Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk! :)

De er funnet her : http://www.cheesebuerger.de/smilie.php?wah...&ziel=tiere

(vet ikke hvordan jeg legger linken i et ord :sjenert: )

Der var det mange gøye jo! :ler:

Hvis du trykker på boksen under skrivefeltet når du trykker på svar (ikke hurtigsvar), det står bb code-hjelp på den, så finner du ut hvordan du legger linken i ord og mer til! :nigo:

Funka bilen bra? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det mange gøye jo! :ler:

Hvis du trykker på boksen under skrivefeltet når du trykker på svar (ikke hurtigsvar), det står bb code-hjelp på den, så finner du ut hvordan du legger linken i ord og mer til! :nigo:

Funka bilen bra? :ler:

Ja,mange bra smilyer der! :jepp: Kjekt å kunne variere litt,blir liksom så lei av de standargreiene som er her inne :gjeiper:

Takk for forklaring! Får håpe jeg husker det til neste gang :fnise:

Bilen var helt strålende! Deilig å sitte i,så nå gleder jeg meg til lange kjøreturer framover! d055.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra!

Åh, jeg må få tatt lappen snart, så kan jeg også kjøpe meg bil :fnise:

Forresten så har Skeidar forsatt salg på en del møbler om dere fortsatt mangler noe til huset deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra!

Åh, jeg må få tatt lappen snart, så kan jeg også kjøpe meg bil :fnise:

Forresten så har Skeidar forsatt salg på en del møbler om dere fortsatt mangler noe til huset deres :)

Har ikke heller lappen :sjenert: Derfor jeg bare nevnte at bilen var god å sitte i,å ikke kjøre :fnise: Er nok samboer som er taxisjåfør her i huset! Men jeg skulle også hatt lappen. Men har ikke råd eller motivasjon til det heller akkurat nå.

Takk for tips! d054.gif Vi trenger så å si ALT,så salg er å foretrekke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, jeg vet akkurat hva du mener... Hos oss har ingen lappen, og han kan ikke få den heller (synsproblemer), så jeg må ta den snart. Innen vi skal ha barn blir jeg nødt til å få lappen. Kan liksom ikke ta toget med barnevogn og baby når vi skal besøke pappa... :roll:

Ikke lett å trenge alt av møbler! Da jeg traff min kjære hadde jeg ei bokhylle og ei seng. Leide bare møblerte hybler, så hadde ikke trengt noe annet. Han er litt eldre enn meg, og hadde heldigvis skaffet seg det meste :fnise: Men vi måtte også skaffe en del da vi flytta inn i større leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg vet akkurat hva du mener... Hos oss har ingen lappen, og han kan ikke få den heller (synsproblemer), så jeg må ta den snart. Innen vi skal ha barn blir jeg nødt til å få lappen. Kan liksom ikke ta toget med barnevogn og baby når vi skal besøke pappa... :roll:

Ikke lett å trenge alt av møbler! Da jeg traff min kjære hadde jeg ei bokhylle og ei seng. Leide bare møblerte hybler, så hadde ikke trengt noe annet. Han er litt eldre enn meg, og hadde heldigvis skaffet seg det meste :fnise: Men vi måtte også skaffe en del da vi flytta inn i større leilighet.

Ja,da må du jo nesten få seg lappen etterhvert. Jeg tenker også at det er viktig å ha lappen når jeg får barn. Man må jo runt omkring imens mannen er på jobb. Helsestajon,besøk til venner osv. Så man kan ikke være avhengig av å måtte bli kjørt. Der fikk jeg et mål : Ha lappen innen jeg får barn :opplyser::fnise:

Jeg har det akkurat likt! Vi leier i møblert leilighet nå,men samboer har eid leilighet før,så han har det meste av utstyr til f.eks kjøkken osv. Ellers har vi bare en seng og noen kommoder som vi eier selv :ler: Off,kjenner jeg gruer meg til å handle inn,blir nok dyrt c020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med mål! :fnise:

Men det er jo litt gøy også å finne møbler! Kanskje mest om man har stort budsjett, men det er morsomt uansett. Sofashopping er fint hvertfall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med mål! :fnise:

Men det er jo litt gøy også å finne møbler! Kanskje mest om man har stort budsjett, men det er morsomt uansett. Sofashopping er fint hvertfall. :jepp:

Ja,gleder meg til å handle inn! Så får mannen i huset ta seg av regningen :lur::fnise: Hadde mann bare vunnet i lotto :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fargerik dagbok! :hallo: Jeg vil også ha sånn smileyer!

Ha en strålende dag :hoppe:

Go dag Betina! Hyggelig med besøk! s005.gif

Og takk for komplmentet! d010.gif

Bare gå inn på linken ovenfor,så får du mange nye smilyer å velge mellom ! :nigo:

Ha en fin dag videre!

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt en så kjempebra dag idag. Har vært hos legen å blitt sykemeldt igjen.

Jeg trodde at jeg endelig begynte å bli bedre etter å ha startet med "lykkepiller". De hjalp meg veldig i 3-4uker,så plutselig sa det pang igjen. Slitsomt. Nå øker vi dosen litt og ser om det hjelper. Det hjelper ihvertfall på å vite at man får hjelp. Å det er befriende å ikke ha jobben å tenke på akkurat nå.

Det er egentlig dette dagen min har gått ut på idag + søvn.

Til og med middagen var kjip idag, Grandiosa *lat* :fnise:

Jaja,nå skal jeg se litt tv å prøve å kose meg litt. Jeg har jo til og med skoleboller og cola! *tenke positivt* g038.gif

Går det noe bra på tv ikveld tro? c010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da sitter vi på hver vår kant og er sykemeldt sammen!

Masse god bedring til deg!

Skoleboller og cola hørtes digg ut! :danse: Jeg og vil ha!

Men jeg er på slanker'n så det blir grønnsaksuppe på meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da sitter vi på hver vår kant og er sykemeldt sammen!

Masse god bedring til deg!

Skoleboller og cola hørtes digg ut! :danse: Jeg og vil ha!

Men jeg er på slanker'n så det blir grønnsaksuppe på meg i dag.

God bedring til deg også Betina! d038.gif

Skulle gjerne delt bollene og colaen min med deg!

Endret av Twinkle*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Uff :klem:

Lykkepiller og sykemelding her også... :roll:

Det går nok over skal du se!

Uffda a020.gif

Men godt å vite at man ikke er alene! Jeg prøver å se positivt på det. Og er bestemt på å bli frisk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det viktigste! Er hvertfall det legen min sier til meg :fnise:

Må innrømme det er godt å vite at en ikke er alene ja... Litt slemt på et vis, men det er litt "trøstende" også.

Hvilke piller bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det viktigste! Er hvertfall det legen min sier til meg :fnise:

Må innrømme det er godt å vite at en ikke er alene ja... Litt slemt på et vis, men det er litt "trøstende" også.

Hvilke piller bruker du?

Ja,er ikke akkurat noe man unner noen,men er godt å vite man ikke er den eneste i verden som føler og tenker slik vi gjør.

Jeg går på Cipralex. Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme :)

Begynte på de for 5 dager siden, så har ikke rukket å få noen virkning tror jeg. Har bare vært trøtt hele tiden :sove:

Men men. Blir vel bedre etter hvert regner jeg med! :)

Har du ellers en grei dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...