True Blood (bøkene) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nå ikke om jeg egentlig fikk det til da, men jeg prøver :fnise:

Så flink du var! :klappe: Jeg har bare vaska fellesganga i dag jeg, og stappa litt tøy i tørketrommelen... :sjenert: Men utrolig nok så ser det ikke bomba ut her nå, så det går vel bra :fnise:

Åå, jeg har skikkelig lyst til å lese True Blood bøkene! Men så er jeg skikkelig redd for å bli skuffa over serien etter det. Har sett sesong 1, venter på at nrk skal sende sesong 2, eventuelt laster jeg den ned og ser. Har fått med meg at bøkene egentlig bare handler om Sookie, er de veldig anderledes enn serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet nå ikke om jeg egentlig fikk det til da, men jeg prøver :fnise:

Så flink du var! :klappe: Jeg har bare vaska fellesganga i dag jeg, og stappa litt tøy i tørketrommelen... :sjenert: Men utrolig nok så ser det ikke bomba ut her nå, så det går vel bra :fnise:

Åå, jeg har skikkelig lyst til å lese True Blood bøkene! Men så er jeg skikkelig redd for å bli skuffa over serien etter det. Har sett sesong 1, venter på at nrk skal sende sesong 2, eventuelt laster jeg den ned og ser. Har fått med meg at bøkene egentlig bare handler om Sookie, er de veldig anderledes enn serien?

Ikke verst at du prøver ihvertfall! :jepp:

Flink du også da! Du er heldig som har tørketrommel! Her har vi bare tørkestativ,så er begrenset hvor mye jeg kan vaske hver dag :sukk:

Men vi skal snart kjøpe,så d055.gif

Jeg har fasktisk ikke sett noe av serien enda (skal laste ned). Så jeg kan ikke sammnligne. Jeg skulle egnentlig,men så ble det ikke noe av. Så traff jeg på et tilbud på en bokbutikk her om dagen, 3bøker for prisen av 2,så jeg slo til. Å nå har jeg lest ferdig første boka,og jeg er hekta! :jepp: Er slik at jeg ikke klarer å legge fra meg boka når jeg egentlig må sove :sjenert: Bøkene er sånn at det er Sookie som forteller og alt er fra hennes ståsted. Men jeg må si at Twilight bøkene er litt bedre,hvis du har lest dem.

Legger til: Jeg så forresten litt av første episoden på youtube igår,å jeg så allerede der at ting ble gjort litt anderledes. Sånn som at Sookie forteller Bill at hun kan høre tankene til andre allede etter han hadde reddet henne. Det tok lengre tid i boka. (om jeg husker rett :fnise: ) Men man må bare være åpen om at ting er litt anderledes,så går det nok fint for deg å lese bøkene også :)

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst at du prøver ihvertfall! :jepp:

Flink du også da! Du er heldig som har tørketrommel! Her har vi bare tørkestativ,så er begrenset hvor mye jeg kan vaske hver dag :sukk:

Men vi skal snart kjøpe,så d055.gif

Jeg har fasktisk ikke sett noe av serien enda (skal laste ned). Så jeg kan ikke sammnligne. Jeg skulle egnentlig,men så ble det ikke noe av. Så traff jeg på et tilbud på en bokbutikk her om dagen, 3bøker for prisen av 2,så jeg slo til. Å nå har jeg lest ferdig første boka,og jeg er hekta! :jepp: Er slik at jeg ikke klarer å legge fra meg boka når jeg egentlig må sove :sjenert: Bøkene er sånn at det er Sookie som forteller og alt er fra hennes ståsted. Men jeg må si at Twilight bøkene er litt bedre,hvis du har lest dem.

Tørketrommel er bra ja! Så kan jeg ta skippertak i klesvasken :fnise:

Sookie er selvfølgelig hovedpersonen i serien også, men historien dreier seg ikke bare om det hun ser nei. Jeg elsker serien av hele mitt hjerte! :ler: Har ikke lest Twilightbøkene heller, men har de to første liggende klare her :jepp: Skal bare komme i gang med de! Leser du på norsk eller engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketrommel er bra ja! Så kan jeg ta skippertak i klesvasken :fnise:

Sookie er selvfølgelig hovedpersonen i serien også, men historien dreier seg ikke bare om det hun ser nei. Jeg elsker serien av hele mitt hjerte! :ler: Har ikke lest Twilightbøkene heller, men har de to første liggende klare her :jepp: Skal bare komme i gang med de! Leser du på norsk eller engelsk?

Ja,serien ser utrolig kul ut! Men har en samboer som ikke er helt inni de der vampyrgreiene,så :fnise: Men den skal lastes ned så snart jeg har lest bøkene!! :) Du MÅ bare begynne å lese Twilight nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bond: Haha,ELSKER bøkene! Jeg ble nesten fyllt med sorg etter jeg var ferdig,og jeg ville ha mer :ler: Jeg leser på engelsk. Føler det er mest riktig når jeg ser filmene eller seriene etterpå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,serien ser utrolig kul ut! Men har en samboer som ikke er helt inni de der vampyrgreiene,så :fnise: Men den skal lastes ned så snart jeg har lest bøkene!! :) Du MÅ bare begynne å lese Twilight nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bond: Haha,ELSKER bøkene! Jeg ble nesten fyllt med sorg etter jeg var ferdig,og jeg ville ha mer :ler: Jeg leser på engelsk. Føler det er mest riktig når jeg ser filmene eller seriene etterpå :jepp:

Åh, min samboer er skikkelig film- og tv-geek, og ser masse forskjellige serier :ler: Ingen problem å få han med på noe sånt nei! Grensa går ved Frustrerte fruer og Cougartown da :fnise: Heldigvis for meg så følger jeg ikke med på noe, så jeg slipper å krangle om fjernkontrollen...

Da lover jeg å lese Twilight veldig snart! Bøkene er på norsk da, for det var pappa som kjøpte de til meg og han har sikkert aldri tenkt på at engelsk er bedre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Twinkle!

Hvordan har du det i dag? :klem:

Har lest halve førsteboka i Twilightserien nå, og tror dessverre ikke det var noe for meg... :( Så går til innkjøp av første True Blood-boka i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Twinkle!

Hvordan har du det i dag? :klem:

Har lest halve førsteboka i Twilightserien nå, og tror dessverre ikke det var noe for meg... :( Så går til innkjøp av første True Blood-boka i dag! :hoppe:

Hei Megvel!

Går bare bra med meg! Med deg? Likte du den ikke?? a030.gif Du er rar altså! :snurt::fnise: Neida,smak og behag! Kanskje du liker True Blood bedre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg skuffa deg, kanskje dette hjelper? :roser:

Redd jeg har rukket å bli for gammel for Twilight. Skulle lest de for et par år siden. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...