Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Nei, det er fort gjort det der! :fnise: Men litt dårlig gjort også og gå rundt og være sur for noe som ikke har skjedd i virkeligheten! Jeg har oftest gjort det med sjefen min eller kolleger jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er fort gjort det der! :fnise: Men litt dårlig gjort også og gå rundt og være sur for noe som ikke har skjedd i virkeligheten! Jeg har oftest gjort det med sjefen min eller kolleger jeg.

Er litt dårlig gjort ja,men han gjør av og til det med meg også,så da har jeg lov! a115.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg hater slike drømmer der man faller utfor stup etc. Helt forferdelig.

For noen år siden hadde jeg noen fæle drømmer som jeg drømte hver natt. Det var en som skulle ta meg. Jeg så aldri fjeset på ham, men han var alltid etter meg og jeg sprang, kjørte, til og med flydde helikopter for å komme vekk fra ham. Men han klarte alltid å ta meg! husker den ene drømmen hvor han stengte meg inne under en låve. Jeg skrek og gråt og prøvde alt for å komme ut.

Så oppdaget jeg plutselig at den ene veggen var satt opp av store klosser av skumgummi...så det var jo bare å slå de ned og løpe ut.

Var helt crazy disse drømmene, og de varte ca 2 uker.

Jeg var så utmattet at jeg nesten ikke turte sove. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg hater slike drømmer der man faller utfor stup etc. Helt forferdelig.

For noen år siden hadde jeg noen fæle drømmer som jeg drømte hver natt. Det var en som skulle ta meg. Jeg så aldri fjeset på ham, men han var alltid etter meg og jeg sprang, kjørte, til og med flydde helikopter for å komme vekk fra ham. Men han klarte alltid å ta meg! husker den ene drømmen hvor han stengte meg inne under en låve. Jeg skrek og gråt og prøvde alt for å komme ut.

Så oppdaget jeg plutselig at den ene veggen var satt opp av store klosser av skumgummi...så det var jo bare å slå de ned og løpe ut.

Var helt crazy disse drømmene, og de varte ca 2 uker.

Jeg var så utmattet at jeg nesten ikke turte sove. :tristbla:

Uffda,høres ikke ut som en kjekk drøm nei :klemmer:

Er slitsomt når mann blir så redd at man ikke vil legge seg om kvelden. Jeg har heldigvis aldri opplevd det.

Håper du har hatt en bra dag Betina! r030.gif

Idag har jeg vært hjemme hos min lillebror igjen. Måtte lage meddag til han og hjelpe han med leksene. Alltid morsomt å få trent mattekunnskapene jeg ikke eier a096.gif . Men var greit nok. Storebror tar seg av ham resten av uka,så a114.gif

Har ikke fått gjort så mye mer idag egentlig c034.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt fortalt! :ler:

Uff, håper du blir frisk fort altså! God bedring! :klem:

Haha,er man lat nok finner man alltid på andre måter å fortelle ting på a062.gif

Det går bra med meg nå. Har bare slitt med kvalme de siste morningene a010.gif

Samboer skal kjøpe graviditetstester til meg idag eller i morgen :sjenert: Jeg tror ikke jeg er gravid altså,men man vet aldri,så da er det greit å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være greit å få graviditet ut av verden om det ikke er det... Bare prøv å slappe av, og ikke tenk for mye på det.

Synes forøvrig din samboer er flink mann som går og kjøper for deg! ;) Min vil ikke engang kjøpe tamponger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være greit å få graviditet ut av verden om det ikke er det... Bare prøv å slappe av, og ikke tenk for mye på det.

Synes forøvrig din samboer er flink mann som går og kjøper for deg! ;) Min vil ikke engang kjøpe tamponger :sjenert:

Blir helt nervøs av å tenke på det,så skal prøve å la være ja.

Selv om jeg godt kunne tenkt meg barn om ikke så lenge,så passer det ikke så godt akkurat nå.

Gjør han ikke?? :fnise: Jeg har fått min til å bli tøffel,så an kjøper det jeg vil a050.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, min er en sjenert tøffel egentlig ;) Men gi meg 4 år til, så har vi vært sammen like lenge som dere har (hvertfall ifølge tickeren din) og da skal du se at han kjøper alt som er :jepp: Men tenker at om jeg skulle trenge inkontinensbind hadde jeg aldri fått han med meg i butikken/apoteket engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, min er en sjenert tøffel egentlig ;) Men gi meg 4 år til, så har vi vært sammen like lenge som dere har (hvertfall ifølge tickeren din) og da skal du se at han kjøper alt som er :jepp: Men tenker at om jeg skulle trenge inkontinensbind hadde jeg aldri fått han med meg i butikken/apoteket engang :fnise:

Ja,har nok litt med hvor mange år vi har vært sammen,jeg har hatt flere år på å lære han at hvis han vil ha kos på kvelden,så må han bare gjøre som jeg sier :fnise:

Jeg har ikke enda funnet hvor grensa hans går,så det er ikke sikkert han er så allsidig så jeg tror :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, du bruker trusler ja? Det funker ikke her... Han truer bare tilbake :fnise: Han blir nok bedre med årene ja! ;)

Men dere har vært sammen siden du var 15? Hvor gammel er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, du bruker trusler ja? Det funker ikke her... Han truer bare tilbake :fnise: Han blir nok bedre med årene ja! ;)

Men dere har vært sammen siden du var 15? Hvor gammel er han?

Han blir bedre,så ikke gi opp :fnise: Nei,jeg bruker ikke trusler,er bare jeg som er tøff i trynet å tror jeg har kontroll,er nok bare han som er snill :ler: Jeg var 15år ja,blir 22 i år,og han blir 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ok ;) Må si jeg er imponert over at dere fant hverandre så tidlig! Husker min kjæreste da jeg var 15-16, han kunne jeg aldri vært sammen med nå :fnise: Har dere bryllupsplaner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok ;) Må si jeg er imponert over at dere fant hverandre så tidlig! Husker min kjæreste da jeg var 15-16, han kunne jeg aldri vært sammen med nå :fnise: Har dere bryllupsplaner da?

Vi er ganske stolte av oss selv som har holdt ut :fnise: Og jeg har vært heldig a058.gif

Det som har funka godt for oss oppigjennom er at selv om vi er sammen,så har vi fortsatt levd ganske for oss selv. Hatt våre egne liv i tillegg til et liv sammen på en måte.

Når jeg var 15 og han 23,så er det jo naturlig å ha ganske forskjellige omgangskretser. Og han har alltid latt meg "leke ungdom" når jeg ville. Og det har vært viktig for meg.

Nå lever vi jo som "normale" par :)

Vi har gifteplaner ja :jepp: Vi skal ikke ha noe kirkebryllup. Det er det ingen av oss som bryr oss om. Jeg har spurt han flere ganger om vi er forlovet,men han sier "nei,jeg vil fri på en skikkelig måte",så jeg går bare å venter på det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et godt utgangspunkt for et forhold, at begge har friheten til å være seg selv og gjøre som man ønsker. Vi har nesten samme aldersforskjellen som dere (jeg snart 23, han snart 29), men vi traff ikke hverandre før jeg var 20. Har aldri vært et problem, men det kunne nok blitt det. Det jeg har merket mest til er at hans venner er så mye eldre enn mine :roll:

Spennende å bare vente på at han skal fri da! :jepp: Jeg har heller ikke noe "behov" for kirkebryllup, men min kjære ønsker seg det. Da får det heller bli sånn, og så bestemmer jeg resten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det høres ut som et godt utgangspunkt for et forhold, at begge har friheten til å være seg selv og gjøre som man ønsker. Vi har nesten samme aldersforskjellen som dere (jeg snart 23, han snart 29), men vi traff ikke hverandre før jeg var 20. Har aldri vært et problem, men det kunne nok blitt det. Det jeg har merket mest til er at hans venner er så mye eldre enn mine :roll:

Spennende å bare vente på at han skal fri da! :jepp: Jeg har heller ikke noe "behov" for kirkebryllup, men min kjære ønsker seg det. Da får det heller bli sånn, og så bestemmer jeg resten :fnise:

Merker også det der med vennene. Mange av hans venner har giftet seg,fått barn osv. Mine springer enda på byen for å få seg et one night stand liksom :fnise:

Ja,blir spennede å se hvordan han gjør det :rødme: Eneste jeg har sagt er at han får ikke lov å gjøre det forran andre mennesker,det synes jeg er flaut :sjenert:

Er dere forlova?

Jeg hadde gjerne hatt en kirkebryllup om han hadde ønsket det,men siden vi begge ikke bryr oss om hvordan det blir gjort,så er det like greit å bare spare de pengene,og heller dra på en super bryllupsreise :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er det med våre venner også ja!

Vi er forlova ja, han fridde for halvannet år siden i min søsters bryllup :fnise: Tok oss litt tid å finne ut når vi skulle gifte oss, vi snakka egentlig om sommeren 2011. Ble nå til sommeren i stedet :fnise: Skummelt å tenke på at jeg blir fru en dag snart... :sjenert:

Bryllupsreise er viktig! :jepp: Har dere bestemt hvor dere vil enda? Eller er det kanskje et tema når dere har forlova dere kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er det med våre venner også ja!

Vi er forlova ja, han fridde for halvannet år siden i min søsters bryllup :fnise: Tok oss litt tid å finne ut når vi skulle gifte oss, vi snakka egentlig om sommeren 2011. Ble nå til sommeren i stedet :fnise: Skummelt å tenke på at jeg blir fru en dag snart... :sjenert:

Bryllupsreise er viktig! :jepp: Har dere bestemt hvor dere vil enda? Eller er det kanskje et tema når dere har forlova dere kanskje? :fnise:

Aww :rødme:

Det er ikke lenge til sommeren! Så gøy! Jeg har aldri sett på meg selv som "Kone",så forstår at du synes det er rart å tenke på :gjeiper:

Vi vil til Maldivene!! g010.gif

Dere da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww :rødme:

Det er ikke lenge til sommeren! Så gøy! Jeg har aldri sett på meg selv som "Kone",så forstår at du synes det er rart å tenke på :gjeiper:

Vi vil til Maldivene!! g010.gif

Dere da? :)

Vi har tenkt oss Roma! :nigo: Men først må vi finne ut når vi vil reise. Han kunne også tenke seg å reise til f.eks. Thailand til vinteren igjen. Jeg er litt skeptisk til å reise rett etter bryllupet, uansett hvor vi skal, fordi det er i slutten av Juli. Kan være sinnsykt varmt og vått da :fnise: Og jeg tror jeg foretrekker under 30 grader jeg... :sjenert: Men helst ikke under 20! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...