Gjest røykte ute Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Etter nyttårs feiring på byen stakk vi opp på eit lite nachspiel. På vei ut fra det lille nachspielet til eit større, raskt hivde på meg kostymet for å gå ut å ta meg ein røyk. På hmm ein balkong/trapp veranda noe linades. Sto å røykte UTE,,5-6m fra døra i friluft. Da jeg hørte ei dame si til typen, han røyker, gud babyen min (og regelrett sprang vekk)ga meg stygge blikk ei stund til. Jeg føler hun overdriver litt, kva synes dere. Jaja passiv røyking er no svineri men i friluft må ein få lov om ein ikke er close talker og står helt opp til dei (sto ikke å snakka med ho) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #2 Del Skrevet 2. januar 2010 Etter nyttårs feiring på byen stakk vi opp på eit lite nachspiel. På vei ut fra det lille nachspielet til eit større, raskt hivde på meg kostymet for å gå ut å ta meg ein røyk. På hmm ein balkong/trapp veranda noe linades. Sto å røykte UTE,,5-6m fra døra i friluft. Da jeg hørte ei dame si til typen, han røyker, gud babyen min (og regelrett sprang vekk)ga meg stygge blikk ei stund til. Jeg føler hun overdriver litt, kva synes dere. Jaja passiv røyking er no svineri men i friluft må ein få lov om ein ikke er close talker og står helt opp til dei (sto ikke å snakka med ho) Høres ut som en typisk gravid-hurpe (unnskyld ) som tror alt er farlig når de er gravide. Synes de er så mange hysteriske gravide for tiden? HVilken skade skulle babyen hennes få av at du røkte ute?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 2. januar 2010 #3 Del Skrevet 2. januar 2010 Hysteriske tulling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ? Skrevet 4. januar 2010 #4 Del Skrevet 4. januar 2010 Etter nyttårs feiring på byen stakk vi opp på eit lite nachspiel. På vei ut fra det lille nachspielet til eit større, raskt hivde på meg kostymet for å gå ut å ta meg ein røyk. På hmm ein balkong/trapp veranda noe linades. Sto å røykte UTE,,5-6m fra døra i friluft. Da jeg hørte ei dame si til typen, han røyker, gud babyen min (og regelrett sprang vekk)ga meg stygge blikk ei stund til. Jeg føler hun overdriver litt, kva synes dere. Jaja passiv røyking er no svineri men i friluft må ein få lov om ein ikke er close talker og står helt opp til dei (sto ikke å snakka med ho) Hvor feirer (feiret) du nyttår? Jeg vet bare om én plass hvor man bruker kostymer på nyttårsaften:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest røykte ute Skrevet 4. januar 2010 #5 Del Skrevet 4. januar 2010 Feiret i Florø. Der er det nyttårs tog og folk klær seg ut. Og ein lager doninger som ein bær gjemmom gata. + plakater. http://www.firdaposten.no/bildesamlingar/article4783962.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ? Skrevet 4. januar 2010 #6 Del Skrevet 4. januar 2010 Feiret i Florø. Der er det nyttårs tog og folk klær seg ut. Og ein lager doninger som ein bær gjemmom gata. + plakater. http://www.firdaposten.no/bildesamlingar/article4783962.ece Det var det jeg regnet med. Feiret der selv:) Du må ikke røykforgifte ufødte barn i Florø!! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest røykte ute Skrevet 4. januar 2010 #7 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei skal prøve å ikke gjøre det :o). Håper du hadde det gøy å feire i Florø. Eg er på eit av bileta + filmen på Firdaposten :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jens_* Skrevet 5. januar 2010 #8 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke alle er like hysteriske. Satt på vors en gang hvor ei gravid jente både drakk og kjederøykte. Syntes det hele var ganske ubehagelig jeg og spurte henne om det var så lurt når hun var gravid. "Jeg er ikke gravid" sa hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #9 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke alle er like hysteriske. Satt på vors en gang hvor ei gravid jente både drakk og kjederøykte. Syntes det hele var ganske ubehagelig jeg og spurte henne om det var så lurt når hun var gravid. "Jeg er ikke gravid" sa hun Javel? Mente hun at hun bare var tjukk da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå