Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 I går...på selveste nyttårsaften..kom jeg over eksforloveden min...!!! åtte måneder etter det ble slutt fikk jeg styrken til å slette han helt fra livet og hjertet mitt. NÅ skal jeg leve livet MITT som JEG vil!! JIPPI!! måtte bare få det ut::D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Så utrolig bra! Glad på dine vegne! Godt å lese om, håper jeg snart er der selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #3 Del Skrevet 1. januar 2010 I går...på selveste nyttårsaften..kom jeg over eksforloveden min...!!! åtte måneder etter det ble slutt fikk jeg styrken til å slette han helt fra livet og hjertet mitt. NÅ skal jeg leve livet MITT som JEG vil!! JIPPI!! måtte bare få det ut::D Det er viktig å ha tømt hjertet sitt før man fyller det opp på nytt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er viktig å ha tømt hjertet sitt før man fyller det opp på nytt! :-) bra sagt!! nå er jeg klar for å bli lykkelig igjen:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #5 Del Skrevet 1. januar 2010 bra sagt!! nå er jeg klar for å bli lykkelig igjen:D Så bra! :-)) Ha en herlig aften! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #6 Del Skrevet 1. januar 2010 Så bra! :-)) Ha en herlig aften! :-) du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå