Twinkle* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 4. februar 2010 Beklager at jeg skuffa deg, kanskje dette hjelper? Redd jeg har rukket å bli for gammel for Twilight. Skulle lest de for et par år siden. Jaja. Takk for blomstene! Det gjør virkelig skuffelsen mildere! Tror aldri jeg kommer til å bli for gammel for dette her åper ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. februar 2010 #82 Del Skrevet 4. februar 2010 Redd jeg har rukket å bli for gammel for Twilight. Skulle lest de for et par år siden. Jaja. Jeg også Men er TrueBlood-bøkene bra?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #83 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg også Men er TrueBlood-bøkene bra?!? Ja! Jeg synes ihvertfall det! Men har bare lest den første da,skal begynne på den andre ikveld. Men du bør kanskje høre med Megvel om hva hun synes siden dere begge er så gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. februar 2010 #84 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja! Jeg synes ihvertfall det! Men har bare lest den første da,skal begynne på den andre ikveld. Men du bør kanskje høre med Megvel om hva hun synes siden dere begge er så gamle Får gjøre det Nå skal denne gamle skrotten ta oppvasken og hoppe til køys. Gammel krok trenger mye søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #85 Del Skrevet 4. februar 2010 Får gjøre det Nå skal denne gamle skrotten ta oppvasken og hoppe til køys. Gammel krok trenger mye søvn Må passe på så du ikke detter og brekker lårhalsen når du går i trappa! Sov godt da gamlemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 5. februar 2010 #86 Del Skrevet 5. februar 2010 Får gjøre det Nå skal denne gamle skrotten ta oppvasken og hoppe til køys. Gammel krok trenger mye søvn Man blir ALDRI for gammel til True Blood! Eller kanskje, hvis man ikke er så veldig interessert i vampyrer. Men hvis du føler deg for gammel til True Blood så anbefaler jeg bøkene til Anne Rice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg har fått melk i puppene!!! Whaat?!? Jeg satt av en eller annen grunn å klemte litt på puppene igår kveld ( ) Så så jeg at det plutselig var noe litt bløtt så jeg klemte mer,å det kom ganske masse! Jeg ble helt satt ut! Leste nå på bivirkninger av pillene jeg går på,i den delen der det står om ting som som har blitt rappotert av privatpersoner at det er flere som har opplevd melkeproduksjon,så da er det greit Anbefaler alle som går på Cipralex å klemme litt på jura for å sjekke om de har det samme God helg alle sammen! Endret 5. februar 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 6. februar 2010 #88 Del Skrevet 6. februar 2010 Melk?? Så merkelig! Det går sikkert over snart, tror du ikke? Er egentlig bare innom for å ønske deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 6. februar 2010 #89 Del Skrevet 6. februar 2010 Sorry, men jeg klarte ikke å holde meg! MELK?! Leste det jeg også. men bestemte meg for at det ikke skjer mde meg Tør ikke sjekke! Herregud! Hm, kanskje jeg må begynne å ta pakningsvedlegget litt mer inn over meg? Liker liksom å tro at ingenting skjer, at det er bare "andre" ting skjer med... Men men. Hvordan har du det i dag da? Godt med helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 6. februar 2010 Melk?? Så merkelig! Det går sikkert over snart, tror du ikke? Er egentlig bare innom for å ønske deg en riktig god helg! Får håpe det gir seg ihvertfall! Ja,det er helt sprøtt! Men merker ikke noe til det hvis jeg ikke klemmer,så jeg får bare holde meg unna God helg til deg også Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 6. februar 2010 Sorry, men jeg klarte ikke å holde meg! MELK?! Leste det jeg også. men bestemte meg for at det ikke skjer mde meg Tør ikke sjekke! Herregud! Hm, kanskje jeg må begynne å ta pakningsvedlegget litt mer inn over meg? Liker liksom å tro at ingenting skjer, at det er bare "andre" ting skjer med... Men men. Hvordan har du det i dag da? Godt med helg? Det er bare å le ivei,jeg gjør det samme! Tenkte også at sånnt skjer ikke med meg,men det gjore visst det Det som er skummelt med å lese vedlegget er jo at når men vet hva man kan få,så har man plutselig alt Jeg har hatt en bra dag idag Vært hjemme hos foreldrene mine ,de reiste til syden,så jeg var litt med lillebror. Nå venter jeg på biffmiddag (litt sent,men ) Så skal jeg ha en kosekveld med kjæresten Vi skal ha "How I met your mother"-marraton Deeeeeeilig med helg!!!! Hvordan går det med deg da Megvel? Goood Helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 7. februar 2010 #92 Del Skrevet 7. februar 2010 Så bra at han er hjemme igjen! Vi spiser også ofte sein middag, så jeg er vandt med det! Blir ofte sånn fordi han jobber kveldsskift annen hver uke. Bra å tilbringe tid med lillebror! Ingen er så gode som søsken når det kommer til å få opp humøret! Jeg har en lillesøster som jeg har masse internhumor med, gjør ikke annet enn å le når vi setter i gang. Glad jeg har henne! Jeg blir også fort litt hypokonder når noe først skjer... Prøver å holde det for meg selv, for jeg er litt flau over det. Ikke bra å gå på jobb med litt hoste og tro at jeg får lungebetennelse, for da må jeg jo si det til noen! Og så jobber jeg i dagligvare, så hadde jo smitta mange om jeg faktisk var syk Så bedre å holde munn. Jeg har en grei dag til nå hvertfall! Stemor har sine barn og barnebarn på besøk, og de små er lettere irriterende og innpåslitne. Men sånn er det tross alt ofte med barn Håper du og kjæresten får en flott søndag sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 7. februar 2010 Så bra at han er hjemme igjen! Vi spiser også ofte sein middag, så jeg er vandt med det! Blir ofte sånn fordi han jobber kveldsskift annen hver uke. Bra å tilbringe tid med lillebror! Ingen er så gode som søsken når det kommer til å få opp humøret! Jeg har en lillesøster som jeg har masse internhumor med, gjør ikke annet enn å le når vi setter i gang. Glad jeg har henne! Jeg blir også fort litt hypokonder når noe først skjer... Prøver å holde det for meg selv, for jeg er litt flau over det. Ikke bra å gå på jobb med litt hoste og tro at jeg får lungebetennelse, for da må jeg jo si det til noen! Og så jobber jeg i dagligvare, så hadde jo smitta mange om jeg faktisk var syk Så bedre å holde munn. Jeg har en grei dag til nå hvertfall! Stemor har sine barn og barnebarn på besøk, og de små er lettere irriterende og innpåslitne. Men sånn er det tross alt ofte med barn Håper du og kjæresten får en flott søndag sammen! Deilig å ha han hjemme igjen ja Godt det ikke bare er oss som er seine med maten! Hypokonder ja Jeg vet akkurat hva du mener! Haha,småbarn kan være irriterede ja,men de er da søte til tider også Jeg føler at alle barn jeg ikke kjenner er irriterede,men sånn som de jeg omgås hver dag i barnehagen f.eks er bare søte,selv om de gjør samme tingene som irriterer meg med andre barn :gjeiper: Du får irritere deg videre Megvel! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. februar 2010 #94 Del Skrevet 7. februar 2010 Må passe på så du ikke detter og brekker lårhalsen når du går i trappa! Sov godt da gamlemor! Takk! Ingenting brukket enda Man blir ALDRI for gammel til True Blood! Eller kanskje, hvis man ikke er så veldig interessert i vampyrer. Men hvis du føler deg for gammel til True Blood så anbefaler jeg bøkene til Anne Rice! Elsker vampyrer jeg! Så satser på at jeg ikke er for gammel enda... selv om jeg føler meg som en hundreåring akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Takk! Ingenting brukket enda Godt å høre! Håper du har en bra dag Alyah! Jeg drømte noe sprøtt i natt. Jeg var på en vampyrbar (sett for mye True Blood eller? ) sammen med noen jeg ikke vet hvem er og en kjennt Svensk blogger. (Kenza,om noen vet hvem det er). Vi satt og mannet oss opp for å gå opp til vampyrene. Jeg kom også på at jeg ikke hadde barbert meg nedentil,så jeg måtte springe på mannedoen å gjøre det først Da vi gikk opp trappa,så var det masse katter der,for vampyrene likte visst det (?) Vi ble vist til en resaurant,så skulle vi stå der inne til vampyrene valgte hvem av oss de ville ha. Jeg ble valgt av sjefen. Men ikke fordi han ville ha meg,men for han skulle lære meg noe. Han tok meg med til en togstasjon og holdt meg forran et tog som kom mot meg,og tok meg bort rett før det traff meg. Han heiv seg utfor et stup med meg i armene,og poffet oss bort før vi traff bakken (vet ikke helt va jeg skulle lære av dette her ,men Etterpå var det tid for å stå i restaurangen igjen,men da merket jeg at sjefen egentlig ville ha meg for seg selv. Jeg ble valgt ut av en kvinnelig vampyr. Vi gikk til et rom for å ha sex. Men når vi begynte,så var det plutselig jeg som var vampyr. Etter dette våknet jeg :gjeiper: Herregud,alt man soper sammmen til en drøm altså Jaja,nå er middagen i magen og kroppen i sofen,så nå skal jeg slappe av Håper alle har en god dag! Endret 8. februar 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. februar 2010 #96 Del Skrevet 8. februar 2010 Hihihi, måtte le litt av den drømmen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. februar 2010 #97 Del Skrevet 8. februar 2010 Mulig det er på tide å roe True Blood ja! Fantastisk drøm! Jeg har aldri sånne gøye noen lenger, drømmer bare om at folk er sinte på meg for ting jeg ikke vet om og sånn Kos deg masse i kveld du Twinkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 8. februar 2010 Mulig det er på tide å roe True Blood ja! Fantastisk drøm! Jeg har aldri sånne gøye noen lenger, drømmer bare om at folk er sinte på meg for ting jeg ikke vet om og sånn Kos deg masse i kveld du Twinkle! Må nok roe det net et hakk ja Skulle ønske jeg drømte sånne drømmer oftere. Alt føltes virkelig ekte. Så var han sjefen så vakker og mandig :rødme: Mmmmm Sånne drømmer du beskriver er ikke morsomme Jeg har ofte perioder der jeg drømmer ting som handler om det samme. Før slet jeg ofte med drømmer der jeg falt ned fra store høyder. Så har jeg ofte drømt at jeg får baby,men klarer ikke gi den mat osv. Helt rart hvor rare vi egentlig er helt innderst i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. februar 2010 #99 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja jeg vet!!!! Spesielt det med babyer er skumle drømmer! Var en gang jeg drømte at jeg hadde en nyfødt jentebaby midt på vinteren, oppe hos pappa. Så tok lillesøsteren min den med seg ut på tur, uten å kle på jenta nok, og mistet henne langt ute på et jorde Grøss og gru sier jeg bare! Drømmer også ofte om å falle ned i hull og kravle opp igjen, og at folk ikke er den de gir seg ut for å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja jeg vet!!!! Spesielt det med babyer er skumle drømmer! Var en gang jeg drømte at jeg hadde en nyfødt jentebaby midt på vinteren, oppe hos pappa. Så tok lillesøsteren min den med seg ut på tur, uten å kle på jenta nok, og mistet henne langt ute på et jorde Grøss og gru sier jeg bare! Drømmer også ofte om å falle ned i hull og kravle opp igjen, og at folk ikke er den de gir seg ut for å være. Stakkars babyen! De drømmene jeg synes er litt morsomme i ettertid,er de jeg drømmer om kjæresten som gjør at jeg er dritsur på ha resten av dagen stakkar Men det føles jo som om det i drømmen er ekte,og hvis jeg har blitt sur på han i drømmen,så klarer jeg ikke å legge det ifra meg når jeg våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå