Twinkle* Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Da var det min tur å skrive dagbok Her kommer jeg til å skrive alt i fra tanker og følelser, til hva jeg finner på om dagene (altså ikke så mye spennende ) Jeg er 21år,har en fantastisk samboer,og jobber i barnehage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Det har ikke blitt en så spennende første dag av det nye året. Sov lenge og har siden jeg sto opp sittet her på sofaen å sett på tv Men skal snart hive på litt klær,og ta litt oppvask. Dagen i går ble for første gang på maaange år feiret sammen med sambo og familie i stede for å gå på fest å bli full. Må si det var utrolig koselig og avslappene Nei,nå må jeg gjøre noe før sambo kommer hjem,slik at han tror jeg har vært flink og effektiv hele dagen Godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2010 Enda en lat dag Kjæresten er på jobb å jeg kjeder meg. Er rart det der,når jeg er på jobb,så tenker jeg på alt som kunne blitt gjort om jeg bare hadde hatt fri. Men når jeg har fri,så blir jeg bare sittende her. Vi flytter inn i nytt hus snart,så det er utrolig mye jeg skulle ha gjort,men det frister ikke :gjeiper: Men jeg var flink i går da! Ryddet,vasket klær Vurderer å gå en tur,er så fint vær nå,elsker snø :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Edit: Ble litt vel privat. Endret 19. januar 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 2. januar 2010 Phu,nå er jeg mett! Har nettopp spist hjemmelaget pizza Ble ikke tur på meg før idag,men en liten handletur fikk jeg til Nå skal vi kose oss med film og snacks resten av kvelden. Deilig med litt kjærestetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 18. januar 2010 Jaaa,jeg fikk det til! Har slitt med å få inn slike fra en annen side ganske lenge nå. Lenge siden jeg har skrevet her,har ikke hatt så kjempemye å si. Har nettopp sett den nye seien "Ullared",herregud så morsomt Hvordan klarer de å finne så mange harry mennesker på en plass?? Nå er det kos forran tv før jeg får i seng. Jobb imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 19. januar 2010 Idag har jeg vært utrolig trøtt. Hater dager der man kun lengter tibake til sengen Er min egen feil som sitter for lenge oppe i helgene. Ellers har jeg hatt en grei dag på jobb. En måte å vite om jeg har hatt en god eller dårlig dag på jobb er om jeg fortsatt har lyst på barn når jeg kommer hjem Å det har jeg idag Resten av dagen blir ganske så lat sammen med kjæresten som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ting som skal handles inn før vi flytter: (det som er blått har vi fra før eller har kjøpt) -Kjøleskap -Komfyr -Oppvaskmaskin -Vaskemaskin -Tørketrommel -Mikrobølgovn -Spisebord+stoler -Stuebord -Sofa -Tvbenk -Lamper ++++ Blir dyrt dette. Endret 19. januar 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 20. januar 2010 Har idag vært hjemme fra jobb. Har utrolig vondt i hode Utrolig hvor mye hodeverk kan slå en ut. Jeg får gå en tur ut i frisk luft litt senere,så får vi håpe det hjelper Fikk nettopp en telefon fra en "gammel" venninne,som vil ha meg på besøk på lørdag. Blir kjempekoselig å treffes å snakke om gamledager Er synd at man mister kontakten etterhvert som man blir større. Noen flytter,får nye venner,jobber og går på skole. Jeg føler også Facebook ødelegger en del. Er jo kjekt å kunne følge med på hva andre driver med bare ved å se på profilen deres,men det gjør også at man ikke treffes like ofte som man hadde gjort ellers. Ha en godt dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå skal jeg ut å gå tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 20. januar 2010 Har lagt meg i sengen allerede jeg. Så slipper jeg fotballkampen som står på i stua Det var herlig å få gått en tur! Prøver å få det til så ofte jeg kan,men somregel frister det mer å sitte i sofaen. Gleder meg utrolig mye til vi får hund! Da MÅ jeg gå tur,trene og leke med den Jeg har ønsket meg hund så lenge jeg kan huske,så jeg klarer snart ikke vente lengre Men må nok vente i 6måneder til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Hjemme fra jobb idag også gitt. Hater det,man får så dårlig samvittighet når man vet at det blir ekstra mye jobb på de som er der. Jaja,er ikke så mye jeg kan gjøre med det. Men det var deilig å kunne ligge igjen i sengen når kjæresten skulle på jobb! Er alltid han som får ligge igjen å såve mer for jeg begynner på jobb en del tidligere enn han. Idag var det min tur,lå å nøt det litt før jeg stjal dyna hans og sov videre Nå ska jeg hive innpå noen flere paraceter,å slappe av på sofaen Endret 21. januar 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2010 #14 Del Skrevet 23. januar 2010 Stakk bare innom dagboka di for å si: God helg til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeeei,endelig noen som har skrevet i dagboka mi! I går var vi ute å skulle kjøpe kjøleskap,men vi kom på at vi vet jo ikke hvor stort kjøleskap vi kan ha Å kjøleskapet vi så på er nesten 2meter,så er litt synd om det ikke passer. Idag skulle jeg engentlig møte en gammel venninne som jeg har nevnt,men det ble jo selvfølgelig ikke noe av Så da ble det en lang morgen i senga i stede,deilig Vi var ute en tur å handlet,å nå venter jeg på hjemmelaget pizza Standar lørdagsmat,men det er jo så godt! Imorgen skal jeg hjem til foreldrene mine. Det blir koselig. Forholdet mellom oss har forrandret seg helt etter at jeg flyttet. Før var det bare krangling å tulling over småting hele tiden. Men det blir vel sånn når man blir voksen og vil bestemme alt selv,men må ta hennsyn til to foreldre som vil ha ting på sin måte. Så det var nok på tide at jeg kom meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2010 #16 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeeei,endelig noen som har skrevet i dagboka mi! Hi, hi! Akkurat det jeg tenkte da du skrev i min Måtte jo gi litt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 23. januar 2010 Hi, hi! Akkurat det jeg tenkte da du skrev i min Måtte jo gi litt tilbake Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 24. januar 2010 Arg! Jeg som hadde tenkt å ha en velværekveld for meg selv. Skulle følge opp tipset om å bruke honning som ansiktsmaske, har gledet meg til å prøve det i hele dag. Så finner jeg ut at samboeren min har hevet honningen i søppelet Fant selvfølgelig ikke ut det før etter vi hadde vært på butikken og ikke har sjangs til å kjøpe. I tillegg skal sambo spille fotballspill. Å jeg har ingenting å finne på.. For en teit lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 24. januar 2010 Da var jeg hjemme fra barndomsheimen Dagen begynte med at jeg sov aaaaaltfor lenge. Hoppet i dysjen og ble hentet. Det første vi gjor var å reise ned i den nye leiligheten til min bror,for det hadde jeg ikke vært enda. Så veldig bra ut! Etterpå tok vi turen til Mc. Donalds for å spise middag. For pappa hadde fått for seg at det bare var det som fristet idag. Det gikk ned,men var ikke helt det jeg så for meg. Er mer glad i typisk søndasmiddag,som komle eller kjøttkaker Resten av tiden ble tilbrakt i sofaen og på gulvet der jeg og min lillebror heiv ballonger til hverandre (ikke spør ) Jeg kom hjem til en fin og ren leilighet. Har en kjempeflink og snill samboer som har ryddet og vaskt imens jeg var ute Min samboer er bare best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 25. januar 2010 Vi har fått oss bil!!!! Endelig!! Har ikke hatt bil på leenge nå,og har vært rimelig lei av å ta bussen overalt! Dagen idag har vært litt treig og rar å det har ikke skjedd så masse som er verdt å fortelle. Eneste jeg kommer på er at jeg fikk pannekaker til middag (og at vi fikk biiiiil!!!!) Nå skal vi ut å råne med svigermor Ha en koselig kveld! (Vet ikke helt hvem jeg skrivet det til,er jo ingen som leser i dagboka mi uansett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå