Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

heeeeeeeldige deg som skal spise der! :hoppe:

Jeg gleder meg masse! Bare lurer på hva jeg skal spise, det er jo så mye som frister. :ler:

Blir mer og mer spent på denne turen her, P har i alle fall skyhøye forventninger virker det som, og er veldig utålmodig i forhold til at det skal bli fredag. Vet ikke helt hvorfor det skremmer meg sånn at han er så ivrig på det her. Dårlige erfaringer kanskje, J prøvde å si det der på lørdag, at jeg må ikke dømme alle etter erfaringene jeg har med K og kompisene mine.

Må ærlig innrømme at jeg er redd for å ikke innfri forventningene hans, jeg vet jo ikke engang hva han forventer. Redd for at han håper på for mye, at han skal oppdage at hans oppfatning av meg bare er et fantasifoster. Jeg gleder meg til turen, for all del, men jeg er redd for å skuffe, og bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp kikket på isnyhetene til Hennig Olsen, og blant dem er det en glutenfri kjeksis, flere yoghurtis, og noen nye "sparepakker" og nye smaker i Creme Jubileum-serien. Her skal det testes! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparepakker? :klø:

Mmmm nye is :strix:

Sparepakker er kategorien med esker med flere småis i. Sånn 10-pk med pinneis f.eks.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur til deg også i helga, prøv å nyte det og ikke analysere for mye ;)

:klemmer:

Takk, takk! :hug: Ikke analysere nei, akkurat nå har jeg nok med å prøve å holde magen i sjakk og ikke spy opp igjen alt jeg får i meg. Herregud, i morgen stikker jeg til Stockholm! Gruegleder meg så jeg tror jeg blir sprø, og er så nervøs og har så mange rare tanker på en gang at jeg omtrent går rundt meg selv. :bond:

P liker ikke helt at jeg er nervøs, men han er da pokker meg nervøs selv, men det mener han er helt naturlig. At jeg er nervøs derimot er visst ikke naturlig, for jeg har jo ingenting å være nervøs for, visstnok. Vel, vel. Vi skal visst drikke champagne når jeg kommer, for han hadde fått en flaske av noen kunder. Dermed skulle jeg visst slippe å være nervøs særlig lenge mente han. :ler:

Jeg er litt tvilsom til hele den champisgreia jeg da. Jeg pleier å ende opp i håpløse situasjoner når sånne ting inntas. Som da jeg var på lanseringsfest, med champagnevorspiel først, fri flyt av champagne og hadde man tatt én slurk av glasset så kom de og fylte opp igjen. I tillegg skulle det jo være matservering på det vorspielet, men mat var det ikke mye av, så man ble jo rimelig beruset.

Den kvelden endte med at jeg sovnet på fortauet i 45 min i diverse minusgrader fram til kompisen min som jeg snakket med i telefonen endelig klarte å vekke meg med å ringe på den andre mobiltelefonen min. Da jeg våknet hos ham dagen etter, etter en natt hvor jeg sov max 5 minutter i strekk av gangen fordi jeg frøs og hostet og nøys sånn, hadde jeg feber og var så tett at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Satt rett og slett og sov på jobb, mest produktive dagen, ever! :gjeiper:

Vi får satse på at det ikke skjer denne gangen. :ler: Ikke at jeg skulle ha noen grunn til å sovne på fortauet nå, jeg skal jo tross alt være i leiligheten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

nei jeg håper virkelig ikke han lar deg sove på fortauet i stockholm! da må jeg vurdere å sende han et trusselbrev, du vet sånn som er lagd av avisbokstaver som er klippet ut :gjeiper:

spent på dine vegne, gleder meg masse til å høre referat (både fra restaurant og å være med P). Syns du er tøff jeg, som reiser avgårde sånn!

:klemmer:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Har nettopp kikket på isnyhetene til Hennig Olsen, og blant dem er det en glutenfri kjeksis, flere yoghurtis, og noen nye "sparepakker" og nye smaker i Creme Jubileum-serien. Her skal det testes! :strix:

ÅÅÅååååååå :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

nei jeg håper virkelig ikke han lar deg sove på fortauet i stockholm! da må jeg vurdere å sende han et trusselbrev, du vet sånn som er lagd av avisbokstaver som er klippet ut :gjeiper:

spent på dine vegne, gleder meg masse til å høre referat (både fra restaurant og å være med P). Syns du er tøff jeg, som reiser avgårde sånn!

:klemmer:

Hehehe, jeg tror nok han foretrekker at jeg sover et heeeelt annet sted en fortauet. ;) Men greit å vite at jeg har noen som sender trusselbrev for meg dersom han ikke behandler meg pent. :hug:

Er veldig spent selv, kjenner det kribler godt i magen nå ja. :) Veldig deilig at dagen endelig er her, nå har jeg gått og gruegledet meg lenge nok. Referat kommer så klart når jeg er hjemme igjen søndag kveld. Akkurat nå føler jeg meg veldig :bond:. Har i det minste fått pakket nå da, og må få tatt oppvasken etterhvert, kanskje pakke litt ned noe ekstra klær tilfelle ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gos tur kjære! :strix: Håper det blir en virkelig super helg og at du kommer hjem litt sånn her :hjerter::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gos tur kjære! :strix: Håper det blir en virkelig super helg og at du kommer hjem litt sånn her :hjerter::fnise:

Takk! :hug: Hehe, det er jo lov å håpe at det blir bra i alle fall. :) Er veldig spent nå, og håper det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Oooohhhh! Love is in the air!

Nåja, det er kanskje å dra det litt langt, men har hatt en bra helg! :)

Det begynte vel strengt tatt ikke så bra, han var forsinket da han skulle hente meg, så jeg var vel ikke himla imponert akkurat der og da. Ikke at jeg gadd å si noe da han kom, ikke noe poeng å starte med å være utrivelig.

Gikk rimelig greit å prate i bilen, selv om jeg var smånervøs og ikke helt visste hva jeg skulle si. Da vi kom hjem til P fikk jeg et glass rødvin (jeg hadde med en flaske rødvin og en boks nydelig mørk sjokolade til ham), og så begynte vi rimelig kjapt å lage middag. Han hadde planlagt sjømat til forrett, røkte og naturell reker og blåskjell. Til hovedrett entrecôte med potetbåter og rødvinssaus.

Rødvinssausen skulle jeg da stå for. Jada, slipp meg løs på kjøkkenet med en sylskarp kniv. :ler: Selvsagt skar jeg meg, og jeg tåler ganske enkelt ikke synet av mitt eget blod i store mengder så jeg ble drivhvit i ansiktet og P var redd jeg skulle svime av. Men jeg ble nå plastret etter alle kunstens regler og han overtok oppkutting av hvitløk og løk. :gjeiper:

Ettersom tommelen min var så til de grader plastret for å stoppe blodet og for at det ikke skulle blø igjennom (gud bedre så mye blod som kan komme ut av en stakkars tommel) måtte P rense rekene for meg. Han fikk dermed en haug med reker å rense, men det gikk nå greit. Til sjømaten drakk vi en fantastisk champagne.

Han hadde fått flasken i gave av en kunde som takk for at han plukket opp noen kasser for dem og tok dem med da han skulle på kundebesøk til dem. Kunden var medlem av en verdensomspennende herreklubb og champagnen er deres signaturchampagne. Champagnen var en JM Gobillard et Fils brut tradition

Middagen ble inntatt med resten av vinen jeg hadde med. Utrolig god mat, og praten gikk egentlig veldig lett. Kvelden endte i sofaen med eeeenda mer vin og sjokolade. :ler:

Lørdagen var vi først og trente, så dro vi inn til byen for å gå på Chokladfabriken hvor jeg så klart kjøpte med meg en haug med sjokolade hjem og ble behørig mobbet både av P og av hun som jobbet der. Vi kunne jo umulig ha god sjokolade i Norge. ;)

Så en tur hjemom for å skifte, se resten av en fotballkamp, spise sushi, drikke litt mer vin (har jeg egentlig gjort noe annet denne helga tro? :ler:)og gjør oss i stand, og så ut på Grill! Fantastisk mat, god vin og en helt utrolig god service. Anbefales på det sterkeste å oppsøke denne restauranten! Referat herfra kommer i matboken. Innen da hadde jeg blitt ganske så "husvarm" i forhold til P og stemningen oss i mellom var rimelig intens og flørtende. Etter middagen dro vi på Café Opera, men der ble vi egentlig ikke så lenge. Stedet var i grunnen greit nok, men det bedret ikke mitt inntrykk av sossete, svenske partygutter og blonde, svenske partyjenter. Fordomsfull? Jeg? Aldri! ;) P var mer opptatt av å komme tilbake til leiligheten, sofaen og et stk meg i armkroken, og jeg protesterte vel ikke akkurat heftig på det.

Omtrent fra jeg kom fredag kveld og fram til jeg dro i dag har han hatt store problemer med å holde fingra unna, og han har hele tiden gitt klart uttrykk for at han verken kan eller vil holde seg unna. Har fått enormt mye kos og oppmerksomhet, og han har ikke visst hva godt han kunne gjøre for meg. Må innrømme at jeg fortsatt ikke helt vet hva jeg føler, men jeg har hatt det så utrolig bra denne helga, og det har vært veldig deilig med en person som viser omsorg, følelser og som virkelig tar vare på meg.

Han er kanskje en smule sportsidiot, og det er ingen tvil om hva som er viktigst i livet hans. AIK-tatoveringen hans, og barnas navn tatovert under levner liksom ingen tvil der. I går ble vi sittende og se fotballkamp (svensk serieåpning, og ikke hans favorittlag, nei) og i dag skulle han så klart på AIK-kamp, så jeg ble sendt hjem tidlig. Han var litt fraværende på vei inn til sentrum da han skulle følge meg til flytoget, og det gjorde meg ikke akkurat mer selvsikker eller sikker på hva jeg føler eller hva som skjer framover. Jeg er fryktelig i tvil, og "snill" som jeg er har jeg jo sagt rett ut at jeg ikke stoler på ham, og at jeg aldri i livet kommer til å gi ham noe gratis i forhold til å si hva jeg føler med mindre han gir klart uttrykk for hva han vil og tenker og viser at jeg kan stole på ham.

Herregud, føler meg jo rimelig sær og håpløs. Her finner jeg en fyr som knapt klarer å ta blikket eller fingra av meg, som ikke vet hva godt han kan gjøre for meg, som benytter enhver sjanse til å holde rundt meg, kose på meg, som overhodet ikke har gitt meg noen grunn til å ikke stole på ham og jeg sier rett ut at jeg ikke gjør det. Jeg synes oppriktig synd på ham, og føler meg slem. Flere ganger i løpet av helga har jeg trukket meg unna, blitt stille og ettertenksom, og nektet å fortelle ham hva jeg tenker.

Vet bare at jeg håper det ikke blir så lenge til neste gang vi sees, og at akkurat nå, mens jeg sitter her hjemme i sofaen så føles det tomt og kjipt. Formen er elendig, og da hadde det vært fint med en god og trygg armkrok å krype inn i, og noen som masserer meg, lager mat til meg og pusler om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble vellykket! Det fortjener du! :klem:

Skjønner godt at du likevel er usikker da. Sånne ting tar jo ofte litt tid å finne ut av, og en helg er ikke alltid nok. Men det høres jo ut som han virkelig liker deg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...