Androide Skrevet 30. august 2011 #961 Del Skrevet 30. august 2011 Som om jeg skulle sagt det selv! Hun skriver veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. august 2011 Forfatter #962 Del Skrevet 31. august 2011 Hun skriver veldig bra. Jepp! Jeg savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 31. august 2011 #963 Del Skrevet 31. august 2011 Finner ikke treningsdagboken din jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2011 Forfatter #964 Del Skrevet 2. september 2011 And the butterflies are back, he is driving me crazy ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 3. september 2011 #965 Del Skrevet 3. september 2011 Ojojoj På en god måte, håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. september 2011 Forfatter #966 Del Skrevet 4. september 2011 Ojojoj På en god måte, håper jeg? Nja, det at han gjør meg sprø er vel strengt tatt ikke så positivt, fordi jeg ikke vet hvor jeg har ham. Jeg tror kanskje ikke han vet det helt selv heller. Jeg prøver hardt å holde litt avstand, være avslappet og ikke mase, så får vi se hva som skjer. Jeg har lært at med ham kan jeg ikke ha noen forventninger, for da kan jeg bli fryktelig skuffet. Han er som mannen i Dolly Partons Here you come again. :gjeiper: Han kan såre meg fryktelig, men det skal ingenting til før han har meg snurret fullstendig rundt lillefingeren igjen. Tilgitt er han ikke, men sommerfuglene er tilbake for fullt. He knows exactly what buttons to push ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. september 2011 #967 Del Skrevet 5. september 2011 Hmm. Er jeg fryktelig negativ hvis jeg sier jeg er skeptisk? Bare vær forsiktig vennen Ellers, kino sometime soon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2011 Forfatter #968 Del Skrevet 5. september 2011 Hmm. Er jeg fryktelig negativ hvis jeg sier jeg er skeptisk? Bare vær forsiktig vennen Ellers, kino sometime soon? Nei, synes ikke du er fryktelig negativ, jeg er skeptisk selv. Kino synes jeg absolutt vi skal få til. Har lyst til å se Captain America og Super8. Når har du tid denne uk? Jeg jobber overtid i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. september 2011 #969 Del Skrevet 5. september 2011 Onsdag kveld? Eller torsdag? satse på film som begynner i 18-19 tiden helst, siden jeg må opp hinsides tidlig neste morgen vil se begge filmene. Ser nå at ingen av dem går før kl 21:00, så da blir det sen film. Burde gå greit for en kveld, søvn er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2011 Forfatter #970 Del Skrevet 5. september 2011 Meh, jeg sjekket kalenderen min, og onsdag og torsdag funker fryktelig dårlig. Hadde glemt at det var denne uka som var så travel, siden avtalene har blitt flyttet på ørten ganger. Jeg tror rett og slett ikke jeg får det til før neste uke, hvordan jobber du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. september 2011 #971 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Meh, jeg sjekket kalenderen min, og onsdag og torsdag funker fryktelig dårlig. Hadde glemt at det var denne uka som var så travel, siden avtalene har blitt flyttet på ørten ganger. Jeg tror rett og slett ikke jeg får det til før neste uke, hvordan jobber du da? Neste uke jobber jeg kveld man/tirs og fredag. Så da må det bli onsdag eller torsdag. Evt om du har tid i helgen? (førstkommende helg ) Endret 5. september 2011 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2011 Forfatter #972 Del Skrevet 5. september 2011 Neste uke jobber jeg kveld man/tirs og fredag. Så da må det bli onsdag eller torsdag. Evt om du har tid i helgen? (førstkommende helg ) Nå i helga er jeg i bursdag på Toten, onsdag neste uke ser det ikke ut til at jeg har noe, så det bør gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. september 2011 #973 Del Skrevet 5. september 2011 Nå i helga er jeg i bursdag på Toten, onsdag neste uke ser det ikke ut til at jeg har noe, så det bør gå bra. Det høres ut som en god plan Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. september 2011 #974 Del Skrevet 6. september 2011 Jepp! Jeg savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 10. september 2011 #975 Del Skrevet 10. september 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. september 2011 #976 Del Skrevet 10. september 2011 God helg, Enigma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. september 2011 Forfatter #977 Del Skrevet 15. september 2011 Hvordan skal jeg holde ham på avstand når han er så varm og god som i dag? Jeg forteller meg selv at jeg kan ikke stole på ham, kan ikke tro at alt er forandret. Sånne ting skjer ikke bare over natten, og han har vært sånn før for så å trekke seg unna igjen når han føler at vi kommer hverandre for nære. Jeg skulle ønske jeg visste hva han egentlig mener, skulle ønske han kunne være som i dag hver eneste gang vi prater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. september 2011 #978 Del Skrevet 16. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. september 2011 Forfatter #979 Del Skrevet 21. september 2011 Den siste perioden har vært et helvete. Jeg vet ikke hvor mange kvelder jeg har måttet stå opp igjen fordi jeg ikke klarer å sovne. Jeg blir bare liggende og vri meg, gruble og ikke minst grine. De vonde tankene, følelsene tar fullstendig over. Jeg klarer ikke skyve dem vekk, klarer ikke tenke rasjonelt, djevelen på skulderen hvisker ikke, han overdøver alt og alle andre. Jeg håper ting løser seg litt opp i morgen, samtidig er jeg redd for at morgendagen skal gjøre alt mye verre. Jeg krysser fingrene for at den vil gjøre alt mye, mye bedre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 22. september 2011 #980 Del Skrevet 22. september 2011 Går det litt bedre nå? En god natts søvn pleier ofte å hjelpe litt. Skulle ønske jeg kunne trylle frem en skikkelig hot og bra fyr til deg, Enigma, synes du har fått drittsekk-kvoten din nå. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå