Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går det litt bedre nå? En god natts søvn pleier ofte å hjelpe litt.

Skulle ønske jeg kunne trylle frem en skikkelig hot og bra fyr til deg, Enigma, synes du har fått drittsekk-kvoten din nå. :/

Sånn som han superhotte fyren jeg sitter og sikler som en idiot over på treningssenteret? :gjeiper: Han må vel tro jeg er åndssvak eller noe sånt for det er rimelig åpenbart at jeg ser på ham. Ikke bare har han en helt rå kropp, men han lukter fantastisk godt også, selv når han trener. :sjenert: Blir som en overkåt fjortis bare han er i nærheten. :flau:

Det blei ikke så mye søvn i natt, jeg la meg vel ikke før halv 4 tror jeg. Da hadde jeg roet meg nok til å kunne sovne.

:klemmer:

Helt enig med Lipstick.

:klem:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooj...? :fnise: Noe du vil dele? :D

"Noen" er på Norgesbesøk og ba meg komme til hotellrommet. ;)

*liker* :nigo:

;)

Vel, hovedgrunnen til at jeg ikke fikk sove ordentlig i det hele tatt var den reine koffeinen jeg hadde i meg i går. Jeg tror det ble litt mye. :fnise: Men det ble en fin avslutning på kvelden og en god start på morgenen likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en kollega fra et av kontorene i utlandet som jeg har hatt en greie med i ca 1,5 år nå. Han er egentlig ikke bra for meg, han har såret meg før og kommer sikkert til å såre og skuffe meg igjen. Han er skilt, dedikert alenepappa, en god del eldre enn meg, bor i et av våre naboland og er nok ikke helt klar for å binde seg til en "jentunge" etter et mislykket ekteskap og et par mislykkete forhold etterpå.

Jeg vet han er glad i meg, men han sliter med at jeg vil ha mer enn han føler han kan gi meg. Vi får bare se hva som skjer, miracles do happen, men jeg har ingen forhåpninger, bare en liten dagdrøm om at ting skal bli mer seriøst.

Veldig festlig å komme ned i resepsjonen og måtte bli stående og vente ved heisen for at vår felles kollega ikke skulle oppdage oss. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en helt fantastisk helg. Ok, formen på fredag var ikke akkurat strålende etter en overdose rein koffein på torsdag og dermed null søvn natt til fredag. Kræsjet fullstendig i 13-14-tida på fredagen, men klarte bare å halvsove da jeg la meg nedpå en liten stund.

Litt før kl 16 var jeg på kontoret og slo av en prat med sjefen, og holdt en kollega med selskap siste timen hennes på jobb. Så satte vi oss i bilen og kjørte til Quality spa og resort Strömstad.

Da vi ankom ble hotellrommet vårt oppgradert til suite, siden de hadde ledig kapasitet. En ørliten fordel å være Silvermedlem i Choice club. ;) Suiten var fantastisk, med balkong med havutsikt, eget soverom, en sofagruppe og kjøkkenkrok og et flott bad.

Hotellet har et helt ok treningsrom, et herlig spa med 4 eller 5 forskjellige typer badstue, flere boblebad, varmtvannsbasseng og basseng med strøm.

Vi var ute på byen både fredag og lørdag, fredagen åt vi i hotellrestauranten, og maten der er helt ok. Lørdagen åt vi på Heat, en restaurant med hovedvekt på sushi og thaimat. Nydelig sushi (vi delte som forrett) og nydelig thaimat. Utestedet vi havnet på, The Cod var en ganske kul plass, med virkelig dyktige bartendere. På denne tiden av året holder de fortsatt kun åpent på terrassen, men det var ikke kaldt siden det er "tak" over det hele og masse varmelamper.

I dag fikk vi uten problemer utsatt utsjekk til kl 14, slik at vi rakk å trene etter frokost. Er utrolig fornøyd med folkene på hotellet. Alle vi møtte på var utrolig blide og serviceminded, inkludert rengjøringspersonalet. Jeg skal så definitivt tilbake til hotellet.

Skal ikke legge skjul på at torsdagen også satte sitt preg på humøret mitt, det var ingen dårlig start på helgen, til tross for mangelen på søvn.

Var innom Nordby på veien hjem og fikk harryhandlet litt. :fnise: Utrolig fornøyd med selskapet mitt, veldig deilig å reise sammen med noen som ikke ser rart på deg når det du har mest lyst til når man våkner etter en lang kveld/natt på byen er å trene.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var en smule trøtt og sliten da jeg skrev det innlegget gitt, skrivefeil er nå rettet opp. :gjeiper:

Høres helt herlig ut! Velfortjent :klemmer:

Det var helt herlig! Trengte en sånn helg nå. :)

Det hørtes veldig deilig ut :) Bra du koste deg!!

Yes, det var veldig deilig. :) Tror det må bli flere spahelger på meg. :)

Dagen i dag er ikke like bra. Er så trøtt at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og våkna med ekstremt hovne øyne, så jeg ser jo ikke ut. Stemmen har også gått seg en tur virker det som, men turen var vel verdt en litt shabby form i dag, så jeg klager ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin helg :)

Hvordan har du det ellers? :klem:

Det går opp og ned. Min kjære svenske skuffet meg litt i forhold til denne helgen, og jeg vet liksom ikke hvor jeg har ham, det gjør meg fryktelig usikker!

Ellers starter jeg jo i ny jobb på mandag, også en ting som gjør meg veldig nervøs. Jeg HATER, virkelig HATER å skulle bli kjent med nye folk på den måten. Folk blåser av det og sier at jammen du blir jo fort kjent med folk osv., men det tok meg over et halvt år å føle meg komfortabel i jobben jeg er i nå. Samtidig skal det bli veldig godt rent faglig sett å få litt flere utfordringer, og komme inn i et større, mer teknisk miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg, og håper du blir tatt godt imot på nye jobben :)

Er ikke bare-bare å skulle komme seg inn i nytt miljø, det er det ikke. Man skal ikke være for ivrig, ei heller for tilbaketrukket osv. :klemmer:

Når jeg begynte i ett stort selskap (over 2000 ansatte), så fikk vi en slags fadder de første dagene. Det må ha vært ett av de bedre tiltakene jeg har opplevd for å innlemme nyansatte i en bedrift. Jeg vel endt opp med å sulle for meg selv i de 5 årene jeg jobbet der uten dette.

Point being; det er forhåpentligvis noen som er oppegående nok til å være den inkluderende for deg. Håper jeg :)

Svensken din, tja, vanskelig å si egentlig. :vetikke: Hva sier magefølelsen din deg, hvis du ser bort ifra den dårlige erfaring med tidligere personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, og håper du blir tatt godt imot på nye jobben :)

Er ikke bare-bare å skulle komme seg inn i nytt miljø, det er det ikke. Man skal ikke være for ivrig, ei heller for tilbaketrukket osv. :klemmer:

Når jeg begynte i ett stort selskap (over 2000 ansatte), så fikk vi en slags fadder de første dagene. Det må ha vært ett av de bedre tiltakene jeg har opplevd for å innlemme nyansatte i en bedrift. Jeg vel endt opp med å sulle for meg selv i de 5 årene jeg jobbet der uten dette.

Point being; det er forhåpentligvis noen som er oppegående nok til å være den inkluderende for deg. Håper jeg :)

Svensken din, tja, vanskelig å si egentlig. :vetikke: Hva sier magefølelsen din deg, hvis du ser bort ifra den dårlige erfaring med tidligere personer?

Forhåpentligvis vil min nye sjef ta litt ekstra godt vare på meg, men jeg kommer jo inn i et mye større miljø enn jeg er vant med, og synes det er vanskelig å skulle ha mange fler å forholde meg til. Det går seg vel til etterhvert, men jeg gruer meg til mandag.

Når det gjelder svensken er jeg fryktelig usikker. Jeg har overhodte ingen anelse om hvor jeg har ham, han har såret meg før, og vingler fryktelig. Det ene øyeblikket er han varm, kjærlig, omtenksom og viser at han er glad i meg, det neste trekker han seg unna og virker avvisende og utålmodig. Han ser nok på meg som litt vel ung, og jeg vet ikke om han helt klarer å tro jeg er oppriktig. Ikke vet jeg hva som skjer nå som vi ikke MÅ ha kontakt pga. jobb heller ..., jeg vet ikke helt hvorfor jeg er så usikker i forhold til det, men det er vel helst dårlige erfaringer som sier meg at kanskje han nå ser på det som en fin anledning til å "dumpe" meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis vil min nye sjef ta litt ekstra godt vare på meg, men jeg kommer jo inn i et mye større miljø enn jeg er vant med, og synes det er vanskelig å skulle ha mange fler å forholde meg til. Det går seg vel til etterhvert, men jeg gruer meg til mandag.

Når det gjelder svensken er jeg fryktelig usikker. Jeg har overhodte ingen anelse om hvor jeg har ham, han har såret meg før, og vingler fryktelig. Det ene øyeblikket er han varm, kjærlig, omtenksom og viser at han er glad i meg, det neste trekker han seg unna og virker avvisende og utålmodig. Han ser nok på meg som litt vel ung, og jeg vet ikke om han helt klarer å tro jeg er oppriktig. Ikke vet jeg hva som skjer nå som vi ikke MÅ ha kontakt pga. jobb heller ..., jeg vet ikke helt hvorfor jeg er så usikker i forhold til det, men det er vel helst dårlige erfaringer som sier meg at kanskje han nå ser på det som en fin anledning til å "dumpe" meg.

Slik du beskriver ham er ikke akkurat positivt. Hardt å si kanskje, men du merker det fort nok nå, om han trekker seg helt unna :klem:

På en annen side, så kan det være en oppvekker for ham også, at dere ikke forholder dere til hverandre via jobb lenger. Merkeligere ting har skjedd, enn at menn endrer seg mener jeg. Sliter litt mellom det negative og positive selv, bare av det du skriver.

Mest holder jeg på sunn skepsis kjenner jeg.

Tiltro er noe man må gjøre seg fortjent til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har strengt tatt ikke noen grunn til å være redd for at han nå kutter meg ut, det er kun de dårlige erfaringene fra andre som gjør at jeg er redd. Jeg får bare se hva som skjer, og prøve å ikke ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig rart og trist å ha siste dagen i dag. Har fått så mange positive kommentarer i det siste, og mange har sagt de kommer til å savne meg. Jeg har fått så mye skryt at jeg blir rent flau. :sjenert: Fikk en veldig søt tale av sjefen min i dag også, også hadde han kjøpt en flaske champagne til meg i avskjedsgave.

Vi var ute i går for å spise avskjedsmiddag. Det endte med en skikkelig fyllekule, og vi pratet masse om de årene vi har jobbet sammen. Jeg sleit skikkelig med å ikke begynne og gråte i dag, særlig når folk kom og ga meg klemmer og en av kollegaene mine hadde fått beskjed om å videreformidle klemmer fra kollegaer som ikke kunne være til stede ... :tristbla:

Jeg kommer til å være lettere nervevrak for mandagen hele helga. Jeg kommer jo sikkert til å trives på den nye jobben min også, men det er så mange fine mennesker fra gamle jobben min jeg kommer til å savne. Ikke fordi jeg ikke kan ha kontakt med dem fortsatt, men jeg kan ikke bare forlate pulten min for å slå av en prat med dem.

Er fryktelig sliten i dag, og bortsett fra pakking til helgas Stockholmstur tror jeg det blir sofaen på meg. Rart å ikke kunne logge på ocs og prate med kollegaer ... Tror det kommer til å føles rart en stund. Jeg må bare prøve å ta til meg alle de positive tilbakemeldingene jeg har fått i det siste, og ikke minst all skryten fra sjefen min om hvor dyktig jeg er, hvor fornøyd han har vært med meg og at jeg kommer til å bli savnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom kontoret i Stockholm på fredag. Til tross for at det egentlig var fridagen min fikset jeg en del ting de spurte om hjelp til. Veldig trist å si ha det til dem, og veldig trist at A ikke var der, selv om jeg var klar over at han ikke kom til å være der.

Lørdagen ble det en ordentlig god treningsøkt, og deretter Stockholm beer and whisky festival. Jeg vil tilbake neste år! 2 messehaller med smaksprøver på øl, whisky, vin, champagne, tequila, rom, cognac, calvados ... har jeg glemt noe da tro? :fnise: Utrolig bra opplegg, men jeg håper på selskap neste år da.

På kvelden var jeg på Belgobaren, og rundt kl 22-22:30 var jeg så trøtt at det var utrolig godt å bare stupe i seng. Da hadde jeg drukket alkohol ganske jevnt siden kl 14. :fnise:

Søndagen fikk jeg sen utsjekk, tok meg en herlig treningsøkt før jeg fikk dusjet og pakket og satt baggasjen til oppbevaring på hotellet. Deretter en tur i Gamla Stan, før jeg slappet av en stund i lobbyen på hotellet og så dro til flyplassen.

Første dag på jobb i dag, kan ikke si jeg har fått noe særlig inntrykk verken av jobben eller kollegaene enda. Tror det må gå noen uker før jeg egentlig får noe ordentlig inntrykk. Kjente på det i dag at jeg savner å komme på jobb og kjenne alle, kunne snakke med alle og føle meg "trygg". Kjente et voldsomt savn i forhold til å kunne stikke bort og prate med enkelte som alltid har klart å gjøre dagen min litt lysere. Det er vel sånt som går over det også, men akkurat nå er det leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

:klem:

Sånn er det, og det kommer til å bli bedre :) Jeg gruer meg som en hund til jobbing på torsdag jeg, men det går sikkert bra :laugh:

Håper dagen blir bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...