Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg vil bare ha i både pose og sekk, alt skal være bare morsomt og helt perfekt, også må man få være helt fri og å bare gjøre som man selv vil, inkludert å kunne få lov til å bruke alle de pengene man selv ikke har, ettersom den nye partneren helst bør være styrtrik, god elsker, ta seg av alt husarbeid, matlaging, reparasjoner og vedlikehold.... Er dette kvinner av i dag i et nøtteskall, eller...?? :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå synes jeg det går litt over stokk og stein her Kjetil... Hva blir det neste emnet? "Kunne dere ha falt for en sjøstygg millionær?" eller "Hva er best, stygg og stor kuk eller pen og liten kuk?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå synes jeg det går litt over stokk og stein her Kjetil... Hva blir det neste emnet? "Kunne dere ha falt for en sjøstygg millionær?" eller "Hva er best, stygg og stor kuk eller pen og liten kuk?" Tusen takk for gode innspill!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå synes jeg det går litt over stokk og stein her Kjetil... Hva blir det neste emnet? "Kunne dere ha falt for en sjøstygg millionær?" eller "Hva er best, stygg og stor kuk eller pen og liten kuk?" Ps kjære emanuelle, håper dette året blir helt fantastisk for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. januar 2010 #5 Del Skrevet 1. januar 2010 Ps kjære emanuelle, håper dette året blir helt fantastisk for deg. takk O du ukjente vidunder (og Kjetil, jeg bare kødder med deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå synes jeg det går litt over stokk og stein her Kjetil... Hva blir det neste emnet? "Kunne dere ha falt for en sjøstygg millionær?" eller "Hva er best, stygg og stor kuk eller pen og liten kuk?" And by the way... Syns du at jeg er så ille, altså..?? De trådene som "blir til noe" lager jo tross alt litt mer liv her inne, mens de som ikke vekker noen interesse forsvinner jo helt av seg selv... Var jo ikke meningen å gå deg på nervene løs, vet du vel! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 1. januar 2010 #7 Del Skrevet 1. januar 2010 Hehe, Kjetil du Kjetil. Synes du at du lærer noe nytt om damer, nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå