madam_mim Skrevet 31. oktober 2010 #681 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gode instruktører er fantastiske! Håper du får mange knalløkter på sykkelen framover. Prøvde meg på ab wheel for første gang her om dagen, det var usannsynlig tungt. Veien til mage av stål jepp jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #682 Del Skrevet 1. november 2010 Gode instruktører er fantastiske! Håper du får mange knalløkter på sykkelen framover. Prøvde meg på ab wheel for første gang her om dagen, det var usannsynlig tungt. Veien til mage av stål jepp jepp! Jeg er fortsatt usannsynlig støl i hele core, det gjør vondt å hoste, nyse, le ... Men gud så deilig! Og dette er grunnen til at jeg fortsetter å trene, selv om jeg akkurat nå får i meg for lite mat: http://www.dagbladet.no/2010/11/01/tema/helse/folkehelseinstituttet/trening/fysisk_aktivitet/14092239/ For meg har det helt klart en virkning, ikke i tvil om at jeg hadde slitt mye mer om jeg ikke hadde hatt treningen. Jeg har ikke akkurat noe mer matlyst denne uka, selv sjokolade fristet lite i helga ... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #683 Del Skrevet 1. november 2010 Deilig, deilig, deilig treningsøkt i dag! Fikk et bredt gliss og tommel opp av sidemannen da jeg med et ekstremt frustrert nnnngh bare måtte slippe manualene i gulvet. Ikke f**n om jeg fikk dem lenger enn halvveis opp, men greit at jeg kan underholde litt da. Har hatt utrolig fin framgang på ryggen og armene de siste 4 ukene, etter at jeg begynte å bruke romaskinen og la inn foroverbøyd sidehev. At jeg virkelig får opp pulsen og får løst opp skikkelig i rygg, skuldre og nakke er jo heller ikke akkurat negativt. Fikk fram blodåre på halsen også, under skulderøvelsene i dag. Den poppet skikkelig fram under første settet med øvelser, og holdt seg der resten av økta. 10 min roing, 2210 m! 53 min styrketrening: - Skråbenk, manualer: 14/11 - 14/9 14/8,5 :gjeiper: - Flyes: 11/10 - 11/8 - 10/12 Utrolig frustrerende å bare få opp 8 på sett 2. 10 kg er for lett, 11 blir akkurat litt for tungt, med ørlite grann push fra spotter kunne jeg fått opp 9 reps. - Sidehev: 7/10 - 7/10 - 7 /10 - Fronthev: 7/10 - 7/10 - 7/10 - Shrugs: 7/10 - 7/10 - 7/10 - Foroverbøyd sidehev: 6/12 - 7/9 - 7/10 - Skuldre, core: 10/20 - 10/20 - 10/20 35 min crosstrainer, høy intensitet Faux hawken er for øvrig i veien når jeg kjører skuldre. Merket godt hvor mye core man bruker når man bruker romaskina, det gjorde horribelt vondt de første minuttene, fram til jeg ble litt varm. Er skikkelig støl! Spotify sliter for tida, så i dag ble det ipodmusikk i stedet. Hadde glemt hvor mye fantastisk musikk jeg har lagret på telefonen. Hele økta var bare utrolig deilig! Hadde til og med overskudd til å ta en økt på crosstraineren til slutt. Så får vi heller bare forbigå faktumet at jeg spøy på veien hjem i stillhet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 1. november 2010 #684 Del Skrevet 1. november 2010 Gratulerer med nok ei superøkt. Men ka i alle dagar er ein faux hawk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #685 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Gratulerer med nok ei superøkt. Men ka i alle dagar er ein faux hawk??? En faux hawk er en variant av hanekam/mohawk. Du er ikke helt barbert på sidene, som med en mohawk, men har igjen littegrann. Jeg har igjen mellom 9 og 12 mm over hele hodet bortsett fra på toppen hvor jeg har rundt 3 cm kanskje? Tenk Pink! Endret 1. november 2010 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 1. november 2010 #686 Del Skrevet 1. november 2010 Tøft er det! Og litt morsomt at den kommer i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #687 Del Skrevet 1. november 2010 Tøft er det! Og litt morsomt at den kommer i veien Ja, måtte flire litt i dag. Fikk den skikkelig høy i dag da, så den var litt mer i veien enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 1. november 2010 #688 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Haha! Moro. Har hatt hanekam sjøl i mine ville ungdomsår, men den var vel såkalt ekte den då...og pønkarar pumpa ikkje jern, så detta spesifikke problemet oppstod aldri! Endret 1. november 2010 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #689 Del Skrevet 1. november 2010 Haha! Moro. Har hatt hanekam sjøl i mine ville ungdomsår, men den var vel såkalt ekte den då...og pønkarar pumpa ikkje jern, så detta spesifikke problemet oppstod aldri! Jeg ser definitivt punker ut, særlig med tanke på mengden svart sminke jeg bruker også, så punkere kan absolutt pumpe jern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #690 Del Skrevet 1. november 2010 Trente forresten med hansker i dag, og det var så deilig! Endelig slapp jeg å blø, måtte gi opp etc. fordi henda ble for såre. Fant ett eneste par i str xs på lørdag. Jeg synes godt de kunne vært ørlite grann mindre enn de er, men for all del, de passer veldig bra. Håper bare ikke de utvider seg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 1. november 2010 #691 Del Skrevet 1. november 2010 Hvis du vil kan du få mine nydelig hansker som jeg aldri bruker lenger. De er sorte med små rosa detaljer. De er temmelig små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2010 Forfatter #692 Del Skrevet 2. november 2010 Hvis du vil kan du få mine nydelig hansker som jeg aldri bruker lenger. De er sorte med små rosa detaljer. De er temmelig små Nei takk, jeg har som sagt funnet i xs og de fungerer fint de så lenge de ikke utvider seg. Etter alle hanskene jeg har prøvd tror jeg det skal mye til å finne noe mindre enn de jeg har nå. Er vel strengt tatt ikke noen fare for at de utvider seg, ettersom jeg ørlitegrann rom å gå på. Trodde du foresten du kjente til mitt hat mot rosa? Og ja, det gjelder detaljer også. Men veldig søtt av deg å tilby meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. november 2010 #693 Del Skrevet 2. november 2010 Hihi, eg meinte ikkje at dei ikkje gjør det eg var åpenbart i heilt feil miljø! Høres ut som du har ein flott stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2010 Forfatter #694 Del Skrevet 2. november 2010 Hihi, eg meinte ikkje at dei ikkje gjør det eg var åpenbart i heilt feil miljø! Høres ut som du har ein flott stil! Tja, stilen skifter etter humøret. Jeg kan være alt fra guttejente til rock/punk til ultrafeminin. Nå om dagen siden humøret ikke akkurat er på topp, og noe av grunnen til at jeg klippet av meg alt håret er fordi jeg har det bedritent, så er det mye mørke klær og svart sminke. Med det resultat at man ser ut som en panda etter trening. Godt jeg ikke er så voldsomt forfengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. november 2010 #695 Del Skrevet 2. november 2010 Å klippa håret er ein god overlevelsesstrategi når alt går på trynet. Nesten litt rensande. Eg har for vane å ta ein ny piercing når ting går skeis. Ny start, på ein måte. Grattis med nye hanskar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. november 2010 #696 Del Skrevet 2. november 2010 Eg har for vane å ta ein ny piercing når ting går skeis. Ny start, på ein måte. Haha jeg og! Pluss en tatovering, men det er jo kanskje ikke så lurt. Det var heldigvis ikke helt på impuls, så jeg angrer ikke enda hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. november 2010 Forfatter #697 Del Skrevet 2. november 2010 Føler meg horribelt umotivert og lat i dag. Sikkert været som gjør det, det og at jeg skal jobbe vedlikehold i kveld. Brukte mye ekstra tid i morges på å pakke bagen, ta med ekstra mat etc. så jeg skulle komme meg på trening, men i stedet har jeg krøllet meg opp i sofaen på jobb med pc-en i fanget og her tror jeg jeg blir fram til jeg skal begynne og jobbe igjen. Været er for jævlig, motivasjonen på bånn, orker ikke tanken på å stikke ut i møkkaværet, trene, dusje og så måtte tilbake ut i drittværet for å dra på jobb. Hadde jeg kunnet komme hjem, spise, stikke på trening og så komme meg hjem igjen til en deilig varm dusj hjemme og så sette meg i sofaen med dyna, pc-en og tv-en så, men å skulle tilbake på jobb etter en slitsom treningsøkt jeg ikke har overskudd til? Neeeeh. Jeg får heller være flink resten av uka. Jeg bevilger meg 1 treningsfri dag i uka for tida, så da får det bli i dag denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 5. november 2010 #698 Del Skrevet 5. november 2010 Nei takk, jeg har som sagt funnet i xs og de fungerer fint de så lenge de ikke utvider seg. Etter alle hanskene jeg har prøvd tror jeg det skal mye til å finne noe mindre enn de jeg har nå. Er vel strengt tatt ikke noen fare for at de utvider seg, ettersom jeg ørlitegrann rom å gå på. Trodde du foresten du kjente til mitt hat mot rosa? Og ja, det gjelder detaljer også. Men veldig søtt av deg å tilby meg altså! Detaljene er så små at man burde komme unna med dem selv om man ikke liker rosa De er hovedsaklig svarte. Hehe. Men si ifra hvis de du har ikke holder i lengden. Mine er så små at det er svært vanskelig å få dem på hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2010 Forfatter #699 Del Skrevet 7. november 2010 Litt ymse treningsuke. Tirsdagens ekstrajobbing ødela definitivt, i tillegg til at jeg har vanskelig for å motivere meg for noe som helst om dagen. Onsdag: Siden trening utgikk på tirsdagen måtte jeg trene styrke på onsdagen i stedet. Skulle egentlig kjørt bein, men det var så fullt på senteret at jeg måtte kjøre rygg i stedet, og måtte kjøre øvelsene i "feil" rekkefølge. For å si det sånn var ikke det akkurat motiverende, i tillegg til at jeg var dødstrøtt etter tirsdagens jobbing. 15 min crosstrainer, høy intensitet, 2,61 km 60 min styrketrening: - Nedtrekk, strak: 36/12 - 37,5/10 - 37,5/10 - Nedtrekk, v-grep: 36/12 - 38,5/12 - 38,5/9 - Markløft: 62,5/10 - 67,5/5 - 65/9 - 65/7 - Enhåndsroing: 15/12 - 16/9 - 16/10 - Bicepscurl: 9/9 - 9/9 - 9/9 - Franskpress: 7/12 - 7/9 - 7/9 - Ab-wheel 10 - 10 - 10 - Planke: 45 sek - 45 sek - 45 sek, 15 sek pause mellom 25 min crosstrainer, høy intensitet, 4,15 km Lite motivasjon, irritasjon over endring i planene, og masse tanker som surret rundt i hodet gjorde at fokuset var litt all over the place. Markløften gikk skitt fordi det var fullt, jeg ventet for kort tid mellom 1. og 2. sett, mislyktes totalt og følte at jeg måtte legge på et ekstra sett med 65 kg for å få fullført øvelsen skikkelig. Sånn alt i alt var ikke resultatet av treningsøkta så ille, det bare føltes ikke bra, og jeg hadde ikke det fokuset jeg ønsket. Torsdag: Torsdag var ikke så mye bedre. Mye folk, jeg var sliten og umotivert, hele økta føltes rotete fordi oppvarminga ble lengre enn planlagt, jeg surret litt rundt for å finne plass, det var trangt om plassen og jeg ble irritert og ufokusert igjen. 20 min crosstrainer, høy intensitet: 3,44 km 45 min styrketrening: - Knebøy: 25/12 - 45/9 - 45/9 - Strakmark: 67,59 - 67,5/9 - 67,5/9 - Utfall, manualer: 10/10 - 10/10 - 10/10 - Tåhev, smith: 60/9 - 60/10 - 60/10 - Hofteflex: 10 - 10 - 10 - Ab-wheel: 10 - 10 - 10 15 min crosstrainer, høy intensitet: 2,55 Fredag var en drittdag, krøllet meg sammen på sofaen under dyna rett etter jobb og der ble jeg. Lørdag: 10 min roing, høy intensitet: 2223 m 10 min crosstrainer: 1,63 km 90 min styrketrening: - Knebøy: 30/12 - 45/10 - 45/9 - Markløft: 62,5/12 - 67,5/9 - 67,5/9 - Benkpress: 25/12 - 35/12 - 37,5/7 - Nedtrekk, strak: 37,5/10 - 38/9 - 38/10 - Enhåndsroing: 16/12 - 16/10 - 16/10 - Sidehev: 7/10 - 7/10 - 7/10 - Fronthev: 7/10 - 7/10 - 7/10 - Shrugs: 7/10 - 7/10 - 7/10 - Hofteflex m/push ups på bosu: 10 - 8 - 8 - 5 (sett 1 og 3 bredt grep, 2 og 4 smalt) - Ab-wheel: 10 - 10 - 10 - Sideplanke: 2x40 sek pr. side - Planke: 30 sek - 30 sek, 15 sek pause mellom. Var forferdelig støl i magen etter så mye statiske coreøvelser tidligere i uka, så 2x30 sek planke var mer enn nok. 35 min coretrainer, høy intensitet: 6,21 km Litt mellomfornøyd med økta i går. Klarte ikke holde fokus gjennom hele økta, men jeg får pressa meg ganske greit likevel, og blodårene poppet fram i går også. Deilig å se endringene jeg har fått de siste ukene, men energien er veldig varierende, siden jeg fortsatt spiser alt for lite, og selv om jeg fortsatt har framgang er jeg bekymret for om progresjonen fortsetter om jeg ikke snart får tilbake matlysten. Er nødt til å finne tilbake skikkelig fokus når jeg trener også. I dag var det CycleMovie igjen. Nok en deilig spinningøkt. Helt klart en time jeg skal få med meg. Skal få med meg Runningtimene på Ila på onsdager også, men siden jeg skal jobbe overtid igjen på tirsdag må jeg vel vente til neste uke igjen med å begynne på den. Trenger litt push for å løpe igjen, og da tenker jeg den kan være fin for å komme igang. Dagens økt: 70 min spinning (15 min egen oppvarming, 55 min time) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 8. november 2010 #700 Del Skrevet 8. november 2010 Syns du trener MASSE! Synd at det blir litt ufokusert på styrken men spinninga høres kjekk ut! Eg får aldri til å trena ordentlig når det er fullt på senteret- gjør mye for å få til tidlig eller sein trening utenom rushtida... Håper du får fleire knalltreningar denna veka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå