Mathias Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 :-? Du må få deg ny jobb!!! Er aaaalt for mye reising og jobbing i den du har nå!!! Chimpern og jeg holder på å gå i tottene på hverandre når vi er alene.. (vel, nå kan jo det var hyggelig og spennende, men det blir litt.. kjedelig i lengdenmed bare oss to... ) Two is company, three is a happy/jolly crowd... *furtefjes... (Ingen ting vondt Cimpis- du er en drøm på mange måter... , men vet du begynner å kjede deg med mitt ensformige selskap også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 kjedelig i lengdenmed bare oss to... Maaaaakan! For ikke å si Maaaaaaiken!!! Jasså, så jeg er kjeeeeedelig....??? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2003 visste det!... Gøyere m tre vel Chimp?... Dessuten sliter du meg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 Bare vær sånn....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 28. august 2003 Nå må du IALLEFALL komme Maiken, for nå sitter jeg her helt alene også... :-? :cry: Chipern grabbet m seg skinnbuksene og fløy på dør!... Bare noe lateks og oljer igjen etter henne her nå... uff... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. august 2003 #6 Del Skrevet 29. august 2003 Skjønte det nok...at chimp egentlig er en ganske tørr, veldig saklig, grå og kjedelig person, ja Selv om hun skryter fryktelig av alle disse agurk-eskapadene sine på jobbstedet sitt. Latex og oljer? Pøh...så...så...kjedelig! Skinnbukse? *gjesp* Myemer gøy med en jobbfreak som kaster rundt seg med papirer, møteprotokoller, referater, telefoner, som erkejubler høyt i sky hver eneste gang hun blir bedt om å gjøre en eller annen analyse, som får orgasmer av å sitte i gørrtørre konferanser og sånt'no, ikke sant Nå?? Ikke sant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 29. august 2003 eeeeehhrrrr...... :-? Var dette ment ledende på en måte.... eeehhh... Men nå er jo jeg litt sånn der.... vel... liker selvstendige kvinner med kontordrakten og litt streng stemme.. om du forstår.... En overklar, dampende Chimp m den slitte buksa og agurkene biter liksom ikke helt lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. august 2003 #8 Del Skrevet 29. august 2003 Ignorerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 29. august 2003 Hyyyyysj Chimp!... Ikke la henne høre deg der under senga!..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. august 2003 #10 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har følehorn, Lasse! Sjekket under senga sist du var ute for å pudre nesen Under senga...kunne jeg bare se en liten edderkopp. Et lite kryp, som stirret og løp når jeg flekket tenner mot den. Et skremt lite kryp (på nett kan i alle være så tøffe vi vil, ikke sant? T.o.m. late som om vi ikke har edderkoppskrekk!!!) Det rare med dette...krypet...var at den var iført en liten skinnbukse med 8 små bukseben. Qlt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. august 2003 #11 Del Skrevet 29. august 2003 Ignorerer hvertifall! :evil: (Hvilken farge var d f’resten på buksene dah…???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. august 2003 #12 Del Skrevet 29. august 2003 ...og en annen ting: JEG!!! er IKKE!!! redd for edderkopper, verken her el IRL, såDEHHHSåhhhh!!! TRY ME!!! Edderkopper betyr lykke! Så d hvis d er er meg du mener du så i skikkelse av en edderkopp, sier d bare d meste om meg...at jeg stakk når jeg så deg, betyr kanskje at lykken forlater deg!!! ....fordi du er så slem m de som e mindre enn deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 29. august 2003 :o Damer damer!!! Nå mister dere helt fokus her jo!.. Nemlig MEG!... Så til verks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. august 2003 #14 Del Skrevet 29. august 2003 :o Damer damer!!! Nå mister dere helt fokus her jo!.. Nemlig MEG!... Så til verks... Din skyld, såhhh.....D var DUUUU som bynte.... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. august 2003 #15 Del Skrevet 29. august 2003 Den bittebittelille skinnbuksa var fiolett med sånne lyse aquafarvede prikker på. Ordentlig schtiiilig, var den, chimp. Hvorfor spør du? Var det no'kjent med den??? Buksa altså? Mister vel ikke fokus, vel. Gå i frø har vi vel allerede gjort...men fokusorientasjonen...den er så god atte. Var vel ikke slem, chimp...flekket bare tenner, jeg. Og dette krypet stakk bare, rett og slett. Feig, var den. Tenkte den ville komme ut i dagslyset, egentlig. Smattet med tunga, til og med, men krypet løp som faen. Men Lasse...han løp ikke. Enda jeg snerret ordentlig, til og med. Modig, denne Lassefyren. Kjempetøff! Kommanderte ham ned på alle fire, til og med. Hveste at han hadde med å legge seg flatt ned på gulvet...og han adlød, faktisk. Slengte seg ned, så lang han var. For å se etter edderkoppen...men den var borte. Tror jeg ivaffal... Tar jeg feil??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. august 2003 #16 Del Skrevet 30. august 2003 Edderkoppen vart skræmd ja....bort!! Av den onde KG-heksa som hadde omvandlet den!!! Den slepte seg tungsindig hjem for å trøstedrikke.....som du selv så ut av en annen tråd.....som ble spunnet m håpets lysegrønne farge etter hvert som den følte at rødvinen gjorde en slags virkning - faktisk så FORANDRET den PERSONLIGHETEN dens- ikke så rent lite heller - ettersom den våknet som noe helt annet enn en edderkopp - en kaffekopp, sier du? Nei! En rørekopp? Tampen brenner! En chimpekopp faktisk.....m prikkede lilla skinnbukser! Ganske riktig! Puhhh!!! Marerittet over! Og nå skal dere ikke føle dere så kjepphøye der borte i sengehalmen! pønske, pønske....hevne, hevne 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. august 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 30. august 2003 *Sår på knea i dag ja!.... :-? 8) Men er nå mer enn klar for Chimpern i de sexy -prikkete buksene og hennes agurktriks!.,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. august 2003 #18 Del Skrevet 30. august 2003 Sår på SJELA!!! Av utfrysingen som Monster-Maiken steller i stand.... pønske, pønske....hevne, hevne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå