*Enigma* Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #1441 Del Skrevet 16. februar 2012 60 min spinning på morgenen i dag. Hadde håpet å få en liten økt på kvelden også, siden jeg egentlig ikke skulle jobbe lenger enn til kl 19. Da hadde det passet perfekt å stoppe på SATS på veien hjem for en liten økt på CrossTrainer. Problemet var bare at jeg kræsjet en server da jeg jobbet på den i dag. Måtte til slutt gi opp håpet om å få den opp igjen, og dra hjem, men da var klokka så mye at det ble sofaen og siste del av jobbinga i stedet for trening. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #1442 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Gud bedre så trøtt jeg var i morges, hadde jeg kunnet hadde jeg blitt mye lenger i senga, men jeg skulle møte en potensiell ny arbeidsgiver kl 8 så det var bare å komme seg opp. Hadde egentlig håpet å komme meg opp for å kjøre en spinningøkt kl 5, men det var bare å glemme. En morgenøkt ville gjort meg våken og opplagt til møtet kl 8, men samtidig ville det sikkert ødelagt hele resten av dagen så hardt som jeg har kjørt meg selv nå i det siste. Det holder nok i massevis med kveldsøkta i dag kjenner jeg. Med arbeid som skal gjøres i helgen vil nok ting bli mer stabilt framover, så forhåpentligvis kan jeg gi full pinne på treningsfronten neste uke, og jobbe bittelitt mindre. :gjeiper: Endret 18. februar 2012 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #1443 Del Skrevet 18. februar 2012 Med eeeeenda mer ekstra jobbing i går og ny kur fra legen så ble det ikke noen trening. Satser på å ta det igjen i dag. Styrkeøkta ble helkropp, clustersett, litt over 1,5 t. Nå skal jeg straks på spinningtime nr.1 og kl 15 er det klart for nr. 2. Kjenner godt at jeg er sliten nå, så etter neste spinningtime blir det sofa, litt mer jobbing (jeg MÅ klare å løse denne jævla saken jeg sliter sånn med) og tv/film. I morgen er det jobbing fra kl 7 om morgenen til vi er ferdige, også skal jeg på en eller annen spinningtime. Om det blir min favoritt, en egen en eller den kl 17 vet jeg ikke helt enda, vi får se når jeg er ferdig med overtidsjobbinga. On a positiv note, møtet gikk bra, så jeg skal på intervju på fredag. Jeg er fryktelig, fryktelig usikker, siden jeg jo nettopp har skiftet jobb. Men det kan potensielt være drømmejobben, så jeg tør ikke la sjansen gå fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #1444 Del Skrevet 18. februar 2012 Vikar i dag. Jeg klarer ikke høre på den stemmen i en time, det gjør rett og slett vondt i øra. Overhørte noen andre da jeg gikk også, som hvisket om at instruktøren hadde en ekstremt skrikete stemme. Jeg har hatt henne som vikar før, og det gnager i øra. Så da ble det bare fram til pausa i den timen i dag. Jeg har sikkert ikke vondt av det, men det irriterer meg fordi jeg faktisk hadde energi til å fullføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. februar 2012 #1445 Del Skrevet 19. februar 2012 Skal du på jobbintervju? Spennande! Skjønner usikkerheten, men du taper jo ingenting på å gå på intervju. Drømmejobb, stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #1446 Del Skrevet 19. februar 2012 Skal du på jobbintervju? Spennande! Skjønner usikkerheten, men du taper jo ingenting på å gå på intervju. Drømmejobb, stas! Jepp! Driver og blir headhuntet av et stort, kjent og annerkjent firma, så da kan man jo ikke si nei. Jeg er så absolutt ikke ute og søker, var ikke klar over at de trengte folk engang før de tok kontakt med meg. Så gikk med på å møte dem, og nå vil de ha meg til intervju. Så får vi bare se, jeg vet ikke om jeg er kvalifisert til jobben, jeg vet ikke om jeg har lyst på jobben, men det kan potensielt være drømmejobben, så jeg må i det minste møte på intervjuet. Nå er jeg akkurat ferdig med 6 timers jobbing siden kl 7 i morges. 53,5 t jobbing denne uka, ikke overbevist om at jeg skal trene i dag enda, men det kan hende rastløsheten og kjedsomheten tar overhånd utover kvelden/ettermiddagn så avviser det heller ikke helt enda. Tar det som det kommer, men fy faen jeg er sliten nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #1447 Del Skrevet 19. februar 2012 Det jeg kan garantere er at ingenting i hele verden kan få meg til å jobbe like mye neste uke som jeg gjorde denne uka. Onsdag blir det kveldsjobbing, men jeg starter også seinere på jobb siden jeg sitter utover. Siden torsdag denne uka var en suksess, så blir det nok tilbud om overtidsjobbing til uka også, og det skal jeg benytte meg av. Men jeg skal altså sent på jobb onsdag, jeg drar litt seinere på jobb i morra og litt seinere på jobb på fredag. Dermed trenger jeg ikke stå like tidlig opp for å trene før jobb de dagene. Neste ukes treningsprogram: Mandag morgen: CrossTrainer Mandag kveld: Helkropp, høyintensitet Tirsdag morgen: Spinning 60-75 min Tirsdag kveld: Mølle/CrossTrainer/Bislett Onsdag morgen: Helkropp, clustersett Onsdag kveld: Mølle + core Torsdag morgen: Spinning 60-75 min Torsdag kveld: Mølle/CrossTrainer Fredag morgen: CrossTrainer Fredag kveld: Bein + rygg, clustersett Lørdag: Bryst og skuldre, clustersett 55 min spinning Core, armer + Mølle/Spinning/CrossTrainer Søndag: 75-90 min spinning Hele uka har jeg vært dødssliten, jeg har spist crap mat fordi jeg har jobbet så mye og hatt cravings av en annen verden fordi jeg ikke har hatt energi. Jeg har fullstendig glemt å ta ut middag på morgenen fordi jeg har vært så trøtt at jeg ikke har klart å tenke, så middagene har blitt improvisert og ikke i nærheten av hva jeg burde hatt i meg. Nå er det tilbake til gode vaner, og litt mindre jobbing. Få tilbake litt overskudd gjennom trening og ordentlig mat, og ikke minst litt mer søvn og fritid. Til helga er det helg, ingen jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #1448 Del Skrevet 20. februar 2012 Startet dagen med 50 min CrossTrainer. Nå som jeg har fått kaffen min er formen ganske grei også. Dette er siste uka mi med Clustersett. Har gjort meg noen erfaringer som jeg tar med meg til neste omgang. F.eks Clustersett på benkpress. 1 og 1 rep blir bortkasta. Siden jeg ikke har noen spotter så får jeg ikke løftet tungt nok til at det er en effektiv måte å trene på, så i stedet blir det 3x3+2 med 15-20 sek pause i stedet for 10x1 med 10 sek pause mellom. På høyintensitetsdagene har jeg gått over til skråbenk med stang i stedet for manualer. Føler at det er nødvendig for å få det tungt nok og på høyintensitet med 12-15+ reps så er det en deilig følelse. Må også legge inn armtrening på høyintensitets- og helkroppsdager. Neste uke skal jeg unne meg litt større frihet i forhold til treninger, og skal teste både NTC Get Strong! og ViPR, men det er altså neste uke. Denne uka her er det fullt fokus på Cluster. Er veldig glad i Clustersett, både på frontbøy og mark føler jeg at jeg får pulsen godt opp, samtidig som jeg kan legge på litt mer vekt enn om jeg skulle tatt reps uten pause. I tillegg får jeg justert teknikken for hvert løft og med det lille ekstra jeg kan legge på vekt, merker jeg kontakten med musklene bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. februar 2012 #1449 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg tror det er mange av oss som vil kalle bare det å lese dagboka di som en godkjent treningsøkt! Man blir jo helt andpusten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #1450 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg tror det er mange av oss som vil kalle bare det å lese dagboka di som en godkjent treningsøkt! Man blir jo helt andpusten! Dagens andre treningsøkt ble ikke helt som ønsket. Er vel første høyrepsøkta jeg ikke har noen god følelse etter. Verken huet, kroppen eller pulsen spilte på lag i dag. Var ukonsentrert, sliten, kvalm og uinspirert. Masse kollegaer som har vært sjuke i det siste og en som gikk hjem i dag med feber, frysninger og kvalme, passer jo inmari bra med hvordan jeg føler meg akkurat nå. Krysser fingra for at jeg bare er litt sliten. Mye å tenke på om dagen, i tillegg føler jeg meg litt småteit, samtidig som jeg lurer på hvordan ting endte. Da jeg kom hjem og skulle parkere i dag virra det en fyr rundt i området der jeg pleier å parkere og da han så meg kom han mot meg, åpna bildøra før jeg hadde stoppa og forsøkte å prate til meg. Blei en smule skremt, og ganske forbanna, men da jeg begynte å prate til fyren ble det fort klart at noe ikke var som det skulle. Fyren snakka usammenhengende og ville absolutt at jeg skulle kjøre ham et sted. Jeg prøvde å spørre hvem han var, hva han skulle der, hvorfor jeg måtte kjøre ham, om han ikke kunne ta buss eller taxi osv. Men han bare mumla og sa nei, nei, nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, noen må kjøre meg, blablabla. Ringte politiet da jeg kom hjem, ikke fordi jeg trodde han var farlig eller noe, han gjorde meg jo ikke noe vondt annet enn å gi meg en liten støkk. De stakk faktisk ut og så etter ham også, men aner ikke om de fant ham. Fikk på en måte vondt av fyren, siden han virka kald og ute av stand til å ta vare på seg sjøl. Tenkte det fikk være opp til politiet om de brukte ressurser på det eller ikke, men siden han faktisk åpner bildører mens biler er i fart kan jo noen ende opp skadet også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #1451 Del Skrevet 21. februar 2012 Litt over en time spinning på morgenen i dag. Veldig deilig der og da, fryktelig trøtt akkurat nå. :gjeiper: Det går seg nok til utover dagen. Skuldra mi er vond i dag. Har en kronisk hoven muskel på baksiden av venstre skulder. Kulen blir aldri helt borte, men nå er den mer hoven enn på lenge og har fått et fint lite blåmerke i tillegg til at den er skikkelig øm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #1452 Del Skrevet 21. februar 2012 32 min på CrossTrainer og 6 min stretching for å løse opp litt i skuldrene og ryggen hovedsaklig. Deilig med hardest trening på morgenen, også kan jeg se an hva jeg orker på kvelden. Da slipper jeg å bli stressa når jeg sitter over, og jeg slipper å føle at treninga går dårlig fordi jeg er sliten, trøtt og stressa. Nå som Majorstua pusses opp er det heller ikke aktuelt å kjøre noe styrke der, så da blir det styrke på EVO tidlig på morgenen både i morgen, fredag og lørdag. Da er det få folk, jeg kan rigge meg til som jeg vil, og samtidig har jeg gjort det unna slik at jeg kan gjøre andre ting på kvelden. Kommer nok til å kjøre styrke på EVO på morgenen hele neste uke også. Det kommer nok til å ta tid før de er ferdige på Majorstua, så like greit å bare ta lett kondisjon og sal-/spinningtimer der på kvelden. Selv om jeg liker Clustersett, skal det bli litt godt å få 4 uker uten også, så er det bare 4 uker til ny Clustersettperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. februar 2012 #1453 Del Skrevet 21. februar 2012 Høres fint ut å trena på morgonen. Skummelt med han fyren som var så utafor. Bra at du meldte fra! God bedring med skuldra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #1454 Del Skrevet 22. februar 2012 Høres fint ut å trena på morgonen. Skummelt med han fyren som var så utafor. Bra at du meldte fra! God bedring med skuldra. Sånn rent bortsett fra at man er fryktelig trøtt (i alle fall jeg som er B-menneske) er det veldig deilig å trene på morgenen. Det er så stille og rolig der da, og god plass. I morges var det altså styrketrening. Det ble ikke clustersett, jeg sleit litt med å komme meg opp, så ble det ikke helt så lang tid som jeg hadde tenkt også ble jeg stressa og da droppet jeg clustersettene, og tok vanlig helkropp i stedet. Etter jobb ble det 50 min crosstrainer og 10 min core og stretching. Tror jeg kommer til å kjøre mølle på morgenen i morgen og spinning på kvelden i stedet, men får se an litt. Det blir ikke noen kveldsjobbing i morgen likevel, så da har jeg litt bedre tid på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #1455 Del Skrevet 23. februar 2012 Det løste seg ganske enkelt i morges, uansett hvor hardt jeg prøvde klarte jeg ikke våkne ordentlig. Hadde ikke sjans til å komme meg ut av transetilstanden, så slumret til kl 8 og tar hjemmekontor. Formen var virkelig ikke på topp fra morgenen av, frøys og var fryktelig sliten, men den har kommet seg litt, så satser på en spinningtime i kveld med något attåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 23. februar 2012 #1456 Del Skrevet 23. februar 2012 Uff, jeg syns du sliter mye med ubehag. Blir det bedre av treningen din? Jeg har jo kommet i en aldri-syk-tilstand av min moderate trening, og lurer på om du sliter ut din kropp, eller om du merker at den tross alt fungerer bedre med mye trening enn den gjør ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #1457 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Dagens økt: spinning, crosstrainer og litt skulderøvelser og stretching for å løse opp i skuldrene. Totalt 2 timer. Både spinning og crosstrainer ble holdt i veldig rolig tempo, aldri over 80%, så tilsammen ble de fin, rolig langkjøring. Endret 25. februar 2012 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #1458 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Bare for å presisere litt, for meg er ikke disse tingene noe stort problem i det daglige. Denne skulderen min som har en kronisk kul er noe jeg ikke tenker over engang, men som jeg stadig for spørsmål om. Jeg ser den jo, og tenker vel mest på det "kosmetiske" i det, det at den av og til hovner skikkelig opp kommer jo uansett sammen med at skuldrene mine blir vonde noe jeg vant med at skjer med jevne mellomrom. Det er på en måte bare sånn livet er, jeg registrerer det, finner ut hva jeg kan gjøre for å hjelpe på, og går videre. Endret 25. februar 2012 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #1459 Del Skrevet 24. februar 2012 Styrketrening på morgenen i dag. Mobilen hadde havna under dyna, så det var bare så vidt jeg hørte siste alarmen, dermed kom jeg meg opp litt seint, i tillegg hadde jeg klart å glemme pulsklokka, så da måtte jeg tilbake å hente den. Litt stressa da, men bein og rygg med clustersett gjennomført. Deilig og effektiv økt. Ikke noe problem å trene tidlig på morgenen. Kveldens økt ble en skikkelig god oppvarming, nå kan jeg ikke lenger skjønne at mølle/crosstrainer/ellipse osv. var fin oppvarming. Jeg blir gjennomvarm,får aktivert musklene og får som regel opp pulsen også. Slang meg med på en halvtime core, tok en runde på CrossTrainer og avsluttet med litt skulderøvelser og stretchøvelser på rygg, skuldre og nakke. Totalt ble kveldsøkta på 1,5 t. Hele økta var veldig rolig, aldri puls over 80%, bare deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #1460 Del Skrevet 26. februar 2012 Opp tidlig, styrkeøkt og spinning på EVO. Pulsklokka kunne ikke funnet en dårligere dag å kødde med meg på. Grei økt alt i alt, bare irriterte meg over pulsklokka. Kort styrkeøkt, 40 min spinning. Totalt 1,5 t. Økt nr. 2 ble en halvtime på crosstrainer og en time spinning. Nå oppførte pulsklokka seg langt penere. Hjemme kvart på 4 er dårlig deal for trening kl 12 i morra, men vi får nå se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå