Gå til innhold

*Enigma*s treningsdagbok, volume II

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Få høre da! :)

Jada, jada, jeg må bare få lov og komme hjem til pc og internett først. ;)

Helga har vært begivenhetsrik nok, med pass av eldste niese, birkebeinerløp, besøk hos nyfødt tantebarn og pass av nevø/besøk av niese og søster.

Birkebeinerløpet ja, hvorfor gjør man noe sånt frivillig egentlig? Løypa var et gjørmehav, jeg stoppa vel å telle overtråkk etter 6. gangen, har gjort festligere ting enn å slite meg gjennom 2,1 mil i gjørme og dritt bare for å oppleve at i det jeg tenker: bare det ikke begynner å regne, så er det akkurat det som skjer. :roll:

Ok, jeg måtte jo bare se ironien i det hele da det begynte å regne, og det var greit da jeg kom i mål. Får ta det med godt humør og se på det som en opplevelse. Frister vel ikke til gjentagelse neste år, halvmaraton i Oslo er barnematen i forhold. Birken er sikkert et fint løp i solskinn og på tørt føre.

Løp inn på 2:16. Får vel si meg fornøyd med tanke på at kollegaen min og kompisen hans også brukte over 2 timer og jeg hadde så vondt at jeg flere ganger vurderte å bryte. Det hadde kanskje vært det fornuftigste med tanke på neste helg, men jeg hater virkelig å gi meg.

Det går over, får bare teipe opp skikkelig en stund framover, for nå er ankelen slarkete igjen. Satser på trippelen i 2012. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steintøff. Og jeg tror kanskje jeg revurderer planen om å ta det løpet neste år :fnise:

Det ble sagt at det var blautere og mer gjørmete i år enn det pleier å være fordi det har vært så mye regn på forhånd. Er sikker på at det er en veldig fin tur hvis det bare er litt tørrere. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Så søte dere er! :)

Resultatet av lørdagens løp:

Tid: 02:16:11

Distanse 21,7 km

Gj.sn.fart: 9,4 km/t

Max: 14 km/t

Gj.sn.puls: 181

Max: 203

Effect: Maximal performance improving

Ble for rastløs til å bare sitte i sofaen i dag, så var en liten tur på SATS og stod på crosstraineren i 45 min. Fikk teipet opp ankelen skikkelig, og tok det med ro.

Dagens økt:

Tid: 45 min

Distanse: 6,71 km

Gj.sn.puls: 138

Max: 151

Effect: Fat burn improving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett trening denne uka her bare.

Mandag:

45 min crosstrainer, 6,71 km

Gj.sn.puls: 138

Max: 151

Effect: Fat burn improving

Torsdag:

45 min crosstrainer, 7,68 km

Gj.sn.puls: 160

Max: 178

Effect: Fitness and max. performance improving

Idag:

60+5 min crosstrainer, 11,04 km

Gj.sn.puls: 169

Max: 181

Effect: Maximal performance improving

Spennende å se i morgen da. Planen er i alle fall klar, holde følge med 1:40-fartsholderen så lenge jeg klarer, og holde meg foran 1:50-fartsholderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...