Gjest megvel Skrevet 16. februar 2010 #141 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg kjenner igjen alt du skriver her Tror lister er veien å gå, så lenge det går an å endre den inni mellom. Det er ikke bra om du ikke takler å gjøre endringer, eller ikke orker å følge lista. Men jeg tror det går bra Jeg er også sikker på at vi begge blir bedre. Sakte, men sikkert går det oppover. En liten nedtur nå og da er ikke det samme som at alt raser sammen og at vi må begynne igjen på start. Tror vi begge har nok pågangsmot og viljestyrke til at vi drar oss opp. Ser ikke for meg at vi legger oss under dyna med ei spritflaske og valium med det første akkurat. Er bare et spørsmål om tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg kjenner igjen alt du skriver her Tror lister er veien å gå, så lenge det går an å endre den inni mellom. Det er ikke bra om du ikke takler å gjøre endringer, eller ikke orker å følge lista. Men jeg tror det går bra Jeg er også sikker på at vi begge blir bedre. Sakte, men sikkert går det oppover. En liten nedtur nå og da er ikke det samme som at alt raser sammen og at vi må begynne igjen på start. Tror vi begge har nok pågangsmot og viljestyrke til at vi drar oss opp. Ser ikke for meg at vi legger oss under dyna med ei spritflaske og valium med det første akkurat. Er bare et spørsmål om tid! Jeg er også sikker på at vi blir bedre. Det viktigste er at vi vil bli bedre,har jo kommet langt bare på det Og vi har begge samboere som er gode til å støtte,hjelper å ikke være alene. Vi er unge og har masse å se frem til i livet,så dette blir bra! Det med sprit og valium får meg til å tenke på hvor glad jeg er for at jeg ikke har havnet i noe dårlig miljø. Tror nok det er lett å bli påvirket til å prøve altmulig når man er deppa og kanskje har mistet livsgnisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 16. februar 2010 #143 Del Skrevet 16. februar 2010 Det tror jeg også. Har sett at mye avhenger av hva man gjør i ungdomsskoletiden egentlig, det er ofte i den tiden at ting begynner å gå galt. Merkelig egentlig, men så er man svært sårbar og lettpåvirkelig da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 18. februar 2010 Uff,jeg burde legge meg. I går var vi å kjøpte oss ski Vi er absolutt ikke noen sportsmennesker,så det er litt rart og unødvendig,men jaja Jeg har i hele dag bare gått å gruet meg til legetimen imorgen Jeg vet ikke hvorfor. Men jeg er alltid redd for å bli kjeftet på eller noe. Men jeg har ihvertfall skrevet en liste med ting jeg ofte tenker på/bekjymrer meg over,og forslag til hvordan jeg kan gjøre noe med dette. Så føler jeg ihvertfall at jeg kan vise at jeg har prøvd å jobbe litt med å bli bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #145 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er tøft gjort å skrive den lista Legen din kommer ikke til å kjefte på deg, det har h*n ingen grunn til. Du gjør det du kan for å bli frisk, og mer kan faktisk ingen forlange. Jeg er sikker på at legen din er fornøyd med det du gjør. Går du til psykolog/psykiatrisk helsesøster? Hvis ikke hadde det kanskje vært lurt? Kan være greit å ha noen å snakke med når det ikke løser seg av seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er tøft gjort å skrive den lista Legen din kommer ikke til å kjefte på deg, det har h*n ingen grunn til. Du gjør det du kan for å bli frisk, og mer kan faktisk ingen forlange. Jeg er sikker på at legen din er fornøyd med det du gjør. Går du til psykolog/psykiatrisk helsesøster? Hvis ikke hadde det kanskje vært lurt? Kan være greit å ha noen å snakke med når det ikke løser seg av seg selv... Jeg fikk ikke kjeft Ja,det hjalp godt på å få skrevet ned ting. Da fikk jeg se at alle de tingene er det faktisk noe jeg kan gjøre noe med,og det er "normale" tanker og problemer. I hode mitt er det bare surrete,så får litt kontroll når mann kan sette det på et ark. Dette var legen også ganske fornøyd med. Så fornøyd at hun stjal arket mitt Hun skal sende en rekomendering (er det rett ord?) til psykolog neste uke Så håper jeg at jeg hører noe fra den ganske kjapt Nå ble det 50% sykemelding igjen. Selv om jeg ikke har klart det til nå. Men legen vil ikke jeg skal gå hjemme alene å drukne i tanker. Da er det bedre å komme seg litt på jobb å føle at man er til nytte. Og det er jeg enig i. Så ser positivt på det ! Dette skal jeg klare! Da var kjæresten reist igjen Litt surt at han reiser nå når jeg ikke har det så kjempelett,men det er ikke noe han kan gjøre noe med. Han kommer hjem igjen på mandag,så det er jo ikke så lenge han blir borte. Jeg får kose meg med jentefilmer og sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #147 Del Skrevet 18. februar 2010 See? Ingen kan vel kjefte på deg Håper du får høre noe ganske fort ja! Er viktig å få noen profesjonelle å prate med. Jeg har stått på venteliste i 4 mnd til utredning hos DPS, og håper noe skjer snart Hva gjør kjæresten din for noe siden han reiser vekk hele tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 18. februar 2010 See? Ingen kan vel kjefte på deg Håper du får høre noe ganske fort ja! Er viktig å få noen profesjonelle å prate med. Jeg har stått på venteliste i 4 mnd til utredning hos DPS, og håper noe skjer snart Hva gjør kjæresten din for noe siden han reiser vekk hele tida? Jeg er for søt til å kjeftes på Har du stått på lista så lenge??? Oi,kanskje jeg må vente mye lengre enn jeg trodde da. Håper ikke det! Håper du hører noe snart! Eneste som er positivt med lang kø er jo at vi ihvertfall ikke er de eneste som er surrete i hodet Han er selger,så reiser rundt overalt. Twinkle liker ikke Men det går fint da,klarer meg godt alene jeg Bare liker å klage litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #149 Del Skrevet 18. februar 2010 Den andre positive tingen med å stå på lista så lenge er vel at det ikke er veldig store problemer. Kjenner ei som kom inn på veldig kort tid, hun har veldig mye mer å stri med enn jeg har. Ventetiden er jo forskjellig fra sted til sted, kanskje det er kortere der du bor? Men ja, vi liker å ikke være alene om ting Æsj, kjipe jobben til Twinklemannen da Du må bare klage vettu, det er godt å få det ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #150 Del Skrevet 18. februar 2010 Den andre positive tingen med å stå på lista så lenge er vel at det ikke er veldig store problemer. Kjenner ei som kom inn på veldig kort tid, hun har veldig mye mer å stri med enn jeg har. Ventetiden er jo forskjellig fra sted til sted, kanskje det er kortere der du bor? Men ja, vi liker å ikke være alene om ting Æsj, kjipe jobben til Twinklemannen da Du må bare klage vettu, det er godt å få det ut litt Det har jeg ikke tenkt på en gang! Ja,da skal jeg bare være positiv om jeg ikke hører noe på en stund:fnise: Jeg vet ikke helt hvordan etterspørselen er her. Men rekner med god å lang kø her også. Hvis du bor i Kristiansand (husker jeg rett?) så er det en mindre by enn det jeg bor i,så det kan være lengre køer også. Nei,jeg vet ikke. Jeg får vente i spenning Er egentlig en kjekk jobb,som han trivs i (til nå ihvertfall),men kjipt når han reiser bort. Spesielt i denne perioden. Det som er positivt med at han reiser er at vi begge får igjen litt av den nyforelskelsen av å savne hverandre,å det er jo deilig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #151 Del Skrevet 18. februar 2010 Stemmer, bor i Kristiansand ja Aner ikke om køene er lengre i større byer, men i antall mennesker i kø vil jeg nesten tro det er minst like mange Men om legen din har henvist deg til DPS så er det for hele fylket tror jeg forresten. Uansett bør du få et brev derfra ila 2-4 uker med beskjed om hvor lenge du må vente og sånt. Godt han liker jobben sin. Så slipper dere å tenke på at han reiser vekk for en jobb han ikke liker engang. Rekker nesten aldri å savne min stort, vi har ikke vært vekke fra hverandre mer enn 3 netter på rad på 2 år. Som regel har det vært ei natt hvis vi har vært fra hverandre. Altfor glad i han til å ikke ha han der hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 18. februar 2010 Stemmer, bor i Kristiansand ja Aner ikke om køene er lengre i større byer, men i antall mennesker i kø vil jeg nesten tro det er minst like mange Men om legen din har henvist deg til DPS så er det for hele fylket tror jeg forresten. Uansett bør du få et brev derfra ila 2-4 uker med beskjed om hvor lenge du må vente og sånt. Godt han liker jobben sin. Så slipper dere å tenke på at han reiser vekk for en jobb han ikke liker engang. Rekker nesten aldri å savne min stort, vi har ikke vært vekke fra hverandre mer enn 3 netter på rad på 2 år. Som regel har det vært ei natt hvis vi har vært fra hverandre. Altfor glad i han til å ikke ha han der hele tida Hun henviste meg til en poliklinikk i byen. Vet ikke hvordan det er der. Har egentlig ikke peiling på noe jeg Jeg bare følger the flow Vi hadde heller ikke vært borte mer enn noen netter fra hverandre før han fikk jobben. Så var rimelig spesielt første gang han reiste bort. Er rart å ikke ha noen å slenge kommentarer til når jeg ser noe teit på tv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #153 Del Skrevet 18. februar 2010 Ser den ja Jeg tar meg i å snakke høyt til meg selv når jeg er alene. Litt flaut, og er så redd jeg skal gjøre det ute blant mennesker også! Sånn hvis jeg er på butikken eller noe Det betyr nok ikke så mye hvor hun henviste deg, hun vet nok hva hun gjør Ingen grunn til å tenke mer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 18. februar 2010 Ser den ja Jeg tar meg i å snakke høyt til meg selv når jeg er alene. Litt flaut, og er så redd jeg skal gjøre det ute blant mennesker også! Sånn hvis jeg er på butikken eller noe Det betyr nok ikke så mye hvor hun henviste deg, hun vet nok hva hun gjør Ingen grunn til å tenke mer på det Er du så får meg til å tenke på det Haha,ser det for meg! "Hmm,skal jeg kjøpe den eller den? Denne ser jo fin ut,men den andre lukter bedre" Alle andre bare stopper opp å ser rart på deg og lurer på om du snakker til dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #155 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, eller "Ååå, se de fine skoene, jeg vil ha de!" Mhm. Ser for meg at personalet hadde fått beskjed om at ei sprø jente var lø i butikken deres! Skal holde munn nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #156 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, eller "Ååå, se de fine skoene, jeg vil ha de!" Mhm. Ser for meg at personalet hadde fått beskjed om at ei sprø jente var lø i butikken deres! Skal holde munn nå Tror nok de hadde ringt etter securitas da ja! "Jammen,jeg vil ha de skoene! La meg få kjøpe dem først!" Godt du skal holde munn,jeg blir helt stressa Neida,bare tuller med deg,snakk om akkurat det du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #157 Del Skrevet 18. februar 2010 Er din dagbok, så her snakker vi om det du vil Men i min kan du bare prøve å stoppe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Er din dagbok, så her snakker vi om det du vil Men i min kan du bare prøve å stoppe meg! Herved erklærer jeg denne dagbok for åpen for diskusjoner av alle slag! Alle kan skrive det de føler for,om det gjelder hvordan de tørker seg etter do-besøk eller hva de nettopp spiste til middag. Her er det fritt frem! Spar ikke på detaljer om du er glad i det. Jeg tåler alt Endret 18. februar 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #159 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror jeg lar være å fortelle om dobesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror jeg lar være å fortelle om dobesøk Jooo,fortell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå